![]() |
Citaat:
'Da's handig wanneer de argumentatie slappekes wordt, en zelfs de drogredenen niet meer pakken. |
Citaat:
Ik kan begrijpen dat je niet snapt wat ik bedoel, maar het slaat helemaal niet op zaken die jij daar quote. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nu ik je bedoelingen ken, en de lafhartige smeerlapperijen waartoe je je verlaagt, beschouw ik je niet langer als een waardige gesprekspartner. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Die moet ik onthouden.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Smosty (AKA eno2) kan het niet verkroppen dat Harrie er in slaagt mijn sympathie weg te kapen, ondanks zijn vaak absurde berichten, iets waar Smosty-eno2 met zijn stierlijk vervelende baggerberichten nooit in lukte. |
Posten op deze thread - meer dan 6.000 postings - lijkt meer op compulsief gedrag dan dat het iets zou te maken hebben met het oorspronkelijke onderwerp.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg Jurgen C. moet ik maarten een seintje geven dat je hier bent ?
|
Wordt er niet meer op racisten gejaagd tegenwoordig ? :-D
Pas op, ik vernam dat in Nederland er stemmen opgaan om het gebruik van het woordje allochtoon ook al als racisme te bestempelen. :lol: Nu het nog mag , ga ik er nog eens goed van profiteren . Allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon. Voila , dat lucht op. :-D |
Citaat:
posts al deze maken het anders wel geestig |
Citaat:
|
Citaat:
Godsdiensten bekritiseren en zelfs belachelijk maken is trouwens niet racistisch voor HET CENTRUM (lees met intonatie), iemands kleur maakt me niets uit, enkel de godsdienst. |
Citaat:
Vorige week was er hier ook zoiets (Henri2)...getrol, gescheld, enz.... 't duurde ook een tijdje voor ik het doorhad..... :lol: Ik vermoed dat Henri christelle is.....en anders kan er iets moois bloeien.... 8-) Christelle13 Burger Christelle13 Geregistreerd: 2 August 2012 Berichten: 101 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be