![]() |
Citaat:
|
Madam Schuddebol doet ook haar duit in het zakje :lol:
15:32 Van Brempt: "Meeuws moet kopman blijven" "Dit is een bijzonder zware klap, vooral omdat ik hier in Straatsburg zit terwijl dit zich afspeelt in mijn geliefde stad. Maar ik blijf geloven in een samenwerking met onze goede vrienden van Groen. Weliswaar niet op één lijst, maar we moeten goed blijven samenwerken in de gemeenteraad en tijdens de campagne." Dat zegt Antwerps sp.a-fractieleider en Europees parlementslid Kathleen Van Brempt aan de VRT. Van Brempt is voorts ook duidelijk over de toekomst van Tom Meeuws: hij moet aanblijven als topman in Antwerpen. "Alle neuzen staan hierover in dezelfde richting", zegt ze. "We blijven werken aan een warm en goed project voor de Antwerpenaren." |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien had men het ietsje anders moeten formuleren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Degene die gelekt heeft zou op de troon geplaatst moeten worden. Toen Bart De Wever nen Cola Zero ging drinken, toen waren alle middelen goed om hem op het schavot te brengen. Gelukkig is (s)Tom Meeuws zo verstandig geweest om zich tot tweemaal toe in eigen voet te schieten. Het heilige principe in onze samenleving: Als je de moraalridder wilt uithangen, zorg er dan ook voor dat je zelf nooit iets verkeerd gedaan hebt!!!! Zo'n 2000 jaar geleden zij er iemand: "Dat degene die zonder zonden is de eerste steen werpe." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag is natuurlijk of we dit moeten overlaten aan mensen zoals Dom Meeuws mijnheer Crombez. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was echter anders toen Bart een cola zero ging drinken tijdens het verjaardagsfeest van een jarenlange vriend. Toen stond "Samen" op de barricades om schande te spreken en om klacht in te dienen. Dus waar zie je dit hier gebeuren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Here's a little song I wrote
We'll kill the sossen vote by vote Don't worry, be happy trolololoololololoooololoo De linksen volledig tegen dek en uit elkaar gespeeld. Nu al uitgeteld, en het spel moet nog beginnen |
Citaat:
Als Antwerpenaar ben ik hier toch niet zo zeker van :D. |
Citaat:
In zetels kost dit spa+groen zetels. Slechts één antwoord: trololololo :cheer: Nu Gent nog wat meer oppoken. In Brugge, Leuven, Hasselt en Oostende rommelt het al voor de sossen. Mooi zo, de totale ondergang is ingezet :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be