Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Kanaaltunnel doelwit terreur tijdens kerst (https://forum.politics.be/showthread.php?t=72983)

Lincoln 25 december 2006 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2274544)
Kben een beetje claustrofobisch, geef mij mar het vliegtuig.

Kloostrofobisch ??? wa die is da ??

PAJOT 25 december 2006 18:05

Een zeer verontrustwekkend bericht. Hopelijk slaagt er men in om deze aanslag door moslims alsnog te verijdelen !

colargo 26 december 2006 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2272402)
Dat zeg ik ook niet, ik erger mij alleen aan het onnodige tromelgeroffel...

Liever tromgeroffel en niets................

Dan geen tromgeroffel en boem.....................

"Dear France, you used to have a nice country until the islamic plague spread to you"

illwill 26 december 2006 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2274570)
Mis poes, mijn vergelijkingen staan terecht het is alleen hoe "jij" dat bekijkt ! Of ik van actie hou of niet speelt hier totaal geen rol, een als je het aan mij vraagt dan gaat mijn voorkeur best naar
avontuur/famillie/commedie films !!!

Niks mis poes. Jij zegt dat we het gewoon zijn. 1 spreek voor jezelf, 2 je mag zoveel gezien hebben op tv als je wil. 1 echte dode naast je met een schotwond en je kan voor de 2de keer genieten van je ganzenlever.

slegie 26 december 2006 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2274544)
Kben een beetje claustrofobisch, geef mij mar het vliegtuig.

Bwa, een vliegtuig op 30 000 km hoogte lijkt me toch ook maar een nauwe ruimte te zijn in een onleefbare omgeving?

Voor de rest raad ik de mensen aan om niet hun gewoontes te veranderen noch om hun reizen te annuleren omwille van een dreiging.

Want hoe erg een terroristische aanslag ook mag zijn het is wetenschappelijk bewezen dat u tien tot 100 keer meer kans heeft op een dodelijk verkeers ongeluk hier in belgië dan dat u het lot van de mensen van amerika,spanje en engeland moet ondergaan.

Hiervoor ga ik echt mijn plannen niet voor veranderen, natuurlijk ga ik evenwel niet het lot tarten door op vakantie te gaan naar onveilige moslim landen.
En voor de rest is het zo als het je lot is om te sterven in zo'n aanslag dan is het nu eenmaal zo.

Ik heb gisteren de film united 93 gezien over het enige vliegtuig dat op 11 september 2001 niet zijn doel heeft geraakt en ondanks mijn kritiek op het amerikaanse buitenlands beleid kan ik nu wel beter begrijpen hoe en waarom de amerikanen die beleid hebben gekozen.

Gun 26 december 2006 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 2271843)
De moslim terroristen hebben de oorlog al lang gewonnen tegen de rest van de wereld.

Juist:roll:

Gun 26 december 2006 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 2271843)
De moslim terroristen hebben de oorlog al lang gewonnen tegen de rest van de wereld.

De aanslagen die er tot nu toe zijn gepleegd en af en toe opnieuw worden gepleegd dienen maar 1 enkel doel en dat is om er voor te zorgen dat er angst blijft onder de bevolking en het direct gevolg hiervan is dat de overheden moeten ingrijpen en gaan snoeien in onze vrijheden en onze westerse manier van leven moeten veranderen.

Zeg nu eerlijk wie is het nu niet beu als je het vliegtuig of zo wilt nemen dat je continu als mogelijke achterlijke moslimterrorist worden gecrontroleerd??
Wie is het niet beu en dan vooral in amerika dat het amerikaanse leger meer en meer bevoegheden krijgt alsook de amerikaanse overheid om burgers in amerika te controleren en er een politiestaat van ana het maken zijn.
Wie is het niet beu om mooie plaatsen in de wereld niet te kunnen gaan bezoeken wegens het hoge moslim terrorisme gevaar?
kortom de moslim terroristen hebben het westen veranderd en hebben bijgevolg al lang gewonnen. Wat ze nu doen is eigenlijk de angst erin houden maar dit vereist na een aantal dreigingen soms ook wel een echte aanslag.

Hoe pak je het moslim terrorisme het beste aan?
niemand kent vooralsnog het antwoord maar ik denk dat het moslim terrorisme een langzame dood zal kennen in de toekomst. Maar ze kunnen het wel nog een aantal tientallen jaren volhouden.

