![]() |
Citaat:
Zo ja; waar? |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat gaat toch geen argument opleveren voor Vlamingen én Walen hun zelfbestuur te ontzeggen ?! |
Citaat:
Enfin; maakt niet uit. Bottomline is: dat ze werken. Een profitariaat is het dus niet. Slecht beleid. Daar wil ik het al eens over hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg je dat nu omdat het fabeltje van het grote, luie, Wallonië een beetje achterhaald is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een overheid heeft zich niet bezig te houden met werkgelegenheid. Enfin, zeker niet door mensen een baan aan te bieden met belastingsgeld van anderen. Als 40% bij de overheid werkt, kan hoogstens 60% nog voor inkomsten zorgen. Die gaan dan serieus belastingen mogen betalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, er is een verschil. Zeker. Belastingsverlagingen genieten ook mijn voorkeur. Maar nu niet doen alsof het allemaal op kosten is van de overheid. Maar het is idd een (van de vele) voorbeeld(en) van 'slecht beleid'. |
Citaat:
oooooooooooh HANS the first Ik heb vandaag een goeie (stomme) grap gehoord over VLAMINGEN 8O en jij zal die graag lezen! C'EST QUOI .... BEAUCOUP FLAMINS AU MER DU NORD ? C'EST LA POLLUTION ! C'EST QUOI .... BEAUCOUP FLAMINS DANS LA MER DU NORD ? C'EST LA SOLUTION ! Als Vlaming voel ik er mij daar niet zo goed bij. Enfin c'est une "mauvaise" plaisanterie. GRAPJE hééé De Vlamingen kunnen daartegen. We kunnen ook zoiets zeggen over de Walen maar die zijn direct ROOD van colère. |
Sales Flamins!
|
Citaat:
Waarom maak jij eigenlijk niet evenveel wind als Kaal heel wat ernstiger dingen vertelt over zijn eigen taalgenoten? |
Citaat:
Er zijn blijkbaar genoeg grote en kleine voorbeelden waar de Walen zich ongegeneerd meer toeeigenen dan hen toekomt. En leg maar eens uit waar die grote constante roep om "solidariteit" voor nodig is, terwijl ze ons nog als minderwaardige boertjes blijven behandelen! Zonder Vlaanderen valt hun levensstandaard meteen 20 procent naar beneden, meen ik gelezen te hebben! Constant liggen schooien en eisen dat aan al hun grillen voldaan wordt en terzelfdertijd overlopen van arrogantie en meerwaardigheidsgevoelens tov de Vlamingen: heeft lang genoeg geduurd. Vlaanderen mag zich niet afscheiden, niet omdat ze zo van België houden, maar om hun melkkoe niet kwijt te spelen! |
Citaat:
En je hebt nog geen 100 postings op je actief?8O |
Citaat:
Citaat:
Dus ministerie's moeten geprivatieerd worden? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja maar dat is 2x vuil sale = VUIL Flamins = dwz VUILE VLAMINGEN dus sales flamins = VUIL VUILE VLAMINGEN (maar ja de walen hebben veel tijd om zicht te wassen die werken toch niet ! ) |
Citaat:
ik heb ook een paar maanden gelurkt voor ik begon te posten. Ik kende de Hans dan ook al een beetje ;-) |
Citaat:
:-) |
Citaat:
Staat er nu ERGENS dat Ik zeg dat er GEEN ENKEL PROBLEEM IS MET Wallonië? Staat dat ergens? Of zit je dat gewoon in te beelden? Geen idee waarom, maar je zit het toch serieus in te beelden, hoor. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ja ja ja , straks kent heel Vlaanderen hem ... ik ben een actieve lezer op dit forum (te weinig tijd om veel te schrijven) |
[quote=Maes_P;2925779]dus loonlasten verlagen is geen goed idee?[:quote]
Wat denk je van géén loonlasten tout court? Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"De ambetantenaren" Brengen meer belastingsgeld per capita op dan dat ze loon krijgen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voor degenen die daarnet nog uitpakten met 80% van de Walen die werkten. Hiermee kunnen ze misschien de Walen helpen een toontje lager te beginnen zingen. Dit artikel van senator Destexhe is tevens het editoriaal artikel van de Knack van deze week. Citaat:
|
Citaat:
Meer dan 80% van Wallonië werkt dus. Ohja, Knuppeltje, als je teksten gaat citeren, moet je bronnen vermelden. Gelukkig dat ik de bron nu toevallig kén. ;) Maar goed. De bron bewijst exact wat ik zeg. Wallonië is niet lui. De werkloosheid is vooral structureel. Wallonië heeft idioten aan de macht. |
Citaat:
Het zijn dan ook moeilijke tijden voor Verhofstadtfans, hé? |
Als er afgesproken is om te zwijgen, is spreken nu niet bepaald vriendelijk.
Waar of niet? |
Citaat:
En dan heb je nog dit van Marc De Vos (U Gent) in De Tijd (22 dec.) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
't zijn soms zure centjes, maar ze komen wel binnen bij Vadertje staat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be