![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Een simpele copy&paste van hun eigen website dan nog, een tekst zonder inhoud en die druipt van het fascistische gedachtegoed. Zo kennen we de inhoudsloze rommel van Patriot weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De hoofdpijn zal tevens ook weer aanbreken bij dat fameuze Vlaams Kartel. Hoe gaan ze hierop reageren? Goedkeuren? Afkeuren? Niets? Al was het maar voor de leden.
Uiteindelijk, het is een Vlaamse manifestatie, verketterd door het Belgisch systeem... en vele N-Va'ers zullen aanwezig zijn geweest, en evenzeer "in hunnen blote" gezet. Het persbericht van het Vlaams Belang ligt al klaar. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De Nieuwe? |
Citaat:
U misschien niet. En Patriot vast en zeker ook niet. Hans1 daarentegen... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er bestaat reeds een topic over, gelieve daar verder te gaan.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
BELGISCHE VLAGGEN OP DE IJZERWAKE
Op 21 augustus 2005 waren duidelijk twee Belgische vlaggen te zien op de Vlaams-nationale Ijzerwake te Steenstrate (West-Vlaanderen), wat uiteraard een primeur is. Twee Belgisch-gezinde mannen, waaronder één lid van de Belgische Unie (B.U.B.) beklommen er daar het podium en toonden hun bloot bovenlijf waarop een Belgische vlag was geschilderd. Gezien het extremistisch karakter van deze bijeenkomst kan deze actie als een ware heldendaad worden bestempeld die kadert in de niet-aflatende strijd van de Belgisch-gezinden tegen de ouderwetse Vlaams-nationalisten, die België, bij monde van de voorzitter van de Ijzerwake, een “schurkenstaat” noemen. Alleen Vlaams Belangers kunnen zulke debiliteiten en simplismen uitkramen. Dat toont alleen maar de wanhoop aan van de Vlaams-nationalisten en bewijst dat België op de goede weg is en het land snel weer één zal worden. www.belgischeunie.be Lang leve deze helden! België één! [size=7]WIJ ZULLEN OVERWINNEN[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Proficiat! Fantastisch Citaat:
Dat ze nog maar eens komen zeiken dat jongeren futloze lamstralen zijn, zonder moed en zonder ideaal! Chapeau! Citaat:
:rofl::rofl::rofl: Citaat:
Volgende keer meisjes ook? :oops: |
Citaat:
Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is bewezen.
De belse koning heeft geen kleren aan.8O |
Citaat:
U liegt. Onze mensen waren helemaal niet dronken. U heeft de beelden niet gezien en u vraagt herhaaldelijk wat er precies gebeurd is. We kunnen hieruit dus afleiden dat U liegt over een strafbaar feit. Dat noemt men laster, Sturmbahfuhrer. |
Citaat:
Zal ik U zeggen wat mijn antwoord is op uw schrijfels? [size=3]Nazis raus! [/size] |
Citaat:
|
Citaat:
Mag ik, eerst en vooral, de preciese wettekst eens zien die zegt dat het strafbaar is om mensen te beschuldigen van openbare dronkenschap? :lol: Ten tweede wens ik hier wel op te merken dat de belgicisten het tot op heden vertikken om nu eindelijk eens te vertellen wat er precies gebeurde. SS kwam hier praten over "blote BUUBers" dus welke garantie heb ik als lezer dat het hier niet gaat om dronken studenten van de BUUB die met een veer in hun gat en totaal dronken naar de weide zijn afgezakt om te provoceren ... ? Kan u me dat vertellen? Ten derde heeft jouw lichtend voorbeeld SS hier gezegd dat men alles mag vertellen hoe men het zelf "waarneemt". Volgens mijn waarneming is iemand die naakt, vol met verf, met zijn spel komt zwaaien in het openbaar compleet poempeloere zat. Dat is mijn "hoe ik het waarneem" (dixit SS). Ten vierde: waar "lieg ik over een strafbaar feit"? Wat bedoelt U daar eigenlijk mee? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be