U bent er wel degelijk van overtuigd dat het de moslims zijn hé

Gun 26 december 2006 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alharb (Bericht 2271845)
Madrid, london, beslan, theater in moskou, zegt u niets ?

Ach ja, de moslims zeker?

Gun 26 december 2006 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 2272101)
En als er nu één van de volgende dagen effectief een aanslag zou gepleegd worden met duizenden slachtoffers tot het gevolg... welk rund zal dan flippen? :roll: :-P ;-)

Door de moslims natuurlijk?:?

Gun 26 december 2006 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lincoln (Bericht 2272244)
De kans dat er een aanslag zal komen en dat je dood gaat op toilet wanneer ge aan het kakken bent is hetzelfde !

1/1000000 !

De kans dat je dood gaat van het eten ligt dan weer hoger dan dood gaan op het toilet !

1/100000 !

:lol::lol::lol:

Gun 26 december 2006 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2272248)
Je bent echt een rund. Hoe krijg je het in je hoofd om het leed van anderen als een plezierig avondje tv kijken kunt bestempelen. Heel de wereld vraagt om verdraagzaamheid, constant acties, nu ook weer voor de landmijnen en jij gaat hier openlijk dood en geweld als een heerlijk avondje verkondigen. Je bent niet goed bij je hoofd.

En jij steunt een regime dat intussen 100.000-den doden op zijn geweten heeft door een fictieve aanslag door zogenaamde Moslims, als je het mij vraagt ...:?

Gun 26 december 2006 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2272277)
Eerlijk...nee!
2 van mijn collega's hebben iemand verloren in de aanslagen ok, en een plezierige periode was het niet.
Jij rukt je misschien af bij het instorten van een toren, ik alvast niet.

Bel eens naar het witte huis, daar kunnen ze U zeker verder helpen

Gun 26 december 2006 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2272296)
Wederom Remie, niet iedereen denkt zoals jij. Als je toch dood gaat so...wat een taal :roll:
Ik schat je een 19 jaar.

Ik ga jou niet schatten, geen zin om getallen met komma's te gebruiken.

slegie 26 december 2006 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2277961)
U bent er we van overtuigd dat het de moslims zijn hé

ja, of hebt u degelijke argumenten dat ik hierin mis ben, dan zou ik u graag willen vragen om ze eens op te schrijven dan kan ik tenminste mijn mening misschien herzien?
maar tot dan ben ik vrij overtuigd dat moslim terroristen achter die aanslagen zaten. Ik kan me niet direct een andere groep terroristen bedenken die in deze landen zouden aanslagen plegen?

Gun 26 december 2006 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 2277985)
ja, of hebt u degelijke argumenten dat ik hierin mis ben, dan zou ik u graag willen vragen om ze eens op te schrijven dan kan ik tenminste mijn mening misschien herzien?
maar tot dan ben ik vrij overtuigd dat moslim terroristen achter die aanslagen zaten. Ik kan me niet direct een andere groep terroristen bedenken die in deze landen zouden aanslagen plegen?

Snel een lijstje:
Oklahoma: Niet de moslims
Amerikaanse Ambassade Nigeria: Niet de moslims
9-11: Niet de moslims
London: Niet de moslims
Madrid: Niet de moslims
Bali: Niet de moslims
...
8-)

baseballpolitieker 26 december 2006 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2277995)
Snel een lijstje:
...
8-)

Kan je daar argumenteringen bij geven want ik geloof er niets van!

slegie 26 december 2006 23:44

Citaat:

Snel een lijstje:
...
8-)

wie heeft dan die 4 laatste aanslagen in uw lijstje dan wel gedaan?

baseballpolitieker 26 december 2006 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 2278024)

Ja dat vraag ik mij ook af!?
ALLAH???:?

Gun 26 december 2006 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 2278024)

Bush, Blair en hun trawanten natuurlijk ...

Gun 26 december 2006 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2278028)
Ja dat vraag ik mij ook af!?
ALLAH???:?

Tja, als we hier opnieuw moeten aan beginnen:?

