![]() |
Citaat:
er zullen wel illegale vreeemdelingen in die gracht gezeten hebben..... te wachten op transport of zo... |
Ehrm, waarom staat de discussie over de VRT uitzending van gisteren hier?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dubbel
|
Dubbel
|
Citaat:
Ofwel een fout, ofwel gewoon belachelijke keuze mijns inziens |
Citaat:
seffens nog nen ban aan mijn been..... LOL.... Oppassen dat ik niet te veel onderons met U he.... |
sommige personen claimen hier precies dat tinternet 's nachts niet doordraait.
Is ni waar zene mannen |
Citaat:
Journalisten posten 's nachts inderdaad zulken zaken niet meer op internet, als je daar op doelt. |
Citaat:
Ach,gewoon nieuw draadje beginnen hé ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zielig |
Citaat:
Het krapuul bij de linksen levert weer een bijdrage! Ondertussen blijkt het dat Frank niet in een ongeluk betrokken was maar wel hulp bracht aan mensen die wel in een ongeluk betrokken waren! Ondertussen moet ik eens te meer vaststellen dat het Vlaams onderwijs achteruit gaat. Als onze scholen krapuul zoals Griffin voortbrengen dan kan dit niet anders. Tenzij Griffin niet naar school is geweest! |
Citaat:
Wat gaat het de politiek aan dat Vanhecke in de gracht zat om mensen te helpen? Enfin, hij was geen illegalen aan 't helpen in een vrachtwagen kruipen, zoveel is zeker. Dit is K&K en verdient dan ook niks anders dan K&K reacties. |
Citaat:
|
Citaat:
Of nog: "Snelheidsbeperkingen, de schuld van allochtonen!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Past een beetje in de campagne voor de verkiezing van meest humane partijvoorzitter ....8-) ...
Dus ... Partijdiscussies Zou nogal ne poll zijn ...:lol: |
Citaat:
Iemand trekt 's nachts "de pries" uit. In de vakantie ook trouwens. |
Citaat:
Mag uw voorzitter en zijn slippendraagster niet in vraag gesteld worden ? Fijne democraat bent u... :twisted: En het Blok valt uiteraard geen enkele tegenstander (apen) aan, nietwaar ? :roll: |
Citaat:
Hoe zit het met jouw klacht tegen burgemeester Moenaert die jou een verachtelijk invidu noemde? |
En wie heeft Vanhecke daar gezien dat dat vanmorgen al op 't nieuws was?
|
Citaat:
Het is goed, als je maar blij bent met zulke nonsens |
Citaat:
De burgemeester noemde mij in verband van een corruptiedossier waarin hij betrokken was 'een slechte mens'. Doe gerust verder... :roll: |
Citaat:
Hij had nog wel andere ''koosnaampjes'' in petto voor jou. Ik dacht zelfs dat hij zich gelukkig prees dat er niet al te veel rond liepen gelijk gij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het ook onnozel en had het liever anders gezien hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Jezelf een beetje veranderen hé. Jij bent het hier die onzin komt verkopen over de stekker die uitgetrokken wordt. |
Citaat:
en btw ik dacht toch wel dat jij dit topic aangesneden had. Maar dat doet er niet zoveel toe. Ik ben het eens met jou dat dit een probleem is dat dringend moet aangepakt worden |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje draadje naar de knoppen aan het helpen met je nutteloze en oerdomme, ronduit belachelijke posts die niets ter zake doen? |
Citaat:
|
Citaat:
daarover ging het zeker |
Citaat:
Dan zal het nu wel draaien rond het moeilijke verkiezingen "probleem" :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be