![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze konden begot beter met Agusta helicopters vliegen! Daar verdienen de rooie 'arbeiders' nog wat aan! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet hij maar niet zo hard werken hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En, voor u het weer eens verkeerd begrijpt, NATUURLIJK hebben parasieten het recht werk te weigeren. Uiteraard krijgen ze dan geen rotte bal uitkering. Maar ja, dat is hun eigen keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
die ongelijkheid wil ik compenseren. uit die ongelijkheid wilt gij uw profijt halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alleen kan niemand zoveel bezitten als hij wil. da's mijn visie. de uwe is anders, da's duidelijk. veel meer valt er niet meer over te zeggen. |
Citaat:
Tja, nu is het gedaan met uw 'argumentjes'. Dutske toch :-( |
Citaat:
beroepsmanipulators. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sterk. wou je intelligent doen? probeer nog eens, slimmerd. |
Citaat:
ook dat dringt tot hem door. de zwartzakretoriek over profiteurs zal wat moeten dimmen, wilt ge ze niet verliezen. |
Citaat:
|
Citaat:
En, ja, zelfs iemand met een IQ van 90 kan studeren. Als is het maar door alles van buiten te leren. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn conclusie : niet de topmanagers (CEO) werken hard, maar zij die er juist onder zitten. En het vragen kan je aan elk van hen, ontkennen dat ze hard werken zal er geen enkele. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wij 'parasieten' of 'profiteurs' noemen, zijn werkweigeraars. Mensen die geen geen werk kunnen vinden (tijdelijk of gedurende een langere poos) zijn geen parasieten, omdat ze wel werk willen vinden. Daarom zou ieder bedrijf of wat dan ook een bewijs van sollicitatie of iets dergelijks moeten afleveren. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja, als links-extremist zijnde begrijpt u dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
*Gooit de kloef Civilisation matérielle et capitalisme naar het hoofd van van Maerlant* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, bedankt. |
Citaat:
Wie zei ook weer, en ik citeer, 'een slimme mongool kan afstuderen in de rechten'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be