Allah zal het wel zijn zeker:roll:

baseballpolitieker 26 december 2006 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2278036)

Och manneke toch, je hebt veel verbeelding! Ik geloof zeker niet dat bush onschuldig is maar nu overdrijf je toch hoor! Te veel naar tv gekeken of teveel complot-sites!;-)

slegie 26 december 2006 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2278036)

u bent toch niet zo gekke believer dat men de wtc torens zelf opblies en zo van die geheime organisaties die heel de wereld gaan leiden binnenkort. zoals de NWO??

Gun 27 december 2006 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2278063)
Och manneke toch, je hebt veel verbeelding! Ik geloof zeker niet dat bush onschuldig is maar nu overdrijf je toch hoor! Te veel naar tv gekeken of teveel complot-sites!;-)

Net jij kijkt te veel televisie jongeman. Ik heb nu geen tijd noch zin om hier lang en diep over te gaan discussiëren maar informeer U eens naast de main stream televisiekanalen (= NIET de complot sites) en U zal onmiddellijk anders kraaien.

baseballpolitieker 27 december 2006 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2278088)
Net jij kijkt te veel televisie jongeman. Ik heb nu geen tijd noch zin om hier lang en diep over te gaan discussiëren maar informeer U eens naast de main stream televisiekanalen (= NIET de complot sites) en U zal onmiddellijk anders kraaien.

Doe ik elke dag en ik heb nog niets gemerkt! Zelfs als het waar zou zijn zijn er nog geen bewijzen tegen bush en de rest maar dat de MOSLIMS de vliegtuigen hebben gekaapt is wel zeker of dat nu in opdracht was of niet!

Chipie 27 december 2006 00:12

Onze Gun hangt weeral aan de :drinking: :-P

Gun 27 december 2006 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 2278066)
u bent toch niet zo gekke believer dat men de wtc torens zelf opblies en zo van die geheime organisaties die heel de wereld gaan leiden binnenkort. zoals de NWO??

't heeft niet veel van zien met de NWO, ga eens ff te rade op de officiële site van de PNAC (Opgesteld door Rumsfeld, Rice, Wolfowitz, Cheney, Pearl, ...).

Oogjes openen heren, haal er de prut maar uit!

Gun 27 december 2006 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE (Bericht 2278096)
Onze Gun hangt weeral aan de :drinking: :-P

Ik drink niet;-)

slegie 27 december 2006 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2278092)
Doe ik elke dag en ik heb nog niets gemerkt!

ik ook niet maar sommige mensen willen gewoon andere dingen zien.

het is net zoals op een mooie dag naar zo van die stapelwolken in de lucht kijken als je lang genoeg kijkt en maar genoeg verbeelding hebt zie je allerlei dieren en mensengezichten er in. :-)
zo heb je er die achter elke gebeurtenis een heel complot zoeken wie houd er niet van dat overheden zijn eigen burgers zou doen ontploffen om zo een land met aardolie bronnen te kunnen aanvallen. en ga zo maar door.
de fantasie van sommige kent geen grenzen en sommige willen het maar al te graag geloven

baseballpolitieker 27 december 2006 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 2278158)

het is net zoals op een mooie dag naar zo van die stapelwolken in de lucht kijken als je lang genoeg kijkt en maar genoeg verbeelding hebt zie je allerlei dieren en mensengezichten er in. :-)
zo heb je er die achter elke gebeurtenis een heel complot zoeken wie houd er niet van dat overheden zijn eigen burgers zou doen ontploffen om zo een land met aardolie bronnen te kunnen aanvallen. en ga zo maar door.
de fantasie van sommige kent geen grenzen en sommige willen het maar al te graag geloven

U lijkt me verstandig, tenminste wat beter dan andere lui die hier rondlopen!;-)

Chipie 27 december 2006 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2278098)
Ik drink niet;-)

:sleeping: :-P

Gun 27 december 2006 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door slegie (Bericht 2278158)

Tot een tiental jaar geleden werd ook algemeen aanvaard dat Lee Harvey Oswald JF Kennedy had vermoord, ...

Tot een aantal decennia geleden had Japan totaal bij verrassing Pearl Harbour aangevallen en wist Roosevelt van niets, ...

Het feit dat Hitler inderdtijd aan de macht kwam door een false flag operatie bij het afbranden van de Reichstag werd door de media wel snel naar voor gebracht want na WO II was hij (terecht) de boeman, ...

