![]() |
mij maakt het allemaal niet zoveel uit of het weekend of week is
ze hebben allebei hun voor- en nadelen |
Citaat:
Na 3 dagen zijt ge een wrak. En erg efficient werken doet ge toch niet met die lange dagen. |
Citaat:
;-) |
Ik hou van weekends, werk nu in Brussel en heb hier studio.
Ben echt blij als ik vrijdagavond terug huiswaarts kan keren. Mocht ik nu dicht bij huis werken zou ik minder problemen hebben met het eind van het weekend, maar nu.... |
Citaat:
|
Citaat:
hehe... |
Citaat:
Wel boeiend, maar tzou toch wat leuker zijn mocht het bij de deur liggen :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nah, tis toch wat gezelliger in de verre Limburg dan in Brussel. ;-) |
Citaat:
|
ik zou ook nie graag in Brussel werke ze
zo'n vieze stad |
Het studentenleven heeft het onderscheid tussen week en weekend voor mij opvallend vervaagd.
|
Citaat:
Meer dan 4 uur slapen doen die kerels dan ook niet. Echt gezond is het niet, en niet iedereen kan het natuurlijk. Gelukkig moet je niet bijzonder fris zitte om dat soort werk te doen, want meer dan met excell bestandjes werken is het ook niet. Edit: er zijn trouwens hulpmiddeltjes verkrijgbaar hoor. ;-) Maar bon, hoeveel uur het exact is doet er wellicht niet toe. De clou is dat je slechts enkele uren slaap hebt, en uw privé leven quasi 0,0 is. Aan de andere kant word je wel extreem vet betaald. |
Citaat:
Waarom zou je dan dat werk willen doen? |
Citaat:
|
Citaat:
Sinds ik op de unief zit heb ik geen één keer meer echt uitgekeken naar het weekend of tegen het begin van de week opgezien :-) Helaas nadert het einde van m'n studententijd toch ook stillekes :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat vuile flatgebouwen uit de jaren zeventig mooier zijn dan broensgroen eikenhout met zingende nachtegaaltjes? |
Citaat:
|
Citaat:
er bestaan daar nogal wat hoaxen over. in die kringen is u doodwerken het hoogste ideaal wat er bestaat, dus er wordt nogal wat opgeschept heen en weer. Citaat:
de meerwaarde voor hun eigen portemonnee, daar bestaan cijfers over. maar de meerwaarde voor het bedrijf? dat is toch vooral een kwestie van overtuiging hoor. ;-) |
Citaat:
LOL dat is zowat de domste reactie hier ooit geplaatst. Denk je echt dat de rijkdom gecreëerd voor het bedrijf niet kan gemeten worden? Winst, marktwaarde (beurs), ... |
Citaat:
Omdat die dat gewoon echt graag doen natuurlijk. Ze zijn niet geïnteresseerd om de vrijdagavond op café hun tijd te verdoen, of om dinsdagavond naar thuis, het weer, het nieuws, en de champions league inclusief 6 nabeschouwingen te kijken. |
Citaat:
winst is wat de arbeiders opbrengen voor het bedrijf door hun productieve arbeid. een arbeider brengt immers meer op dan hij kost. maar wat de CEO daarmee te maken heeft is niet zo duidelijk. behalve dan dat hij de winst doorgaans in zijn zakken steekt. |
Citaat:
|
:?
Als ik dit hier allemaal lees , dan zal ik blij zijn als't weer weekend is ....:-( |
Citaat:
|
Citaat:
om uw bedrijf competitief te houden en competitiever te maken moeten belangrijke beslissingen genomen worden zoals bv wat te doen met winsten voor belasting: herinvesteren of niet? Hoe taksvoordelen nastreven: mergers of niet? Hoe informatiestromen binnen het bedrijf performanter maken etc etc. anyway, gij moet daar duidelijk niet van wakker liggen ;-) Oja, nog dit: een manager die het te bont maakt, diens reputatie ligt aan diggelen en de kans dat een bedrijf hem nog wil inhuren is wel vrij klein. |
Citaat:
kwestie van interesse zeker |
Citaat:
Over decadentie gesproken :lol: |
Citaat:
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!! Nog een weekske en vakantie :D
|
Citaat:
ik werk namelijk liever voor mijn geld dan dat ik profiteer van de arbeid van anderen. |
Citaat:
:? Gade aan de winterslaap beginnen of zijn de pillen van uwe kalender op ???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sommigen zouden eens dringend enkele basisboekjes moeten lezen over economische beginselen. Dat is helemaal zo moeilijk niet, en bijzonder interessant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be