![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als morgen de grote Vlaamse partijen de afschaffing van de alarmbel en bijzondere meerderheden eisen, dan is dat een week later een feit. |
Citaat:
In alle eerlijkheid: we hebben het ze gegéven, wat denk je nu? Dat ze het gaan afgeven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onbeschaamd bombarderen ze ons elke avond op prime time met koningsgezinde nepargumentatie om ons te overtuigen hoe dom de kiezers wel zijn geweest. http://forum.politics.be/showthread....88#post2878188 Aan die trieste lijst worden dus nu ook Maertens en Claes toegevoegd... |
Citaat:
Nog niet gemerkt eigenlijk. |
Citaat:
|
waarschijnlijk behoor jij als blokker niet tot het doelpubliek.
|
Citaat:
|
Herinneren jullie je nog dat Martens enkele weken geleden pleitte voor een inlijving van NVA in CD&V ?
Maar hij kwam een paar weken geleden nog in het nieuws: onder zijn eerste ministerschap verloor minister van financiën Maystadt 25 miljard frank aan speculaties op sterke/zwakke munten met het geld van Jan belastingbetaler. Schoon volk , die ministers van staat ! |
Citaat:
klik dan alvast op mijn linkje, daar staan de kerels die de revue al gepasseerd zijn reeds opgesomd, in mijn aanvulling hierboven staan de daaropvolgenden van gisterenavond.... |
Ik zie ene linkje naar een hoop namen, ja.
Waar zijnde overeenkomstige tv-beelden waar die mensen als autoriteit werden aangehaald om te bewijzen dat "koningsgezinde nepargumentatie om ons te overtuigen hoe dom de kiezers wel zijn geweest. " |
Citaat:
|
Citaat:
En dan hebben we nog die crimineel Claes die 5 jaar zijn burgerrechten verloor, dus ook zijn politieke,en die moet dan le roi raad gaan geven op politiek gebied. Kan het nog idioter, een crimineel die de koning moet bijstaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht het wel ja
|
Heb je me nu een Vlaams blokker genoemd?
|
Citaat:
|
ga je ontkennen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik8-) |
Citaat:
Behalve BDW is er geen enkel, ik hehaal geen enkel, tegengewicht geweest. Dat jouw argumentatie zich blijkbaar moet beperken tot gezever over "waar zijn die beelden" bevestigt inderdaad het succes van zulke mediatieke démarches....het maakt ze er echter niet meer journalistiek gerechtvaardigd op... |
Citaat:
Maar verder dan dat ben ik niet geraakt. Heb afgelopen verkiezigen op vld gestemd. Mocht je het willen weten. Vanwaar haal je dus die zever dat ik een 'blokker' zou zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Laat je me zeker iets weten wanneer het bruistablet opgelost is? Zoals het er nu uit ziet, heeft dat tablet nog altijd geen water gezien!! |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan hem helemaal gratis downloaden. |
ik snap niet waarom jij zo in defense-mode kruipt. Da's toch uw recht
|
Citaat:
Waarom zeg je dat ik een blokker ben? |
Citaat:
|
De meer interessante filosofie is imo toch politieke filosofie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verlicht mij! |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk eerder dat de bijna algehele CD&V top belgicistisch gezind is dat integenstelling tot de basis |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be