Open your eyes gentlemen.

mVg

Gun 27 december 2006 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2278163)
U lijkt me verstandig, tenminste wat beter dan andere lui die hier rondlopen!;-)

U moest eens weten ... hij lijkt het welliswaar ...

baseballpolitieker 27 december 2006 00:21

Citaat:

Doe ik elke dag en ik heb nog niets gemerkt! Zelfs als het waar zou zijn zijn er nog geen bewijzen tegen bush en de rest maar dat de MOSLIMS de vliegtuigen hebben gekaapt is wel zeker of dat nu in opdracht was of niet!

Zou het nog eens willen aanhalen want ik weet niet of je het hebt gelezen 2004gun!

parcifal 27 december 2006 00:27

Citaat:

Snel een lijstje:
...
8-)

Tss, Gun, nog altijd verwar je een suggestief 'verhaaltje' gebaseerd op een aantal geselecteerde onduidelijkheden met harde feiten.
Wanneer leer je het? :|

Gun 27 december 2006 00:29

Citaat:

U bedoelt die 19 mannen die ze een paar uur na 'the event' reeds hadden geïdentificeerd en waarvan de helft nog bleek te leven NA de aanslagen?

U wordt grappig;-)

Zin om ff te lezen?

Wie bestuurde uiteindelijk de vliegtuigen?

Als bij toeval begonnen, slechts enkele uren na de aanslagen, reeds de eerste bewijzen naar boven te komen. Er werd op een copy van de Koran gestoten, een instructieboekje om commerciële vliegtuigen te besturen en een rekenmachine om brandstofverbruik bij vliegtuigen te berekenen. Deze goederen werden gevonden in een aantal zakken die eigenlijk voor de kapers bestemd waren.

De autoriteiten werden ook geïnformeerd in verband met een verdachte witte wagen die geparkeerd stond op de parking van de luchthaven van Boston (Boston's Logan Airport). In deze wagen vond men een Arabisch versie van een handboek voor vliegtraining. Een groot geluk voor de onderzoekers dat de kapers hun Koran en hun vlieginstructies vergaten.

Een aantal dagen na 9-11 waren alle 19 kapers reeds geïdentificeerd en werden hun foto’s op alle TV-zenders getoond.

Het verhaal wordt nog driester en bij wijlen ridicuul wanneer blijkt dat het paspoort van hoofdverdachte Mohammed Atta een aantal blokken verwijderd van “ground zero” wordt terug gevonden. Het paspoort heeft de explosies, het inferno overleefd en is uit 1000 ton papier miraculeus te voorschijn gekomen, gevonden door een onschuldige New Yorker.

Het feit dat een Arabisch student, die nooit tervoren een vliegtuig heeft bestuurd, na het nemen van een aantal vlieglessen in een simulator, met de precisie van een “Top Gun”-piloot een jumbo jet in de WTC buildings kan laten vliegen blijft nog steeds een raadsel. Dit is simpelweg niet mogelijk, de ware identiteit van de 19 kapers blijft een mysterie.

De dagen na de bekendmaking van de identiteit van de 19 kapers hebben 7 Arabische individuen geprotesteerd en hun, vanzelfsprekende, onschuld duidelijk gemaakt. Deze 7 Arabieren waren het slachtoffer van “identiteitsdiefstal”. De “Telegraph of England” meldde het als volgt: “The men with stolen identities, hun namen werden de wereld rondgebazuind als zijnde monstrueuze terroristen, maar gisteren hebben 4 van de 19 mannen verklaard dat hun identiteitspapieren werden gestolen. De mannen, allen van Saoedi-Arabië, vertelden geschokt te zijn door de verkeerdelijke vermelding als zelfmoordterrorist. Geen van de 4 was in de VS op 9-11 en allen waren levend en wel in hun thuisland. Ze waren beledigd nadat ze geïdentificeerd waren door het FBI. Eén van hen was nog nooit in de VS geweest, een andere was piloot voor Saudi Airlines die op training was in Tunesië. Saudi Airlines meldde dat het gerechterlijke stappen overwoog tegen het FBI omdat het de reputatie van de piloten en de vliegtuigmaatschappij zou geschaad hebben.”

