![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vriendelijk
Narcistisch Lui Raar Apathisch |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Rationeel
- Vastberaden - Diplomatisch - Principieel - Autonoom Over intelligentie spreek je beter niet in de context van sollicitaties, de interviewer zal dat wel zelf bepalen. |
-onafhankelijk
-afwisseldend gezond lui en extreem ijverig -chaotisch -sociaal -eerlijk amai, dat ging vlotter dan gedacht ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwsgierig
sceptisch exotisch onvoorspelbaar soms wel is demonisch;-) |
Aurelius. Bastiat. Catullus.
|
dat
ik het niet weet |
Citaat:
kunt ge evengoed zeggen dat ge al zindelijk zijt :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En inmiddels al beter ? |
Citaat:
|
Huidige 5 woorden:
Ellendig hoopje mens Humoristisch Sarcastisch Ironisch Loser Het kan dus nog erger. Maar dat is voor binnen een paar maanden denk ik. :lol: |
Mijn 5 woordjes kan ik hier spijtig genoeg niet posten want die moeten nog uitgevonden worden....
|
Labrat, buitensporter, absolute badass motherfucker.
(Voor die laatste drie kan je ook autoriteit omtrent bieren of compleet buitenaardse seksgod invullen of iets dergelijks, de woorden boeien niet zo, de boodschap zit in het doorbreken van het patroon en het halverwege opeens niet meer serieus nemen van de vraag, dat past goed bij mij.) |
Citaat:
|
Geld
Geld Geld Geld Geld |
-euh
-tja -nee toch -alweer? |
- Libro
- Universalia - Anna List - Het verzet - The Paulus Experience Is het zo goed of moet het nog erger ? :-D |
-guess
-Duupje -is -back -? |
Duupje, who dafeuk is Duupje?
Excuseert mijn onwetendheid = newbie hier: jong, onervaren en diepgelovig qua onafhankelijkheid, ikke. |
-idealistisch
-hard -efficiënt -strikt -koud |
Citaat:
|
Citaat:
-ik -het -beu -ben ;-) |
Citaat:
En ook wel: Dafuq is Jay-P? |
eerlijk
conservatief kritisch sceptisch ongenadig voor de niet productieve elementen van de samenleving |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be