Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Hoe wordt ik een Vlaming? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=97776)

_Yahya_ 11 november 2007 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3064657)
nogmaals, wat heeft hitler te zien met moslimterrorisme ?

en ja, Vb komt nooit aan de macht, dat weet iedereen ( incluis hun kiezers ) dat is allemaal .... jawel, ........ poco-zever

heb ik gezegd dat Hitler iets met moslimterrorisme te maken heeft ??

ik zei 1 soldaat van Hitler heeft meer mensen gedood dan al die moslimterroristen samen, da heb ik gezei.

groetjes
Yahya

Duvelke 11 november 2007 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader (Bericht 3064258)
Ik spreek Nederlands.
Ik studeer.
Ik gehoorzaam de wet.
(Ik ben wel niet blank).

Wat moet ik nog doen om Vlaming te zijn of ben ik nu een echte Vlaming?

door geen dtfouten te maken
hoe word ik

Online 11 november 2007 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064647)
Klop niet, wie durfde in tijd van Hitler een andere ideologie te gaan aahangen dan nazisme ??

Wie gaat hier in Vlaanderen andere ideologie durven volgenals de gevaarlijke racistische nazistische facistische vlaams belang aan de macht komt ?

Ik zal da wel durven en zal zeggen kus mijn kloten, klaar!! maar ik heb het hier over andere mensen die een andere ideologie volgen.

groetjes
yahya

Bedreig jij als 'goede' moslim de afvallige Ehsan Jami ook met de dood?
Of verzuim je aan je islamitische plicht?

_Yahya_ 11 november 2007 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064659)
Weeral een ontwijjkend antwoord.
Geconfronteerd met de moordverzen uit de koran, krijgen moslims het bijzonder lastig. Niets kwetst meer dan de waarheid. Het gemaneuvreer van Fikr is daar het beste bewijs voor.

De Belgische wet kent ook de moordwoorden, de politie mag schieten en doden, het leger, ... maar wanneer, hoe , waarom en onder welke voorwaarden??

maar die racitische gevaarlijke facisitische nazistische ideologie van VB ??? :evil::twisted:

groetjes
yahya

Abdelkader 11 november 2007 21:29

@ Online:

Wie de verzen van de Heilige boeken letterlijk interpreteert is nooit goed bezig. Kijk maar naar de Koran, de Bijbel en de Thora. Ook bij andere godsdiensten is zo. Het gaat om het geloof en om het goede. Je kan zoveel mogelijk naar moslimterroristen verwijzen die in hun waanzin denken dat ze het ware geloof vertegenwoordigen, maar zo zijn moslims nu éénmaal niet. Moslims zijn zoals jij. Wel, niet zoals jij, maar zoals gewone mensen.

Jij wil dat gewoon niet zien. Je kan je geen wereld meer inbeelden blijkbaar wou moslims niet jou vijanden zijn.

Abdelkader 11 november 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3064667)
hoe word ik

oh crap, een terechte opmerking!

Abdelkader 11 november 2007 21:30

Dat is echt wel een triestige fout!

_Yahya_ 11 november 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064669)

Nee, want die is oook nooit moslim geweest, zijn ouders waren marxisten in Iran en ze zijn naar het westen gekomen na de Iraanse revolutie omdat ze geen plaats in Iran hadden met de nationalistische sjieetische ideologie van Khomeini!

Dat is eeerst en ten tweede ik ga nooit een moslim afvallige doden, ik ben geen aanhanger van racistische facistische nationalistische gevaarlijke nazistische partijk VB !!

verstaan?

mvg
Yahya

Online 11 november 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064670)
De Belgische wet kent ook de moordwoorden, de politie mag schieten en doden, het leger, ...

maar die racitische gevaarlijke facisitische nazistische ideologie van VB ??? :evil::twisted:

groetjes
yahya

Antwoord liever eens op deze vraag :

Citaat:

m.r. 11 november 2007 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 3064667)
hoe word ik

Bah, zolang we elkaar maar kunnen begrijpen ! Waarom werd de Nederlandse spelling niet aangepast zodat dt-fouten uitgesloten werden ? O ndertussen moet ik spreken van een pannenkoek i.p.v. pannekoek. Was het nodig zo'n lekker woord te veranderen en de dt-spelling niet ?

the outlaw torn 11 november 2007 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064666)
heb ik gezegd dat Hitler iets met moslimterrorisme te maken heeft ??

ik zei 1 soldaat van Hitler heeft meer mensen gedood dan al die moslimterroristen samen, da heb ik gezei.

groetjes
Yahya

ik denk het nt, zo'n vergelijking gaat nt op.

de nazi's handelden tijdens een oorlog tegen landen. Moslims tegen culturen, beschavingen, etc.

