Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Ijzerwake: Belastinggeld Voor Nazi's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=38903)

Zwarte Orde 21 augustus 2005 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Vijftien tegen één ? : ................zo kennen we jullie soort wel :roll: ."Man tegen man" pist ge in uw broek 8)

Je kan toch moeilijk verwachten dat ieder netjes zijn beurt afwacht. Wanneer de kans zich voordoet om zo'n belgicist op zijn bek te slaan dan doe je dat gewoon.

Pietje 21 augustus 2005 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Orde
Je kan toch moeilijk verwachten dat ieder netjes zijn beurt afwacht. Wanneer de kans zich voordoet om zo'n belgicist op zijn bek te slaan dan doe je dat gewoon.

..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pietje on 21-08-2005 at 18:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:

..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes zijn die "zwarte ratten" toch..........8)[/size]
[/edit]

vercetti 21 augustus 2005 17:48

Ze hebben hier maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden zitten zeuren dat ze iets gingen doen op de Ijzerwake. Deelnemers aan de Wake repliceerden hierop dat ze er niet goed van gingen zijn als ze zoiets zouden doen.
Ze waren gewaarschuwd.

Wie wind zaait zal storm oogsten.

Zwarte Orde 21 augustus 2005 17:50

Citaat:

..........en liefst met vijftien, om zeker te zijn van "het te kunnen halen" tegen één andere...... ......Wat een bende watjes (en lafaards) zijn die "zwarte ratten" toch..........8)

Wij hebben onze plicht gedaan, wie de Ijzerwake komt verstoren moet de gevolgen maar dragen.

Pietje 21 augustus 2005 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Ze hebben hier maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden zitten zeuren dat ze iets gingen doen op de Ijzerwake. Deelnemers aan de Wake repliceerden hierop dat ze er niet goed van gingen zijn als ze zoiets zouden doen.
Ze waren gewaarschuwd.

Dat is pas lef hebben !!!!!!!!!!!! Het beloven, en het dan ook daadwerkelijk doen !!!!!!! Maar met VIJTIEN man één tegenstander te lijf gaan, getuigt van een ONGEZIENE LAFHEID !!!!8)

Kim 21 augustus 2005 17:52

Citaat:

Ze waren gewaarschuwd.

U hoort ons toch niet klagen?

Pietje 21 augustus 2005 17:54

Citaat:

Wij hebben onze plicht gedaan, wie de Ijzerwake komt verstoren moet de gevolgen maar dragen.

Ik hoop dat die persoon klacht neerlegt, want die "ordediensten" (nu ja ..:roll: ) zijn niet officieel,.....................en zijn dus niets minder dan een privé militie 8)

Zwarte Orde 21 augustus 2005 17:58

Citaat:

Ik hoop dat die persoon klacht neerlegt, want die "ordediensten" (nu ja ..:roll: ) zijn niet officieel,.....................en zijn dus niets minder dan een privé militie 8)

De ordediensten hadden hier niks mee te maken, er zijn genoeg getuigen om dat te bevestigen. ;-)

Pietje 21 augustus 2005 18:10

Citaat:

De ordediensten hadden hier niks mee te maken, er zijn genoeg getuigen om dat te bevestigen. ;-)

We zullen maar het "gerechtelijk staartje" afwachten, die er zal komen naar aanleiding van jullie "heldendaden" .8)

Raven 21 augustus 2005 18:14

Citaat:

Vijftien tegen één ? : ................zo kennen we jullie soort wel :roll: ."Man tegen man" pist ge in uw broek 8)

Ik weet zo niet hoor.

Een antwerps café baas heeft eens de flikken gebeld toen enkele Noord-Afrikanen aan het prediken waren voor de Sharia in het Westen. Achteraf heeft men de cafébaas zitten opwachten in de slaapkamer. Ene pakte hem vast in een houtgreep, de andere stond klaar met een ritueel mes om z'n buik open te snijden en z'n darmen eruit te trekken. De cafébaas kreeg dan wel de confortabele gedachte dat het vlug voorbij zou zijn als hij zich niet verzette, maar hij sloeg erin het mes uit de handen te trappen en te kelen als een varken (oh ironie). De daders waren verplicht af te druipen.

