![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
mmm.... lijkt me al iets mannelijker...
|
Citaat:
de Special Unit of Babe-forces .... :-D |
Citaat:
probeer maar... maar wie aan de boom wil schudden kan bedolven worden onder Max' mortiergeschut |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stop
|
Stop Met
|
Stop Met Die
|
Stop Met Die Heks Te Quoten
Of Ik Val Aan Met Al Mijn Strijdkrachten Godverdmmme |
Citaat:
Je moet leren inschikkelijk te zijn. Gebruik wat cocaïne of zo... |
Citaat:
|
Citaat:
I don't take orders from you! |
Citaat:
|
Citaat:
*zwaait met een brochure van een luxejacht met www.yachtbangers.com meisjes erbij...* |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik uit het raampje van MCV kijk, lijk ik toch nog mooi door de juiste gehoorzenuw te zoeven. |
Citaat:
Zwijg maar. Of uw leger plant een nieuwe coup! |
Citaat:
|
Sé la moor kie duu eih.
|
Citaat:
En trouwens, misleiding hoort daar ook bij. Dus, ik hou veel van wijn maareh wacht nog maar even... iemand moet de invasie toch voorbereiden. |
Citaat:
Een man naar mijn hart. Dronkelappen, die hebben we nodig! |
Citaat:
Lombas, Ik eis dat deze incompetente figuur wordt weggepromoveerd tot Minister van Iteratieve berekeningen en 3+1 gratis acties. |
Citaat:
:? Nee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Waarde stads- en rijksgenoten. Zonet heeft onze visionaire en onmisbare leider gesproken met de legeraanvoerder, annex leider van de volksmilities, annex minister van agressie over het regelen per decreet van eh... het veiligstellen van ... eh minderjarigen van eh... het worden blootgesteld aan tegenrijkse propaganda. Met deze doordachte maatregel heeft onze leider finaal afgerekend met de politiek-propagandistische pogingen van onze vijand om zelfs maar het kleinste individu in ons volk te doen twijfelen. Voor Lombas vechten wij, met Lombas genieten wij en door Lombas leven wij. Zeg Lombas !" Volk : "Lombas !" Jazeker : "Zeg Lombas !" Volk : "Lombas !" Mijn waarde leider, ik heb eventjes de plooitjes gladgestreken. Kan u in het vervolg even letten op de kleintjes ? (en dat bedoel ik dus niet letterlijk !) |
3 Bijlage(n)
Citaat:
Kiest u, m'n waarde adjunct. |
2 Bijlage(n)
Of ook:
|
Ik moet een spoedoverleg plannen met andere kornuiten want onze leider gaat uit de bocht.
|
Citaat:
|
voor spoedoverleg ben ik immer te vinden!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be