Het verhaal van de identiteitsdiefstallen is heel kort gemeld door ABC en BBC. Het FBI ontkent het niet, kan ook moeilijk want dit is heel makkelijk verifieerbaar, maar negeert de feiten.

CNN meldde dat FBI directeur Robert Mueller toegaf dat sommige identiteiten van de kapers onderhevig waren aan identiteitsdiefstal. 21 septembert 2001 werd het volgende gemeld: “FBI directeur Robert Mueller heeft bevestigd dat enkele van de kapers van de aanslagen van vorige week gebruik maakten van gestolen paspoorten en, volgens veiligheidsexperts, was de kans redelijk groot op basis van de verfijnde manier waarop de aanslagen waren uitgevoerd.”

Deze verklaring opent de “box van Pandora” met onnoemelijk veel vragen:
- Waarom zou Osama Bin laden, de Saoedi-Arabische holbewoner, identiteitspapieren stelen?
- Om sporen uit te wissen?
- Waarom zou een Saoedi identiteitspapieren stelen om sporen te wissen van landgenoten?
- Waarom een diefstal op poten zetten die sporen ontwikkelt die terug naar zichzelf wijzen?
- Waarom geen Griekse, Braziliaanse of Turkse identiteitsdocumenten?
Een meer logische verklaring kan gevonden worden in het feit dat niet-Arabieren een camouflage taktiek toepasten om de aanslagen in de schoenen te schuiven van Arabieren.

FBI baas Robert Mueller moet een wel heel corrupt karakter hebben wanneer hij eerst toegeeft dat valse identiteitsdocumenten werden gebruikt, maar toch aanhoudt met het verspreiden van de onschuldige, nog in leven zijnde, Arabieren? Wat drijft hem hierin?

De opleiding van Mohammed Atta en Zacharias Moussaoui

De zogenaamde leider van de 9-11 kapers was Mohammed Atta. Ook in dit verhaal zitten een aantal onvolkomenheden. Zoals bij de 7 kapers waarvan men weet dat ze nog in leven zijn, is het paspoort van Mohammed Atta getolen in 1999, hetzelfde paspoort dat miraculeus te voorschijn is gekomen van tussen het puin van de WTC torens. Atta stond bekend als een verlegen, soms timide en vrouwenschuwe man. Hij was een student artchitectuur. Omwille van zijn brave voordoen probeerden zijn medestudenten niet te drinken of te vloeken in zijn bijzijn. Hoe dit brave niet-politiek geïnspirreerde mama’s-kindje kon transformeren tot een wodkadrinkend terroristisch beest, zoals beschreven in de media, kan waarschijnlijk bovenaan gerangschikt worden in de lijst van meesterlijke persoonlijkheidswissels en verdringt bij deze “Jekyll and Hyde”.

Atta, of beter gezegd iemand die zijn identiteit gebruikte, schreef zich in bij een vliegschool in Florida waar hij na zijn training heel duidelijk maakte dat hij naar Boston(!?) trok. De directeur van de vliegschool was Rudi Dekkers, een geëmigreerde Nederlander. Rudi Dekkers maakte duidelijk dat de cursus die hij voorschotelde niet van toepassing is voor commerciële vliegtuigen. Hij beschreef Atta als “an asshole”, één van de redenen hiervoor was te vinden in een ongewoon incident tussen Rudi Dekkers en Mohammed Atta bij het begin van de cursus.
DEKKERS: “Wanneer ik iemand een aantal keer opmerk in onze gebouwen weet ik dat deze een reguliere student is en tarcht ik een gesprek op gang te brengen. Het is een vorm van PR. Mijn mensen hadden me geïnformeerd dat Mohammed Atta 4 jaar in Hamburg had gestudeerd. Ik ben van oorsprong Nederlander en kan een woordje Duits, dus spark ik op een onbewaakt moment Mohammed Atta aan: “Goeie morgen , alles OK?” ... “Is de koffie in orde?” ... Hij keek me aan met ijzige ogen; antwoordde niet en liep weg. Tot zover de eerste kennismaking”

Met de zogenaamde 20ste kaper, Zacharias Moussaoui, maakte een vlieginstructeur uit Minnessota een gelijkaardige conversatie. Moussaoui sprak oorlogsvoerende taal wanneer hij bij de introductie in het Frans werd aangesproken. Opmerkelijk dat iemand, die zelf zegt uit Frankrijk afkomstig te zijn, geen woord Frans verstond. Eerst fronste Moussaoui gewoon de wenkbrauwen, later werd hij gewelddadig. Opmerkelijk ook is het feit dat Moussaoui nog geen enkele vliegervaring had, maar toch op zoek was naar extreem dure opleidingen in commerciële vliegsimulatoren.