_Yahya_ 11 november 2007 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064677)
Antwoord liever eens op deze vraag :

De Belgische wet kent ook de moordwoorden, de politie mag schieten en doden, het leger, ... maar wanneer, hoe , waarom en onder welke voorwaarden??

Nee, want die is oook nooit moslim geweest, zijn ouders waren marxisten in Iran en ze zijn naar het westen gekomen na de Iraanse revolutie omdat ze geen plaats in Iran hadden met de nationalistische sjieetische ideologie van Khomeini!

Dat is eeerst en ten tweede ik ga nooit een moslim afvallige doden, ik ben geen aanhanger van racistische facistische nationalistische gevaarlijke nazistische partijk VB !!

verstaan?

Online 11 november 2007 21:33

[quote=Fikr_El7or;3064676]

Citaat:

verstaan?
Die plicht tot het doden van afvalligen staat in de koran, en nergens in het VB-programma. Dus welke ideologie is er racistisch en fascistisch?
Eén antwoord : de islam.
Maar ik ben blij te zien dat je op weg van de afvalligheid bent Fikr door aan je islamitische plicht te verzaken. Er is dan toch nog hoop. :-P

m.r. 11 november 2007 21:34

[quote=Online;3064636]
Citaat:

Dat is weer een ontwijkend antwoord. Op afvalligheid staat de doodsstraf volgens de koran (de verzamelde wanen van de karavaanrover en vrouwenzot Mo). Het heeft geen zin om dat te ontkennen.

Hitler erbij sleuren is een teken van zwakte : vluchtgedrag bij gebrek aan argumenten, of bij gebrek aan lef om de moordproza uit de koran toe te geven.

By the way, Mein Kampf is het best verkocht boek in de islamwereld. Zotte Adolf vond ook veel insipratie bij jullie zotte Mo.
Ik ben zowel tegen het nazisme als tegen het moslimfundamentalisme ! Een Irakees zei me ooit :"Hitler was niet goed" "Hij heeft niet alle Joden gedood".

_Yahya_ 11 november 2007 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3064681)
ik denk het nt, zo'n vergelijking gaat nt op.

de nazi's handelden tijdens een oorlog tegen landen. Moslims tegen culturen, beschavingen, etc.

jij hebt het totaal verkeerd .. meneer! nazisme is de vijand van alles behalve facisme/nazisme!

groetjes

the outlaw torn 11 november 2007 21:34

[quote=Online;3064688]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064676)

Die plicht tot het doden van afvalligen staat in de koran, en nergens in het VB-programma. Dus welke ideologie is er racistisch en fascistisch?
Maar ik ben blij te zien dat je op weg van de afvalligheid bent Fikr door aan je islamitische plicht te verzaken. Er is dan toch nog hoop. :-P

idd, en hoop doet leven.

Go fikr go !! :-P

_Yahya_ 11 november 2007 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064688)

waar in de koran ??

VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch!

the outlaw torn 11 november 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064696)
waar in de koran ??

VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch!

Idd.

de rest is zever.

Herr Oberst 11 november 2007 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064666)

Bron?

Online 11 november 2007 21:38

[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064696)

waar in de koran ??

Ik had er geen idee van dat je je al zo ver op het pad van de afvalligheid begeven had Fikr. Jij die jezelf als goede moslim profileert. Je bent de term moslim niet meer waard, afvallige ! Je kent je koran niet eens. Je zal branden in de hel. Vergeet je 72 maagden maar.

the outlaw torn 11 november 2007 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064690)
jij hebt het totaal verkeerd .. meneer! nazisme is de vijand van alles behalve facisme/nazisme!

groetjes

en moslims van .... idd, net hetzelfde behalve fascisme. en gezien de succesvolle verkoop van mein kampf ook van hitler.