Een staaltje Vlaamse moed, ondanks de ver-sissy'ing door de links/multiculturele pers.

van Maerlant 21 augustus 2005 18:17

Citaat:

U weet er meer van? Vertel :mrgreen:

Ik stond er op enkele meters van toen de derde op de oever naast het kanaal werd neergegooid (zelf heb ik natuurlijk een afkeer van geweld, maar die kerel heeft gekregen wat hij verdiende)

Zwarte Orde 21 augustus 2005 18:18

Citaat:

We zullen maar het "gerechtelijk staartje" afwachten, die er zal komen naar aanleiding van jullie "heldendaden" .8)

:rofl:

van Maerlant 21 augustus 2005 18:19

Citaat:

Die imbeciel heeft klacht neergelegd wegens slagen en verwondingen. Al bij al heeft hij niet meer dan 5 sekonden op het podium gestaan.
een overwinning, noemt hansje dat! :rofl:

Stubaf. 21 augustus 2005 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Ik stond er op enkele meters van toen de derde op de oever naast het kanaal werd neergegooid (zelf heb ik natuurlijk een afkeer van geweld, maar die kerel heeft gekregen wat hij verdiende)

Godv ... 'k em spijt dat ik er niet bij was als ik het hier zo allemaal lees. Dat moet daar weer gratis vertier geweest zijn aangeboden door de trollenclub van de BUUUB. Miljaar.

Ambiorix 21 augustus 2005 18:33

Citaat:

8)
dju é, dat heb ik gemist!

van Maerlant 21 augustus 2005 18:37

Ik niet :)
Hoe liep gij daar rond? Wie weet heb ik u gezien.

Ambiorix 21 augustus 2005 18:44

Citaat:

'k verkocht programma-boekskes en liep op het einde met een vlaamse leeuw rond.

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en viavia weet ik nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook zien rondlopen.8)[edit]
[size=1]After edit by Ambiorix on 21-08-2005 at 19:48
Reason:

Citaat:

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en viavia weet ik nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook zien rondlopen.8)[/size]

Citaat:

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en ik weet nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook gezien.8)[/size]
[/edit]

van Maerlant 21 augustus 2005 19:07

Haha, misschien hebben ik en lomeanor (ook een forum-lid, we waren daar als vertegenwoordiging van N-VA Dilbeek) er eentje van u gekocht.
Er kwam nog een oudere man tegen de verkoper zeggen dat ze op de weide geen boekjes hadden, waarop de verkoper antwoordde dat hij daardoor nog goede zaken kon doen (het was op het jaagpad)

Patriot! 21 augustus 2005 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix
ze waren gewaarschuwd + het ging om pure provocatie. Dit soort acties mogen gerust hard aangepakt worden, men wist dat dit ging gebeuren, en het is een dwaasheid zich aldus te begeven in het hol van de 'leeuw'8)

Hier krijgt ge spijt van.

Patriot! 21 augustus 2005 19:52

Citaat:

Ik neem aan dat u ook stoer genoeg bent om de gevolgen te dragen?

Uw naam en adres graag, dan weten we wie we vervolgen.

Hans1 21 augustus 2005 19:58

Citaat:

Ik heb daar trouwens panzer gezien, en viavia weet ik nu ook wie Betweter is. Bulldozer heb ik daar ook zien rondlopen.8)

Ambiorix was de dapperste der Belgen.;-)

Ambiorix 21 augustus 2005 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Hier krijgt ge spijt van.

omdat ik op de Ijzerwake was8)
omdat ik zeg dat ze zich niet in het hol van de leeuw moeten wagen als ze dit maanden op voorhand aankondigen8)

ik weet niet waar je nu op doelt hoor?