Het waren onvoorziene en ongeplande omstandigheden die ertoe leidden dat zowel Atta als Moussaoui een vlieginstructeur voorgeschoteld kregen die respectievelijk Duits en Frans spraken. De echte Atta had zonder problemen de Duitse vragen kunnen beantwoorden en de echte Moussaoui had waarschijnlijk geen oorlogstaal moeten naar boven halen wanneer hij in het Frans werd aangesproken. Deze 2 terroristen waren opgeleid om zich voor onschuldige Arabieren te laten doorgaan voor wat later vliegtuigkapers bleken te zijn.

Een ander voorval dat deze versie van het verhaal ondersteunt is dat de vader van Mohammed Atta beweert zijn zoon nog aan de telefoon te hebben gehad op 12 september, juist “The day after”. Van de echte Mohammed Atta is intussen niets meer gehoord. Op de vraag wat er gebeurde met de echte Atta antwoorde de vader: “vraag het aan de MOSSAD!”

Gun 27 december 2006 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 2278190)
Tss, Gun, nog altijd verwar je een suggestief 'verhaaltje' gebaseerd op een aantal geselecteerde onduidelijkheden met harde feiten.
Wanneer leer je het? :|

Leg uw hand op uw hoofd en kijk wie er onder staat Parcifal, jij gelooft de verhaaltjes die door de main stream media worden geserveerd en je verorbert het zonder enige kritische analyse.

Tijd brengt raad cfr PH, JFK, ...

slegie 27 december 2006 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun (Bericht 2278168)
Tot een tiental jaar geleden werd ook algemeen aanvaard dat Lee Harvey Oswald JF Kennedy had vermoord, ...

Tot een aantal decennia geleden had Japan totaal bij verrassing Pearl Harbour aangevallen en wist Roosevelt van niets, ...

Het feit dat Hitler inderdtijd aan de macht kwam door een false flag operatie bij het afbranden van de Reichstag werd door de media wel snel naar voor gebracht want na WO II was hij (terecht) de boeman, ...

Open your eyes gentlemen.

mVg

dat een aantal geschiedkundige feiten mogen herzien worden kan wel zijn. cheops heeft ook niet de grote piramide gebouwd dat weten we ook ondertussen maar dat is niet meer relevant hier.

dat u wil geloven in geheime organisaties en plannen dat is uw zaak. maar u moet niet dingen gaan fantaseren om uw sprookje te doen gaan kloppen en om uw organisaties proberen reeël te maken want dat gaat niet. u verliest spijtig genoeg de realiteit uit het oog.
het is niet omdat u rook ziet dat er daarom ook brand moet zijn. en u moet leren om sommige feiten niet te negeren als die niet in uw theorie passen.

baseballpolitieker 27 december 2006 00:33

Als het toch allemaal zo makkelijk volgens u is waarom hebben de democraten dan daar niet van kunnen profiteren? Aja want de bewijzen liggen voor het rapen en democraten willen niest lievers als bush hoofd zien hangen!

baseballpolitieker 27 december 2006 00:34

Citaat:

informeer U eens naast de main stream televisiekanalen (= NIET de complot sites) en U zal onmiddellijk anders kraaien.

Citaat:

jij gelooft de verhaaltjes die door de main stream media worden geserveerd en je verorbert het zonder enige kritische analyse.

Twee berichten die net het omgekeerde zeggen u geraakt in de war denk ik!

slegie 27 december 2006 00:35

zelfs u zou met een simpele korte opleiding een vliegtuig kunnen besturen opstijgen en landen dat is het moeilijke aan vliegen de rest kan een klein kind bijna.

dus niet veel onlogisch aan dit feit maar helaas realistisch dat tot de dood leidde van duizenden mensen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be