![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Vrijen kan je overal. Zelfs tegen de kerkmuur na de mis. Met of zonder condoom of pil. Als dochtertje, of zoontje, dit persé wilt kan je het niet beletten. weet ik ook wel. Maar tussen vrijen en op ontdekkingsreis gaan is toch een groot verschil. Nooit in het hooi gespeeld ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af welke "man" er eigenlijk zin heeft om met een tienjarige in de koffer te duiken. Dat vind ik pas echt obsceen.
Kinderen kennen soms hun eigen grenzen niet of proberen deze wel eens te verkennen, maar ik vraag me af of we niet beter eens kijken naar de volwassenen die daar misbruik van maken. |
Het gaat hier wel op een dertienjarige snotneus die een vroegrijpe del vogelt.
VIES inderdaad en zéér marginaal. Maar hou op om daar "pedofilie" uit te persen. |
Volgens mij zegt Boadica nu in zichzelf na het lezen van Bhairev's posting: Whoops!!!!
|
Citaat:
Daar maak ik me eerder zorgen om. Het ging hier toch over zwangerschappen bij 10 jarigen vermijden. Kunnen die daar niet uit voortkomen. |
Volgens mij is het meer jongeren-cultuur gericht.
|
Citaat:
|
Citaat:
en het feit dat deze stoffen uiteindelijk ook weer door het lichaam worden uitgescheiden en zo in het milieu terecht komen, waar ze een feminiserings effect op �*lle soorten hebben. Een mooi recept om aan de ondergang van de mogelijkheid tot voortplanting te werken dus. Ik vind het vooral ironisch eigenlijk: als er hormonen in vlees voor consumptie worden aangetroffen stijgert het hele land. Maar tegelijkertijd slikt wel de helft van de populatie dagelijks hormoon, en krijgt de rest het binnen via bv. drinkbaar water ... Wat is het verschil? :? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
wat anders? Al sojasteaks geproefd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Quorn en vege-burgers zijn niet lekker. Bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Filosoof heeft blijkbaar slapeloze nachten. ;-):-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, je hebt gelijk hoor. Als volwassene blijf je uiteindelijk steeds verantwoordelijk. Er toch even bijzeggen dat volgens de Congolees waar k het daarjuist over had het in Congo niet zo abnormaal is dat zo'n kind van 12 of 13 huwt. |
Ik stem ja.
Wat is het alternatief indien kindlief toch de liefde wil bedrijven op die leeftijd ? Haar tegenhouden ? Goed gelachen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Bedenk, voor dat je gaat bashen, dat deze situatie bij iedereen kan gebeuren. Enneuh... zou er iemand jou kunnen tegenhouden als hét gaat gebeuren ? Dit heeft overigens niets met normen te maken. Het is een natuurlijk proces. Laten we daar duidelijk over zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er mis met 'pedofilie'? Je weet wel, die gecreeërde misdaad.
|
Citaat:
Wat veel meer voorkomt zijn midtwintigers die niet van 16-jarigen kunnen afblijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zou je eens moeten lezen wat de slachtoffers erover denken, ook 20 jaar later nog! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be