Ambiorix 21 augustus 2005 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ambiorix was de dapperste der Belgen.;-)

and proud of it!
maar wel het BELGICA dat Caesar in zijn [size=-1]De Bello Gallico beschreef:-)[/size]

jOOSt 21 augustus 2005 20:02

Persoonlijk heb ik een afkeer van geweld en moet ik niet van heel Ijzerwakegedoe, maar ik vind toch dat die mannen van te voor al wisten dat ze op hun bakkes gingen krijgen.[edit]
[size=1]After edit by Willem de Spreker on 21-08-2005 at 21:02
Reason:

Persoonlijk heb ik een afkeer van geweld en moet ik niet van heel Ijzerwakegedoe, maar ik vind toch dat die mannen van te voor al wisten dat ze op hun bakkes gingen krijgen.[/size]

Persoonlijk heb ik een afkeer van geweld en moet ik niet van dat heel Ijzerwakegedoe, maar ik vind toch dat die mannen van te voor al wisten dat ze op hun bakkes gingen krijgen.[/size]
[/edit]

Patriot! 21 augustus 2005 20:03

Citaat:

omdat ik op de Ijzerwake was8)
omdat ik zeg dat ze zich niet in het hol van de leeuw moeten wagen als ze dit maanden op voorhand aankondigen8)

ik weet niet waar je nu op doelt hoor?

Geweld tegen Belgischgezinden.

Ambiorix 21 augustus 2005 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Persoonlijk heb ik een afkeer van geweld en moet ik niet van heel Ijzerwakegedoe, maar ik vind toch dat die mannen van te voor al wisten dat ze op hun bakkes gingen krijgen.

tis dat. Ik bedoel maar, je ziet daar die ordedienst staan (die niet bepaald met de Ijzerbedevaart 'ordedienst' kan vergeleken worden, als je begrijpt wat ik bedoel); dan weet je toch dat de laatste plaats om zo'n actie te doen het podium is.. dan snap ik niet waarom ze het tóch doen?

Ambiorix 21 augustus 2005 20:06

Citaat:

Geweld tegen Belgischgezinden.

8)ik denk niet dat ik een belgischgezinde heb aangeraakt vandaag.

Maar goed, ik heb dan 'verbaal' geweld gebruikt of wat? of ik heb het goedgekeurd? of wat is het nu?
ik begrijp gewoon goed dat ze een pak rammel gehad hebben, verder keur ik nergens geweld goed.
Maar soit, denk ervan wat je wil natuurlijk.

Xenon 21 augustus 2005 20:10

Citaat:

tis dat. Ik bedoel maar, je ziet daar die ordedienst staan (die niet bepaald met de Ijzerbedevaart 'ordedienst' kan vergeleken worden, als je begrijpt wat ik bedoel); dan weet je toch dat de laatste plaats om zo'n actie te doen het podium is.. dan snap ik niet waarom ze het tóch doen?

Eén van die kwieten was al eens aanwezig in 'de laatste show' waar hij fier over zijn wandeling in de voortuin van het Koninklijk paleis vertelde. Op de vraag waarom hij dat deed, antwoordde hij dat hij het om de media-aandacht deed. En nu dit.

Die jongen wil gewoon B.V. worden.

Pietje 21 augustus 2005 20:10

Citaat:

Ik neem aan dat u ook stoer genoeg bent om de gevolgen te dragen?

Uw naam en adres graag, dan weten we wie we vervolgen.

Daar is moed voor nodig. En van een lafaard kan je dat maar moeilijk verwachten.8)

Stubaf. 21 augustus 2005 20:11

Zeg Patriot, wat voor een kleinzielig kind ben jij? Ga jij hier nu in elke posting iemand dreigen aan te klagen met twee kleine, slecht geschreven zinnen? Is dat wat jij onder "aan politiek doen" verstaat? :roll:

jOOSt 21 augustus 2005 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Eén van die kwieten was al eens aanwezig in 'de laatste show' waar hij fier over zijn wandeling in de voortuin van het Koninklijk paleis vertelde. Op de vraag waarom hij dat deed, antwoordde hij dat hij het om de media-aandacht deed. En nu dit.

