Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Tom Meeuws weer in vieze papieren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242015)

Vrijheideerst 17 januari 2018 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8625783)
Almaci is toch voorzitter ?

Die kan gewicht in de schaal werpen, Van Besien niet zo.

Wapper 17 januari 2018 16:59

Madam Schuddebol doet ook haar duit in het zakje :lol:

15:32
Van Brempt: "Meeuws moet kopman blijven"
"Dit is een bijzonder zware klap, vooral omdat ik hier in Straatsburg zit terwijl dit zich afspeelt in mijn geliefde stad. Maar ik blijf geloven in een samenwerking met onze goede vrienden van Groen. Weliswaar niet op één lijst, maar we moeten goed blijven samenwerken in de gemeenteraad en tijdens de campagne." Dat zegt Antwerps sp.a-fractieleider en Europees parlementslid Kathleen Van Brempt aan de VRT.

Van Brempt is voorts ook duidelijk over de toekomst van Tom Meeuws: hij moet aanblijven als topman in Antwerpen. "Alle neuzen staan hierover in dezelfde richting", zegt ze. "We blijven werken aan een warm en goed project voor de Antwerpenaren."

Lukkas 17 januari 2018 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8625785)

"Dit is een bijzonder zware klap, vooral omdat ik hier in Straatsburg zit terwijl dit zich afspeelt in mijn geliefde stad. Maar ik blijf geloven in een samenwerking met onze goede vrienden van Groen. Weliswaar niet op één lijst, maar we moeten goed blijven samenwerken in de gemeenteraad en tijdens de campagne." Dat zegt Antwerps sp.a-fractieleider en Europees parlementslid Kathleen Van Brempt aan de VRT.

Van Brempt is voorts ook duidelijk over de toekomst van Tom Meeuws: hij moet aanblijven als topman in Antwerpen. "Alle neuzen staan hierover in dezelfde richting", zegt ze. "We blijven werken aan een warm en goed project voor de Antwerpenaren."

Het zal eerder zijn: 'een warm en goed project voor de sossen en hun achterban'.

Universalia 17 januari 2018 17:10

Citaat:

De echte Antwerpenaren? of al de inwijkelingen die Antwerpen komen overspoelen en die men in Antwerpen liever kwijt dan rijk is op huidig ogenblik en die hun weg naar Antwerpen nog steeds zonder problemen weten te vinden?

Misschien had men het ietsje anders moeten formuleren?

Hypochonder 17 januari 2018 17:12

Citaat:

Het is duidelijk dat Van Brempt ook door heeft hoe de vork aan de steel zit bij Sp.a Antwerpen: Meeuws is het grootste politieke talent die daar rondloopt. Dan moet je je toch inhouden om niet in hard en lang lachen uit te bartsten.

Dadeemelee 17 januari 2018 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8625783)
Almaci is toch voorzitter ?

Van Antwerpen. Maar oei, is Calvo geen Antwerpenaar? :oops:

reservespeler 17 januari 2018 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8625278)
Crombez beschuldigt huidige Big Boss Descheemaeker van het lekken van de informatie over Meeuws.

De reactie van Descheemaeker is ook van een hoog tsjevengehalte:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/01/17/descheemaeker-/

Natuurlijk niet: hij hoeft enkel maar die informatie door te spelen naar een mede-NVA'er en die licht dan de media in.

Jongens toch. Ook voor Descheemaeker geen plaatsje op de Witte Lijst :)

Ik ben niet op zoek naar degene die gelekt heeft.
Degene die gelekt heeft zou op de troon geplaatst moeten worden.

Toen Bart De Wever nen Cola Zero ging drinken, toen waren alle middelen goed om hem op het schavot te brengen.

Gelukkig is (s)Tom Meeuws zo verstandig geweest om zich tot tweemaal toe in eigen voet te schieten.

Het heilige principe in onze samenleving:
Als je de moraalridder wilt uithangen, zorg er dan ook voor dat je zelf nooit iets verkeerd gedaan hebt!!!!

Zo'n 2000 jaar geleden zij er iemand: "Dat degene die zonder zonden is de eerste steen werpe."

reservespeler 17 januari 2018 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8625280)
Dat is een van de ranzigste managers van de afgelopen decennia

Kan zijn, maar als hij het uitgebracht heeft, kan ik dat alleen maar toejuichen.

reservespeler 17 januari 2018 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8625289)
Neen, en het is een goede zaak dat het naar boven gebracht wordt. Ik ben pro klokkenluiders.

Hier gaat het echter over moddergooien tussen partijen.

Wie gooide de eerste steen modder?

TheFourHorsemen 17 januari 2018 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8625795)
Van Antwerpen. Maar oei, is Calvo geen Antwerpenaar? :oops:

Kris Peeters ook niet :D.

reservespeler 17 januari 2018 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8625302)
Moddergooien? Als iemand als Bracke ontmaskerd wordt als ordinaire graaier door links dan is dat schandalig. Als Meeuws ontmaskerd wordt als op zijn minst iemand die aan wanbeheer gedaan heeft dan is dat moddergooien.

