![]() |
Citaat:
Als het "eenvoudig" te checken is, dan hoeft die foltering niet. En indien die persoon leugens verteld, wat dan ? Meer folteren ? En als je de verkeerde persoon hebt ? Folteren tot ie dood is ? Nee, foltering leidt enkel tot resultaat wanneer de waarheid ondergeschikt is aan het belang van een bekentenis. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Savatage, Kunnen jullie me zeggen hoeveel onschuldigen jullie willen folteren om één terrorist te vangen met de Guantanamo-methode? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waterboarding - ogen toe, niets gezien
Citaat:
Citaat:
|
De VS hebben alle recht op zelfverdediging
groot gelijk dat ze zo'n anti-democratische instellingen als de VN links laten liggen. Moest ik van de US zijn, ik zou de VN zo rap mogelijk van het grondgebied verjagen (eerst de poenpakkers met pek en veren overladen) en er met een buldozer overgaan en dan woningen zetten voor de hardwerkende middle class United States citizen. de Amerikaanse congresleden en president zijn enkel en alleen verantwoording aan hun kiezers verschuldigd. (daar kunnen de Belgen alleen maar van dromen) En aan Geert Lambert en locale zotskapsfilossofen van politics.be |
Citaat:
|
Citaat:
Het is zinloos om onze rechten/vrijheden te weersspiegelen op hun, dat is net wat zij willen vernietigen. |
Ik vind het wel straf dat iemand het gaat verdedigen dat een overheid mensen mag vasthouden - en, eventueel, folteren - omdat zijzelf zegt: 'het zijn misschien criminelen'.
Ik snap niet hoe je dat kan verdedigen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie geen reden om 'verdacht zijn van' = 'voldoende reden om vast te houden'. Enfin, verdacht zijn hoef je zelfs niet te bewijzen. Dat is 'wijs en beschuldig'. Olé. En als je 100 mensen foltert, zal je idd wel van 1 iemand iets te weten komen. |
.
|
Citaat:
De tamzakken in old Europe kunnen wel wat neuzelen, tot ze een dezer nog een paar keer het deksel op hun neus krijgen, en dan hebben ze de VS ineens nodig. Met of zonder waterboarding |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik zal het nog eens zeggen, want bij u dringt dat niet door na 10-20 keer de Amerikaanse verkozenen zijn enkel verantwoording verschuldigd aan het Amerikaanse volk. En gelukkig maar. Ge ziet van hier dat ze gaan rekening houden met de vredesapostelen van Iran, Lybia, Nepal, North Korea en Belgique. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Argumenten zijn op?:twisted:Ja, t'is moeilijk voor je, begrijp ik...
|
Citaat:
O jawel, als je er het eenvoudige wereldbeeld op nahoudt dat er enkel goeden en slechten zijn en van jezelf denkt bij de goeden te horen. Het komt niet in hen op dat ze aan de overkant er wss. juist zo over denken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou mij eigenlijk al verbazen mochten het er 5/100 zijn. |
Citaat:
Citaat:
En noteer dat die toch méér dan 1.000.000 doden in Irak op hun geweten hebben: fameuze referentie om iemand te geloven:-P |
Citaat:
|
Citaat:
"Al was er maar één onschuldige" staat ergens in die bijbel waar Bush toch zo dol-enthousiast mee zwaait. Wat zo jij, je familie of vrienden bij de onschuldigen zou horen in dit geval? Gewoon "pech gehad" dan? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be