Of een martelaar. ;-)

Max van Dietschland 21 augustus 2005 20:15

Citaat:

Is het hem ? Ik ken die wel hé. Het is dé dorpsgek van een naburige gemeente. Iedereen lacht ermee. Een maand geleden heeft hij nog geprobeerd een Belgische Vlag aan de IJzertoren te hangen. Blijkbaar is hij daar wel nog in geslaagd, in tegenstelling tot wat ik eerder dacht.

http://www.westhoek.be/info/ned/jewa...908/welkom.htm

Belgicisme en narren gaan wel goed samen hé :-P ![edit]
[size=1]After edit by max4westland on 21-08-2005 at 21:16
Reason:

Citaat:

Is het hem ? Ik ken die wel hé. Het is dé dorpsgek van een naburige gemeente. Iedereen lacht ermee. Een maand geleden heeft hij nog geprobeerd een Belgische Vlag aan de IJzertoren te hangen. Blijkbaar is hij daar wel nog in geslaagd, in tegenstelling tot wat ik eerder dacht.

Belgicisme en narren gaan wel goed samen hé :-P ![/size]

Citaat:

http://www.westhoek.be/info/ned/jewa...908/welkom.htm[/size]
[/edit]

Stubaf. 21 augustus 2005 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Of een martelaar. ;-)

Wat zouden de Belgische martelaars van Allah krijgen in het paradijs? 72 versies van Fabiola en een kortingsbon voor den aldi?

lomeanor 21 augustus 2005 20:32

Ik veroordeel geweld in al zijn vormen, maar van wat ik vandaag gezien heb kan ik niet anders dan denken dat die kerel het zelf gezocht heeft. Zijn wansmakelijk en denigrerend provocatief gedrag kon niet anders dan bestraft worden, dat moet hij zelf ook wel geweten hebben. Hij heeft vele mensen, waaronder ook mij, gekwetst door op een hoogmis van het Vlaams-Nationalisme zijn onverdraagzaamheid kenbaar te maken.

lomeanor 21 augustus 2005 20:33

Kent iemand trouwens de naam van die mannen?

Ambiorix 21 augustus 2005 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor
Ik veroordeel geweld in al zijn vormen, maar van wat ik vandaag gezien heb kan ik niet anders dan denken dat die kerel hetzelf gezocht heeft. Zijn wansmakelijk en denigrerend provocatief gedrag kon niet anders dan bestraft worden, dat moet hij zelf ook wel geweten hebben. Hij heeft vele mensen, waaronder ook mij, gekwetst door op een hoogmis van het Vlaams-Nationalisme zijn onverdraagzaamheid kenbaar te maken.

Ik kan mij grotendeels vinden in uw bericht.

John Stufflebeam 21 augustus 2005 21:53

[edit]
[size=1]After edit by John Stufflebeam on 21-08-2005 at 22:53
Reason:

[/size]

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland

Belgicisme en narren gaan wel goed samen hé :-P !

Ik kan me vergissen, maar die vlag die daar hangt, is dat niet de Duitse vlag?

[/size]
[/edit]

Hans1 21 augustus 2005 22:19

Citaat:

Ik kan mij grotendeels vinden in uw bericht.

Geweld als antwoord op een geweldloze actie is nooit goed te keuren. Een gewone wegleiding had volstaan.

De daders zullen worden opgespoord en gestraft.

