Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

Koenraad Noël 2 augustus 2012 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6256193)
al gekeken naar de datum van zijn/haar aanmelding ?????
Vorige week was er hier ook zoiets (Henri2)...getrol, gescheld, enz.... 't duurde ook een tijdje voor ik het doorhad..... :lol:
Ik vermoed dat Henri christelle is.....en anders kan er iets moois bloeien.... 8-)

Christelle13
Burger
Christelle13

Andere forummers denken zo te zien toch eerder Artisjok of Eno. :-P

Nierika 2 augustus 2012 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6255996)
Bump

Het walgelijke racisme van de walgelijke racisten als andev, kwantum etc. met als leider de hangtettenheks circe is gebleven en de moderatie die in het vuistje lacht.

Wat is dat eigenlijk met onnozelaars zoals jij?
Als je hier geband bent door het beleid, dan zal dat wel met reden zijn.
Leg je er dan ook bij neer, ipv weer maar eens met een andere nick de vuilbek te komen uithangen.

Tamam 2 augustus 2012 18:15

Racisme, ja, veel te veel. En de moderatoren laten maar begin. Het lijkt hier een VB samenhokking soms. Woorden als "makak", "bruin gespuis", "musti´s etc.. worden gebruikt. En de grens van schelden tegen de Islam zijn en schelden tegen de meerderheid van de gelovigen hun etnische achtgerond is ook nogal dun vaak.

Triestig soms! Jammer dat de moderatoren laten begaan..

SDX 2 augustus 2012 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6256268)
Racisme, ja, veel te veel. En de moderatoren laten maar begin. Het lijkt hier een VB samenhokking soms. Woorden als "makak", "bruin gespuis", "musti´s etc.. worden gebruikt. En de grens van schelden tegen de Islam zijn en schelden tegen de meerderheid van de gelovigen hun etnische achtgerond is ook nogal dun vaak.

Vreemd dat er toch zoveel mensen zijn die zich in die racistische poel des verderfs willen - vrijwillig zelfs - blijven storten.

SDX 2 augustus 2012 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6255996)
Bump

Het walgelijke racisme van de walgelijke racisten als andev, kwantum etc. met als leider de hangtettenheks circe is gebleven en de moderatie die in het vuistje lacht.

Ho ho ho, ik moet bij deze toch even protesteren!

Mijn naam wordt niet vermeld in 't rijtje! :bad-word:

Bokkenreyder 2 augustus 2012 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6256193)
al gekeken naar de datum van zijn/haar aanmelding ?????
Vorige week was er hier ook zoiets (Henri2)...getrol, gescheld, enz.... 't duurde ook een tijdje voor ik het doorhad..... :lol:
Ik vermoed dat Henri christelle is.....en anders kan er iets moois bloeien.... 8-)

Christelle13
Burger
Christelle13

Ben er nagenoeg zeker van dat dat niet zo is. De schrijfstijl is totaal anders.Ik denk eer aan een 'insect'.

Klojo eerste klas 2 augustus 2012 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël (Bericht 6256199)
Andere forummers denken zo te zien toch eerder Artisjok of Eno. :-P

kan zijn, die zijn van voor mijn tijd :oops:
Maar 't is een trol, en één van de kwalijkste soort, daar is iedereen, behalve hij/zij, het toch over eens ? ;-)
Wat worden wij eigenlijk geacht te doen in zo'n geval ? (behalve die negeerlijst, natuulrijk)

Derk de Tweede 2 augustus 2012 19:46

Deze man is pas racist:

http://www.youtube.com/watch?feature...v=x_SB8NVQssk#!

BonBon 2 augustus 2012 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6256599)
We zijn vertrokken yupla!

Maar zo is het wel, racisme is niet exclusief voorbehouden voor blanken al zou je dat wel willen hé. De grootste racisten zijn oost europeanen, afrikanen en godsdienstigen maar dat wordt blijkbaar aanvaard wegens 'cultuur' en godsdienstvrijheid.
Iedereen gelijk voor de wet, dat vind ik geen overdreven eis.

Fieseler 2 augustus 2012 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6256170)
Je weet goed dat die posts van circe racisme bevatten die ze subtiel probeert weg te steken. Ik hypocriet? Wie start er hier 1000den draden over elk artikeltje dat je maar kunt betrekken tot iets wat allochtonen en/of de islam hebben/heeft gedaan?

De haatbarometer op dit forum schiet weer pijlsnel de hoogte in...en zie...hier zie...artisjok is back...:lol:

BonBon 2 augustus 2012 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BonBon (Bericht 6256863)
De vreemdeling heeft het altijd gedaan.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Christelle13 (Bericht 6256881)
:roll::roll::roll::roll:

Niet uit context nemen hé boelzoekertje, Als ze in een nieuwsbericht geen namen noemen bij misdaden zoals homohaat, jongerenbendes en dies meer dan heeft de vreemdeling het altijd gedaan, toch voor het gros van de bevolking. Waarom zouden ze anders de namen verbergen en niet bij blanken? Daarover gaat het, eerlijke en duidelijke berichtgeving zonder discriminatie.

Creed 3 augustus 2012 08:19

Arm Belgie. Broednest van islamofascisten, extreem rechts, extreem links, anarchisten en hun (useful dumbshit enablers) belgische politiek correcte tuinkabouters....
Arm, arm Belgie. Its waaaaayyyyy past midnight...

Bokkenreyder 3 augustus 2012 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Creed (Bericht 6257598)
Arm Belgie. Broednest van islamofascisten, extreem rechts, extreem links, anarchisten en hun (useful dumbshit enablers) belgische politiek correcte tuinkabouters....
Arm, arm Belgie. Its waaaaayyyyy past midnight...

