![]() |
Citaat:
Ik heb er geen studies over maar mijn aanvoelen zegt me dat 'preppers' over het algemeen heel weinig vertrouwen hebben in de overheid / massamedia. Degenen die nog steeds maskers dragen lijken me eerder mensen die volledig in de covid hysterie zijn meegegaan en enorm beïnvloedbaar zijn door de overheid / massamedia. De overlap tussen beide groepen is niet nul maar lijkt me eerder klein. Nu ja dat is maar een gevoel, misschien is het zinvoller om als je nog eens iemand ziet die nog steeds een masker draagt die persoon simpelweg te vragen waarom... |
Citaat:
Dat is voor mij de laatste jaren heel spijtig duidelijk geworden, er is een significante groep van de bevolking die enerzijds niet meer in staat is tot enige vorm van kritisch denken en gewoon overneemt whatever de overheden / massamedia als het topic van de dag voorschrijven maar anderzijds (en dat is nog veel erger) zichzelf dan ook nog eens als de 'geinformeerden/intelligentia' zien en iedereen die niet klakkeloos dezelfde gedachten volgt als een gevaarlijke vijand. Het is voor mij nog altijd schokkend om te moeten erkennen dat massa-indoctrinatie echt wel werkt op een heel groot deel van de bevolking en hoe makkelijk mensen kritisch denken zelf compleet uitschakelen. |
Ik denk dat die groep gewoon de kolonie parasieten is die het regime heeft gekweekt;
Die stellen als prioriteit door het regime afgepakt oeps vrijgemaakt geld kunnen blijven kunnen opmaken en f!ck al de rest. Het regime gelijk geven gelijk wat het doet en dat is het zowat. Het enige denken dat eraan te pas komt is hoe doe ik dat zonder mezelf te belachelijk te maken.. |
Vandaag iemand tegengekomen die negatief op corona getest is, maar licht verkouden - met een heilig, reddend en beschermend maskertje op als voorzichtigheidsmaatregel.
|
Lang geleden, maar kijk, vandaag, een zwarte sportauto, chauffeur had een standaard blauw masker op, geen passagiers.
Gek gezicht, zo stoere sportwagen, chauffeur met maskerke, als een rottweiler met een pamper aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Thuisblijven was BEFEHL. Blijf In Je Kot. ""Tele"-"werken"" Ja dubbele aanhalingstekens. |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag in een supermarkt 1 vrouw met masker gezien. Geen standaard dingske, leek op een model a la ziekenuis, hoe noemde dat weer. Je zou denken, als je vanachter een hoek iemand doet verschieten, dat ie de tweede keer wat minder verschiet, de derde keer niet, de 4de keer in de lach schiet en de 5de keer nijdig wordt. Die vrouw blijft dus verschieten. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Gisteren ook een mondmasker gezien. In Gent in een zoveelste mee naar huis gereden winkelkar, hupsakee ons afval van den week derin kappen, hupla wielen naar de dichtsbijzijnde publieke afvalbak of werfcontainer want de door andermans betaalde afvalophaaldiensten moeten daar toch passeren. Niet zo los er in, in een afgedankte sjakos er in. Ik kijk daar altijd effe in, ook in vesten, heb zo al een aantal muntstukken gegaard; 1 keer een dikke vest met een gat in een zijzak, in de voering zat begot 22 euro aan 2 en 1 euro stukken. |
Was lang geleden maar gisteren ne jonge chauffeur met zo ne Nazi VerReglementeerd BlauwWit maskerke op.
'k Dacht WTF, maar toen ie passeerde zag ik dat het een ottooke van het witgele kruis was. Dus ne Superhero van de GezondheidsZorg die 23 januari 2025 nog steeds Braaf De Richtlijn Volgt die op 28 april 2023 werd afgeschaft. Wat Bezielt die mens? Jambers zoekt het uit. Dag Madam Goede Middag. Jja Madam ge hebt da weer goe gezien. Ik was Superhero van de GezondheidsZorg. Ik hijg nog altijd na van mijn Inspanningen toen. Ik beef nog altijd van mijn leven dat ik toen riskeerde. *BLINK* 'k Ga effe helpen met uw pillekes Madam. Tot morgen Madam. |
Mensen die met een mondmasker in de tuin werken zijn misschien toch geen rare snuiters ... :mrgreen:
|
Citaat:
Binnen in je huis zijn die gevaarlijker vanwege minder verse lucht. |
In 2020-2021 gaven de Experten van 't Westbloks Planburo kritiek op het Gaza staatsapparatski omdat het te weinig Maatregelen en Richtlijnen te weinig doorstampfte.
Der waren over die periode begot enkele honderden corona doden. In 2023-2024 werden er tienduizenden doodgebombardeerd maar geen Westblokse Haan die Kraaide. Tot zover de "Belangrijkheid" van mondmaskerdracht, inspuitingen, enzovoort enzoverdere dwingerijen. |
Vandaag een mondmasker gezien, een personeelslid aan de kassa van een staatsgesponsorde vzw winkel. Was zo lang geleden dat ik (en dat hoort zo) 2 keer moest kijken zoals in het Normaal voor het Nieuwe Normaal. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be