_Yahya_ 11 november 2007 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 3064700)
Bron?

Als je rekenkunde kunt, ga zien hoeveel soldaten Hitler had en hoeveel ze samen gedood hebben en dan ga dat allemaal met moslimterrosristen vergelijken.

groetjes
yahya

_Yahya_ 11 november 2007 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064702)

Ik had er geen idee van dat je je al zo ver op het pad van de afvalligheid begeven had Fikr. Jij die jezelf als goede moslim profileert. Je bent de term moslim niet meer waard, afvallige ! Je kent je koran niet eens. Je zal branden in de hel. Vergeet je 72 maagden maar.

??!!!!

Is dit wat jij doet wanneer jij geen plaats vindt om je te verstoppen of wat ?

_Yahya_ 11 november 2007 21:41

VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch en multicultureel.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3064699)
Idd.

de rest is zever.

m.r. 11 november 2007 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3064637)
ok , mij nt gelaten.

Mr geen vlaming. Wanneer is je familie hierheen gekomen ?

in 1302 of zo ? ik denk het nt.

dus .... je bent geen vlaming ( geen ramp e, mr is wel zo )

als je hier nog geen honderden jaren bent ( qua afstamming natuurlijk ) dan kan je je geen vlaming noemen.

noem je belg, marokkaan, europeaan, afrikaan, wereldburger ..... mr jezelf een vlaming noemen kan nt, nogmaals je bent er geen.

Ik ben in bezit van een heel erg oude stamboom (en dan nog een Vlaamse stamboom) maar vlaming voel ik me niet, wel Belg ! Als iemand zich Vlaming voelt, ook al is zijn familie hier nog maar pas 30 jaar, wel dan is die Vlaming als hij een Belgisch paspoort heeft ! En ik kan het alleen maar toejuichen dat iemand van de eerste of tweede of derde generatie zich "Vlaming" voelt want de meeste van de derde generatie voelen zich "Turk", "Marokkaan". En dat doet meer pijn aan het hart dan iemand die zich Vlaming voelt als hij hier woont, ook al is hij afkomstig van een ander land.

Abdelkader 11 november 2007 21:42

Tot nu toe heb ik nog niet veel geleerd over wat het nu indhoudt om Vlaming te zijn. Ik heb wel al een aardig goed idee hoe ik een racistische klepzeiker moet worden.

Kortaf 11 november 2007 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader (Bericht 3064561)
Ik heb niet gekozen! Ik ben hier geboren!

OK, dan zul je wel begrijpen wat er nu allemaal gaande is. En dat we nu even enkele historische katjes te geselen hebben, waarna we héél veel tijd gaan krijgen om ons met allerlei belangrijke zaken te gaan bezighouden.

the outlaw torn 11 november 2007 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064716)
VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch

idd

de rest is zever

Online 11 november 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader (Bericht 3064718)
Tot nu toe heb ik nog niet veel geleerd over wat het nu indhoudt om Vlaming te zijn. Ik heb wel al een aardig goed idee hoe ik een racistische klepzeiker moet worden.

Tuurlijk, bekeer je tot de islam en je bent het d'office.

the outlaw torn 11 november 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door m.r. (Bericht 3064717)
Ik ben in bezit van een heel erg oude stamboom (en dan nog een Vlaamse stamboom) maar vlaming voel ik me niet, wel Belg ! Als iemand zich Vlaming voelt, ook al is zijn familie hier nog maar pas 30 jaar, wel dan is die Vlaming als hij een Belgisch paspoort heeft ! En ik kan het alleen maar toejuichen dat iemand van de eerste of tweede of derde generatie zich "Vlaming" voelt want de meeste van de derde generatie voelen zich "Turk", "Marokkaan". En dat doet meer pijn aan het hart dan iemand die zich Vlaming voelt als hij hier woont, ook al is hij afkomstig van een ander land.

mr qua afstamming ben je een vlaming !! en kan je dus zeggen dat je vlaming bent, een marokkaan, turk, etc. van de zoveelste generatie niet.

iemand met een vlaamse afstamming die zich geen vlaming voelt vind ik triest, mr ja, je doet mr.