Jan van den Berghe 21 augustus 2005 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Ik wil er ook het fijne van weten: liefst in geuren en kleuren hoe de ordeverstoorders door de aanwezigen tot de orde werden geroepen. Vooral over die dat heel veel pijn heeft gehad wil ik alles weten :mrgreen:

Aan het begin van de IJzerwake waagde er een tweetal een poging om op het podium te komen. In tegenstelling tot wat op de IJzerbedevaart gebeurde, had men geen tijd om ook maar iets te ontvouwen of te roepen. De bubbels waren nog maar vooraan of daar stormen enkele mannen van de ordeploeg erop af. Daarop sloegen de bubbels onmiddellijk in paniek (zo heldhaftig waren ze dus niet) en haastten zich over de paraderand (langs waar de bloemenhulde gebeurt). Nauwelijks een seconde later sprongen de leden van de ordeploeg onmiddellijk ook over die rand en wistten de op de vlucht geslagen bubbels in een handomdraai te overmeesteren.

Daarop werd de politie gebeld die liet weten dat ze de mannetjes kwamen inrekenen (jawel, doorluchtige Voorzitter-Leider, Hans I le Grand, uw medebubbel werd netjes door de arm der wet bij de lurven gepakt). Vervolgens werd een van hen naar achteren afgevoerd onder gelach en boegeroep van de mensen.

Neen, die bubbels zullen het geen twee keer wagen op de IJzerwake![edit]
[size=1]After edit by Jan van den Berghe on 21-08-2005 at 23:21
Reason:

Citaat:

Ik wil er ook het fijne van weten: liefst in geuren en kleuren hoe de ordeverstoorders door de aanwezigen tot de orde werden geroepen. Vooral over die dat heel veel pijn heeft gehad wil ik alles weten :mrgreen:

Aan het begin van de IJzerwake waagde er een tweetal een poging om op het podium te komen. In tegenstelling tot wat op de IJzerbedevaart gebeurde, had men geen tijd om ook maar iets te ontvouwen of te roepen. De bubbels waren nog maar vooraan of daar stormen enkele mannen van de ordeploeg erop af. Daarop sloegen de bubbels onmiddellijk in paniek (zo heldhaftig waren ze dus niet) en haastten zich over de paraderand (langs waar de bloemenhulde gebeurt). Nauwelijks een seconde later sprongen de leden van de ordeploeg onmiddellijk ook over die rand en wistten de op de vlucht geslagen bubbels in een handomdraai te overmeesteren.

Daarop werd de politie gebeld die liet weten dat ze de mannetjes kwamen inrekenen (jawel, doorluchtige Voorzitter-Leider, Hans I le Grand, uw medebubbel werd netjes door de arm der wet bij de lurven gepakt). Vervolgens werd een van hen naar achteren afgevoerd onder gelach en boegeroep van de mensen.

Neen, die bubbels zullen het geen twee keer wagen op de IJzerwake![/size]

Citaat:

Aan het begin van de IJzerwake waagde er eentje een poging om op het podium te komen. In tegenstelling tot wat op de IJzerbedevaart gebeurde, had men geen tijd om ook maar iets te ontvouwen of te roepen. De bubbel was nog maar vooraan of daar stormen enkele mannen van de ordeploeg erop af. Daarop sloeg de bubbel onmiddellijk in paniek (zo heldhaftig was hij dus niet) en haastte zich over de paraderand (langs waar de bloemenhulde gebeurt). Nauwelijks een seconde later sprongen de leden van de ordeploeg onmiddellijk ook over die rand en wistten de op de vlucht geslagen bubbel in een handomdraai te overmeesteren.

Daarop werd de politie gebeld die liet weten dat ze het mannetje kwamen inrekenen (jawel, doorluchtige Voorzitter-Leider, Hans I le Grand, uw medebubbel werd netjes door de arm der wet bij de lurven gepakt). Vervolgens werd hij naar achteren afgevoerd onder gelach en boegeroep van de mensen.

Neen, die bubbels zullen het geen twee keer wagen op de IJzerwake![/size]
[/edit]

Revolutie 21 augustus 2005 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe

Neen, die bubbels zullen het geen twee keer wagen op de IJzerwake!

inderdaad, het was lachwekkend!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be