![]() |
Voor 't volgende heb ik al minstens vijf op twintig nog voor ik begonnen ben. Ow yeah.
|
Ik ken mensen die begonnen te huilen nog voor ze hun antwoord voorlazen omdat ze het zo'n stressvolle periode vinden en die een 14 krijgen.
Ik bedoel: big deal. Face it, wat we nodig hebben, zijn schone ogen en een beter uitgewerkte decolleté. |
Citaat:
|
Geen sprake van.
|
Vandaag m'n eerste buis van deze examenreeks al gehaald voor fiscaal recht :-( .
Nu maar hopen dat de rest wat beter meevalt. |
Johnny dan?
|
"Johan" is goed genoeg.
Je mag me ook altijd "beertje" noemen. Dat is gebruikelijk binnen mijn intieme kring. |
Citaat:
|
Ik w�*l daar zelfs niet op reageren.
Seksist. |
Ik vind jou geen beertje.. :|
|
Nee? Wat dan wel?
|
beer!
|
Morgen economie. Keiplezant en keimakkelijk....eigenlijk niet nee...
|
Citaat:
Maar je hebt het nog nodig. Donderdag heb ik "sociaal-economische nieuwste tijd", kun jij ook naar uitzien. :-D |
Lombas, H. Greefs, moeilijke examens?
|
Citaat:
Citaat:
Hmmm, misschien wat minder met Armadel op café zitten... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had een 15, geloof ik, en niet al te hard geleerd. Het komt er echt gewoon op aan de rede de bovenhand te laten halen. Welk vak heb je van Hilde? |
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, bij mij toch eh. |
Citaat:
http://www.ua.ac.be/main.aspx?c=.OOD...ail=FLWG002210 Voor de geschiedkundigen in spé is dat maar 3 studiepunten. "Oefeningen" valt bij ons weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Studeert iedereen tegenwoordig hetzelfde, aan dezelfde unief? :?
@ Mitgard: Als ik die cursus niet in mijn handen krijg is die kans reëel. 8O :p |
Blijkbaar
|
Handig. :)
|
jawel, styllo_ben doet het weer. :-D
Examen van donderdag is zeer goed verlopen, ondanks het feit dat ik ALLEEN maar de woensdag en de ganse nacht had om de cursus door te nemen. Eerlijkheidshalve moet ik natuurlijk vermelden dat ik eigenlijk niet goed voorbereid was op het examen, maar toevallig een vraag kreeg van in het begin van de cursus, een deel dat ik wel geleerd had. Als het van het einde of zelfs maar het middenstuk gekomen was... Dat is nu dus al 2de keer dat mijn beschermengel (met succes) is gaan lobbyen bij god. Maar ik durf zijn geduld niet verder op de proef te stellen. :lol: Voor het volgende, waar ik overigens meer tijd voor heb, zal ik dus gewoon gaan leren, zeker. :-) |
Ik had ethiek vandaag.
Mijn werkstuk over conformisme (proef van Milgram) en de vergelijking met Machiavelli en Nietzsche (met grote dank aan lombas en Praetorian :>) werd door de prof als zijnde "schitterend" bestempeld maar met de theorievraag ben ik compleet de mist ingegaan. Afwachten dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat wil ik ook wel eens lezen. 3 zaken die me itneresseren.
|
Citaat:
|
Vorig jaar had ik in juni onderscheiding, toch heb ik een vak waar ik een "9" voor had, opnieuw gedaan. Zo ben ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be