Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Moet Het doodsvonnis tegen Saddam Hoessein voltrokken worden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=66863)

Gun 7 november 2006 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door another brick (Bericht 2144728)
Moet Saddam Hoessein opgehangen worden?
Wat mij betreft een volmondig JA.
Principieel ben ik tegen de doodstraf maar in sommige gevallen lijkt ze me eerder gerechtvaardigd, zoals hier.
Gruweldaden kunnen zodanige proporties krijgen dat een gevangenisstraf niet voldoende is om de gepleegde feiten te kunnen compenseren of zelfs maar te evenaren.

En wat doet U met Bush?

another brick 7 november 2006 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2144896)
En wat doet U met Bush?

Het is mij om het even uit welk kamp de massamoordenaars komen of uit welke ideologische gedachten ze hun wandaden plegen.
Met dit verschil: een dictatuur kan niet vergeleken worden met een land waar de president democratisch (al heb ik daar mijn twijfels bij) werd verkozen.
Toch kan ik uw gedachtengang volgen: in mijn ogen is Bush niet veel beter.
Zijn 'War On Terrorism' is zijn persoonlijke oorlog geworden en zal volgens mij ook leiden tot zijn persoonlijke ondergang.

Gun 7 november 2006 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys (Bericht 2144792)
Dat deze stommiteiten nog circuleren wijst erop dat de kennis van economie laag is, en dat de vraag naar samenzweringstheorieën hoog is.

Meer op
http://www.econbrowser.com/archives/...e_ideas_a.html

Zeker wanneer jij het zegt:rofl:

De grootste stommiteit die op het net circuleert heet misschien wel Basy Lys

Lees uw eigen link eens ...
Citaat:

If oil is sold for Dollars only, then this creates a world wide demand for Dollars to the tune of more than 1 trillion Dollars per year. Dollars can only be invested in US assets. Now you claim that the world demand for Dollars arises from the desire of the world to invest in the US - not because the world needs Dollars to pay for oil. You do not give any argument in support of this claim.
Citaat:

I still think that the "internet" argument you quoted is correct after all: The world demands dollars in order to pay for oil (and other essential commodities which also trade in dollars only). Since Dollars can be invested in the US only, the world has no other choice and must invest the surplus Dollars in the US. If that were not true, we could not possibly have a strengthening Dollar and at the same time trade deficits in excess of 6% per year.
En er zijn er verscheidene

Gun 7 november 2006 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door another brick (Bericht 2144928)
Het is mij om het even uit welk kamp de massamoordenaars komen of uit welke ideologische gedachten ze hun wandaden plegen.
Met dit verschil: een dictatuur kan niet vergeleken worden met een land waar de president democratisch (al heb ik daar mijn twijfels bij) werd verkozen.
Toch kan ik uw gedachtengang volgen: in mijn ogen is Bush niet veel beter.
Zijn 'War On Terrorism' is zijn persoonlijke oorlog geworden en zal volgens mij ook leiden tot zijn persoonlijke ondergang.

You catched my drift8-)

Basy Lys 7 november 2006 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2144929)
Zeker wanneer jij het zegt:rofl:

De grootste stommiteit die op het net circuleert heet misschien wel Basy Lys

Lees uw eigen link eens ...

En er zijn er verscheidene

Tja.

Gun 7 november 2006 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys (Bericht 2144956)
Tja.

IDD

Sinistra 8 november 2006 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2138441)
Zelf meen ik dat Saddam Hoessein inderdaad dient geëxecuteerd te worden.

Laat dat varken boeten voor zijn misdaden tegen het Iraakse volk en de Koerdische minderheden. :twisted: Met de executie van Saddam is in elk geval het oude Irak voorgoed verleden tijd en kan het nieuwe Irak verder bouwen aan een open en stabiele Arabische democratie.

illwill 8 november 2006 07:51

Kan er iemand een aftelklok maken?

MARE 8 november 2006 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 2144273)
Complete nonsens.

Wel, wel. Verklaar u nader.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be