Online 11 november 2007 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064713)
??!!!!

Is dit wat jij doet wanneer jij geen plaats vindt om je te verstoppen of wat ?

Ik stel gewoon vast dat je aardig op het pad van de afvalligheid bent.
Proficiat Fikr.
Ehsan Jami mag dus in jouw buurt komen en zeggen wat er op zijn ex-moslim-maag ligt zonder dat zijn hoofd ingeslagen wordt.

_Yahya_ 11 november 2007 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064734)
Ik stel gewoon vast dat je aardig op het pad van de afvalligheid bent.
Proficiat Fikr.
Ehsan Jami mag dus in jouw buurt komen en zeggen wat er op zijn ex-moslim-maag ligt zonder dat zijn hoofd ingeslagen wordt.

Ga je wekelijks de vergaderingen van vlaams blok bijwonen ?

_Yahya_ 11 november 2007 21:57

VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch en ook multicultureel !

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the outlaw torn (Bericht 3064721)
idd

de rest is zever

Online 11 november 2007 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064762)
VB-Programma is gevaarlijk, racisitisch, nazistisch, facisitisch en nationalistisch en ook multicultureel !

Een paar foto's zeggen soms meer dan het radeloos gescheld van een (afvallige) moslim die zichzelf vastreed :

Abdelkader 11 november 2007 22:03

Allez, moet ik nu echt zo belachelijk doen als Online en foto's van Hitler bovenhalen en zeggen dat hij als blanke Europeaan even schuldig is aan misdaden tegen de menselijkheid? Of ne foto van Bush misschien??

Online 11 november 2007 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader (Bericht 3064784)
Allez, moet ik nu echt zo belachelijk doen als Online en foto's van Hitler bovenhalen en zeggen dat hij als blanke Europeaan even schuldig is aan misdaden tegen de menselijkheid? Of ne foto van Bush misschien??

Wie begon er over Hitler in deze draad ?
Dat heb je je zeker al beklaagd bij het zien van die foto's van zijn islamitische fans?

Abdelkader 11 november 2007 22:12

Het is altijd hetzelfde probleem: jij vindt een gek of een gekke uitspraak en je veralgemeent die naar 1 000 000 000 moslims. Ik veralgemeen alleen naar de racistische Vlamingen (gelukkig een kleine minderheid). Op jouw manier - en hij denkt echt dat niemand dat door heeft - kan je alles bewijzen natuurlijk.

Marlboro 11 november 2007 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader (Bericht 3064809)
Het is altijd hetzelfde probleem: jij vindt een gek of een gekke uitspraak en je veralgemeent die naar 1 000 000 000 moslims. Ik veralgemeen alleen naar de racistische Vlamingen (gelukkig een kleine minderheid). Op jouw manier - en hij denkt echt dat niemand dat door heeft - kan je alles bewijzen natuurlijk.

Het houd niet op.
Jij vind alles en iedereen die vlaming is racistisch,pf.

_Yahya_ 11 november 2007 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 3064770)
Een paar foto's zeggen soms meer dan het radeloos gescheld van een (afvallige) moslim die zichzelf vastreed :

ik kan met photoshop nog mooier en beter maken en in plaats van Hitler schrijver ik Filip De Winter ..

da wil niets bewijzen meneerke ..

hiermee gaat gij nie bewijzen dat Vlaams B geen racisitische gevaarlijke nazistische nationalistische ideologie is ..

Vie George Bush, Moge hij langer leven ... !!!

aha ik ben aanhanger van bushh ..

Online 11 november 2007 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or (Bericht 3064817)
ik kan met photoshop nog mooier en beter maken en in plaats van Hitler schrijver ik Filip De Winter ..

da wil niets bewijzen meneerke ..

hiermee gaat gij nie bewijzen dat Vlaams B geen racisitische gevaarlijke nazistische nationalistische ideologie is ..

Vie George Bush, Moge hij langer leven ... !!!

aha ik ben aanhanger van bushh ..

Blijven ademen Fikr ! Enfin, zolang je geen bommengordel aanrijgt om jouw geloof van de haat en onverdraagzaamheid lettelijk te beleven volgens Mo's dictaten, is het goed.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be