![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hang die niet buiten, maar ik neem die mee naar Brussel als het moet.
|
gesloten deuren
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen heeft inderdaad geen Jodenprobleem, maar vergeet niet dat onder de Vlaams-nationalisten nog veel nationalisten zitten die Hitler en co verafgoden (denken we maar aan de skinheads die naast hun tattoo van de Vlaamse leeuw een tattoo van een hakenkruis hebben staan). |
joden
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() Halfweg de 14de eeuw kreeg de Vlaamse Leeuw zijn rode tong en klauwen, dus nog voor het onstaan van België. Wie zegt dat de Vlaamse Leeuw zonder rood de echte of originele is heeft dus in feite gelijk. Persoonlijk vindt ik dat de eerste Vlaamse Leeuwen een beetje belachelijk ogen, voor mij maakt het ook niet uit of die leeuw nu een twee- of driekleur is. Een leeuw is een leeuw. |
Citaat:
2. Hitler was zodanig gestoord dat-ie sowieso niet gelukkig te maken viel. Hij raakte nooit verder dan plat sentiment en leedvermaak. Het moet ècht èrg zijn zo'n soort mens te zijn/te beminnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Of is dat niet 'serieus' genoeg ? |
Ik zal dinsdag mijn gebruikelijk parcours van recepties en vieringen aflopen in de hoofdstad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er één willen uithangen, maar ik heb geen vlag en ten tweede zou ik dat in deze buurt niet willen proberen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de duidelijkheid: ik heb wel op 'ja' gestemd omdat ik wel WIL, maar niet kan.
|
Citaat:
Binnenmonds denk ik dat ook, maar ik zeg het niet:-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerlijk gezegd vind ik het maar laag wat Israël nu doet: even hetzelfde gaan doen als wat een bende gekken met jou meer dan 60 jaar terug wou doen...
Dan ben je niet goed bezig! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze stellingname is niet racistisch, maar gezond volksnationalistisch, gezien ik absoluut geen haat koester tegen andere volkeren (ook niet tegen de joden moest Antideutsch dat denken), en ons volk en ras ook niet superieur beschouw op andere volkeren en rassen. Dat ik met zionistische (kultuur)imperialisten moeite heb, is als volksnationalist toch volstrekt logisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BHV, het enige unitaire kiesdistrict, werkt nog niet. Waarom zou een unitaire belgie dan wel werken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be