![]() |
zot van a werd trouwesn goed meegezongen op antwerpen zingt trouwens.
|
Citaat:
|
*dubbel* (stom, zo een traag forum)
|
Citaat:
Een echte Antwerpenaar (sinjoor) ben je wanneer jijzelf én je beide ouders in Antwerpen zijn geboren. |
amai Kim, sinds wanneer zijt ge zo voor bloed & bodem?:-P
|
Citaat:
*noot aan mezelf: andere vriendenkring zoeken* :-P |
Ik ben A beu!
|
zot van L!
|
Lijkt wel een Amsterdam versus Rotterdam draadje!
|
Brussel, hoofdstad van Vlaanderen
|
Citaat:
|
Citaat:
http://start.vlaanderen.be/solution....46&thema_id=85 Citaat:
Citaat:
|
*foutje*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens. Ben jij dan zelf een sinjoorke? Ik heb ooit op Man bijt Hond gezien (echt wel een aantal jaar geleden) dat sinds de verhuis van de kraamafdeling van één of ander ziekenhuis veel minder sinjoorkes geboren worden, aangezien men effectief tussen bepaalde grenzen (ik veronderstel postnummer 2000) geboren moeten worden en dat van toen niet meer was. Persoonlijk vond ik de sinjoor die daarbij was een extreem zielig figuur met zijn ofwel antwerpenaar (sinjoor, dus) ofwel niets theorie. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zeker niet de intentie om je vriendin aan te vallen of zo. Beschouw het als een arrogante Antwerpse post... (dat was het ook 8-)). |
Citaat:
|
Citaat:
Nee. 8-) |
Citaat:
Wat ik me nog heel goed herinnerde was toen ie in de kraamafdeling stond aan de babybedjes en ze hem vroegen: "dit kunnen dus geen sinjoorkes meer zijn?" Antwoord: "ah, neen, he. Onmogelijk. Spijtig, spijtig, spijtig..." (of zonde, zonde, zonde...) Terwijl ie met zijn hoofd schudde. Ik viel van mijn stoel van zo plat racisme. Hij meende dus echt dat die baby's minder waren doordat ze in het verkeerde ziekenhuis geboren waren. Ik kan me voorstellen dat dat iemands beeld over Antwerpenaren nogal hard kan vormen. Langs de andere kanten zie ik soms Limburgers op tv dat ik denk "hadden ze nu echt NIEMAND anders kunnen nemen dat die nitwit?". |
Niet moeien Dronkoers... niet moeien 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo bedoelde ik het dus zeker niet... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die Spliff :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar de link tussen Vlaming zijn en meer of minder zijn? Iedere VB'er zal je er wel een antwoord op kunnen geven ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be