Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Mods, vinden jullie dit normaal? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242431)

Tavek 19 februari 2018 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8651511)
Wie iemand openlijk beschuldigt van dubbelnickerij dient daar 100% zeker van te zijn.
Indien iemand mij zou beschuldigen van een dubbelnick te zijn duw ik direct het rode driehoekje.
Omdat ik weet dat ik hier slechts 1 account heb. Zeker!
Aan degenen die valselijk beschuldigd worden: RD. Doen! Hier moet een einde aan komen.
No way dat ik dit zou pikken.
Voil?*. Ik heb het netjes gehouden en heb geen namen vernoemd omdat ik me niet tot hetzelfde niveau wil verlagen als sommigen hier.

Iemand die zich niet aangesproken dient te voelen, is dat opeens wel.

Vreemd.

Eduard Khil 19 februari 2018 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8651546)
En ik moet uw goede vriend Hoomer RD omdat Kojak een dubbelnick van bem zou zijn?

je zei dat je ging RD'en als men u beschuldigde een dubbelnick te zijn. Ben jij dan ook Kojak of bimbam? :lol:

Eduard Khil 19 februari 2018 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8651551)
Iemand die zich niet aangesproken dient te voelen, is dat opeens wel.

Vreemd.

verdacht, op zijn minst :lol:

Hoomer 19 februari 2018 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8651541)
Dus ik moet nu uw goede vriendin Marie RD'en omdat ze mij zit te beschuldigen dat ik een dubbelnick zou zijn van Eya?

:lol:

Ken je deze nog?


En deze?


En dit lol
We amuseerden ons rot. :-D

NieuwNoors 19 februari 2018 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8651548)
En peisde gij van niet?

En denk jij serieus van wel? 8O8O

NieuwNoors 19 februari 2018 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8651551)
Iemand die zich niet aangesproken dient te voelen, is dat opeens wel.

Vreemd.

Mss omdat die 'iemand' IK dus onterecht beschuldigd word. Hehehe, héééééééél verdacht hoor.:roll:

Pontifex 19 februari 2018 20:14

Beste forumgebruikers,

Deze draad gaat op slot want hij bevat niet echt goeie suggesties.
Ook de mededelingen gaan veelal over forumgebruikers, meer concreet: gescheld, getreiter en persoonlijke aanvallen.
Een paar mensen die klaarblijkelijk nooit driehoekten, hebben dat nu wél gedaan, met als gevolg een paar 'slachtoffers' met banpunten of bans.
Mag ik iedereen die zich aangesproken voelt verzoeken om dit forum niet te gebruiken om ideeën over mekaar te formuleren, maar enkel om politieke en maatschappelijke visies ter discussie aan te bieden.
Kritiek, misprijzen, kwaadheid, etc. mag u enkel ventileren over ideeën, opinies, ideologieën, politieke doctrines en zelfs politici.
Wat u over mekaar denkt, zelfs al is het de volledige waarheid, interesseert ons hier niet.
Daarvoor bestaan andere kanalen (Facebook, Messenger, Private Berichten, MAil,....)
Als de stroom terechte klachten blijft aanhouden gaat de 'noodwet' terug in en zet ik het banpuntensysteem even aan de kant om de herrieschoppers, trollen en funposters zonder poespas voor onbepaalde tijd te bannen.
U bent gewaarschuwd.

Pontifex.

PS:
Gelieve deze draad niet op een of andere manier te 'heropenen' om jullie infantiele spelletjes verder te zetten.
Dank bij voorbaat.




Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be