It's dead, it's just waiting for the undertaker! 8-)

Sammael 3 augustus 2012 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tamam (Bericht 6256268)

Dat stoort mij ook enorm. Zulke woordenschat doet het niveau van het forum onmiddellijk de dieperik in gaan. Het is één van de redenen waarom ik hier zoveel mogelijk uit topics over migratie tracht weg te blijven.

Wat voor zin heeft het om te discussiëren met iemand die met woorden als "makakken" of stellingen als "ze moeten hier allemaal buiten" te kennen geeft dat zijn mening vaststaat en dat hij ze onder geen beding zal bijsturen.

F.B. 3 augustus 2012 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 6119560)
Wordt er niet meer op racisten gejaagd tegenwoordig ? :-D
Pas op, ik vernam dat in Nederland er stemmen opgaan om het gebruik van het woordje allochtoon ook al als racisme te bestempelen. :lol:
Nu het nog mag , ga ik er nog eens goed van profiteren .
Allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon , allochtoon.
Voila , dat lucht op. :-D

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik doe mee ... Allochtoon!!! Allochtoon!!! Allochtoon!!! Allochtoon!!!

Ik ken er nog één. marokkaan, marokkaan, marokkaan, marokkaan, turk, turk, turk, turk, ...

En liefst met een Antwerps accent dan...

ViveLaBelgique 5 september 2014 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6257922)
Dat stoort mij ook enorm. Zulke woordenschat doet het niveau van het forum onmiddellijk de dieperik in gaan. Het is één van de redenen waarom ik hier zoveel mogelijk uit topics over migratie tracht weg te blijven.

Wat voor zin heeft het om te discussiëren met iemand die met woorden als "makakken" of stellingen als "ze moeten hier allemaal buiten" te kennen geeft dat zijn mening vaststaat en dat hij ze onder geen beding zal bijsturen.

Het heeft geen zin om met zo'n persoon daarover te discussiëren. Zo'n persoon zijn mening is niet meer of minder waard dan de jouwe. Een politiek-correct woordgebruik geeft jou niet meer rechten.

Xenophon 5 september 2014 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 7315421)
Het heeft geen zin om met zo'n persoon daarover te discussiëren. Zo'n persoon zijn mening is niet meer of minder waard dan de jouwe. Een politiek-correct woordgebruik geeft jou niet meer rechten.

In tegendeel, die PC-komedie mag stilaan gaan stoppen.

Universalia 6 september 2014 06:27

De term racisme wordt in meerdere betekenissen gebruikt. In de meest algemene zin betekent racisme dat leden van een bepaald ras zich inherent superieur achten aan leden van een ander ras. Bij debatten over racisme is echter vaak sprake van verwarring over de precieze betekenis of implicatie van deze term. Velen gebruiken het racisme in algemene zin als aanduiding van xenofobie (angst voor vreemdelingen) of etnocentrisme. Anderzijds trachten wetenschappers laatstgenoemde begrippen juist af te bakenen van racisme als ideologie of wetenschappelijk racisme.

Bron

Het nalezen waard :?

Volgens mijn bescheiden mening is en blijft er nog steeds een groot verschil tussen racisme en realisme.

Detail tekst:

Citaat:

Vrijheid van meningsuiting en racisme

De vrijheid van meningsuiting en racisme hebben een lastige verhouding. Er bestaat bij velen de wens om racisme te verbieden en strafbaar te stellen. Dit is in vele landen het geval, doch aan de andere kant is racisme geen daad, het is een motief, een denkwijze, een ideologie, zelfs een epistemologie. Daardoor heeft racisme op zich slechts het karakter van een mening, die naar de fundamenten van de westerse beschaving niet op zichzelf strafbaar is, evenmin als het uiten ervan,[bron?] en waarbij de vrijheid om deze mening te uiten zelfs grondwettelijk gewaarborgd is in vrije landen.

Wanneer een normale niet-criminele daad, maar met een racistisch motief, strafbaar wordt gesteld, dan betogen sommigen dat daarmee eveneens de rechtsstaat in gevaar komt doordat de criminaliteit van een daad beoordeeld wordt op het motief en niet op het criminele karakter van de daad zelf.[bron?] Rechtsonzekerheid treedt dan in omdat men steeds, bij het stellen van niet-criminele daden, beducht moet zijn of men zijn motief als strafbaar kan beschouwen. Voorbeeld kan zijn de weigering om een eigendom te verhuren aan vreemdelingen.
Ik denk dat het bij de 'veel' mensen niet echt om racisme gaat ondanks uitdrukkingen/verwoordingen in teksten, verbale scheldtirades, maar dat dit eigenlijk een paniekreactie is op wat men hier maar ziet blijven toestromen van mensen uit andere landen die in de meeste gevallen weigeren van zich aan te passen, laat staan wetten en plichten van het land waar zij te gast zijn te willen naleven.

Mensen die in 'paniek' slagen ... wat met onze toekomst/de toekomst van onze kinderen als ons land verder ingenomen/veroverd zal worden????

Dan krijg/kweek je zo van die situaties dacht ik. :?

Jay-P. 6 september 2014 06:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7315429)
In tegendeel, die PC-komedie mag stilaan gaan stoppen.

Helemaal akkoord, zeker in deze tijd van tablets!

de vuile muilekoek 6 september 2014 06:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6257612)
It's dead, it's just waiting for the undertaker! 8-)

Dat is ne goeien:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be