Terwijl Bracke (ik moet die man niet) niet eens iets verkeerd gedaan heeft (lees iets gedaan heeft wat ie zelf uitgevonden heeft en voorheen nog nooit door iemand gedaan werd).

reservespeler 17 januari 2018 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8625320)
Allemaal goed en wel, maar de vraag blijft nog steeds: was Meeuws uiteindelijk een graaier? Deed hij aan persoonlijke verrijking?

Tot nu toe zie ik daar niet veel bewijs van. Het bewijs zou dan toch eens moeten komen.

Sigfried van de N-VA daarentegen...

Waar heeft Bracke zich op onrechtmatige wijze verrijkt?

Hypochonder 17 januari 2018 17:19

Citaat:

Partijvoorzitter John Crombez reageerde eveneens teleurgesteld, maar richt zijn blik naar eigen zeggen op de toekomst. ‘Dit is geen goeie dag voor iedereen die vindt dat politiek moet draaien om oplossingen voor maatschappelijke problemen, om bescherming van mensen in tijden van nieuwe kwetsbaarheid en om het streven naar meer gelijkheid in tijden van grote veranderingen in de samenleving’, aldus Crombez.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180117_03304403

Vraag is natuurlijk of we dit moeten overlaten aan mensen zoals Dom Meeuws mijnheer Crombez.

Vrijheideerst 17 januari 2018 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8625793)
Het is duidelijk dat Van Brempt ook door heeft hoe de vork aan de steel zit bij Sp.a Antwerpen: Meeuws is het grootste politieke talent die daar rondloopt. Dan moet je je toch inhouden om niet in hard en lang lachen uit te bartsten.

Het een groot licht steunt het andere.

fox 17 januari 2018 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8625289)
Neen, en het is een goede zaak dat het naar boven gebracht wordt. Ik ben pro klokkenluiders.

Hier gaat het echter over moddergooien tussen partijen
.

Is er dan al 1 politieke partij die schande heeft gesproken van de fratsen van Meeuws? Kan je eens exact duiden welke politieker nu met modder aan het gooien is naar Meeuws? Ik zie die modder vooralsnog niet.

Dat was echter anders toen Bart een cola zero ging drinken tijdens het verjaardagsfeest van een jarenlange vriend. Toen stond "Samen" op de barricades om schande te spreken en om klacht in te dienen.

Dus waar zie je dit hier gebeuren?

Universalia 17 januari 2018 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8625806)
Het een groot licht steunt het andere.

Ik denk dat men daar naarstig op zoek is naar het licht aan het einde van de tunnel kwestie van uit die donkere tunnel uit zien te geraken? :-D

Dadeemelee 17 januari 2018 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8625807)
Is er dan al 1 politieke partij die schande heeft gesproken van de fratsen van Meeuws? Kan je eens exact duiden welke politieker nu met modder aan het gooien is naar Meeuws? Ik zie die modder vooralsnog niet.

Dat was echter anders toen Bart een cola zero ging drinken tijdens het verjaardagsfeest van een jarenlange vriend. Toen stond "Samen" op de barricades om schande te spreken en om klacht in te dienen.

Dus waar zie je dit hier gebeuren?

Heb je de posts van de NVA internetbrigade op dit forum niet gevolgd ;)

Eduard Khil 17 januari 2018 17:34

Here's a little song I wrote
We'll kill the sossen vote by vote
Don't worry, be happy

trolololoololololoooololoo De linksen volledig tegen dek en uit elkaar gespeeld. Nu al uitgeteld, en het spel moet nog beginnen

TheFourHorsemen 17 januari 2018 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8625791)
De echte Antwerpenaren? of al de inwijkelingen die Antwerpen komen overspoelen en die men in Antwerpen liever kwijt dan rijk is op huidig ogenblik en die hun weg naar Antwerpen nog steeds zonder problemen weten te vinden?

Misschien had men het ietsje anders moeten formuleren?

Tom Meeuws ‘betreurt echt het besluit van Groen, dat heel erg jammer is voor 521.000 Antwerpenaren’.

Als Antwerpenaar ben ik hier toch niet zo zeker van :D.

Eduard Khil 17 januari 2018 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8625767)
Ik dacht het niet, de N-VA is dé winnaar.
Eigenlijk moet de N-VA geen verkiezingscampagne meer voeren in Antwerpen, de groenen en vooral de sossen doen dat voor hen. :rofl:

zo is dat. Zelfs al halen spa en groen apart wat meer stemmen dan samen (hoewel ik dat met deze onthullingen ten zéérste zou betwijfelen), grote partijen halen gemakkelijker meer zetels binnen dan kleine, door het kiessysteem.
In zetels kost dit spa+groen zetels.

Slechts één antwoord: trololololo :cheer:

Nu Gent nog wat meer oppoken. In Brugge, Leuven, Hasselt en Oostende rommelt het al voor de sossen. Mooi zo, de totale ondergang is ingezet :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be