![]() |
@machiavelli
Laat ons wellesnietes overslaan gezegd is wat gezegd moest Citaat:
maar zich beroepen op de wet mag niet Het zal onvermijdelijk meer gaan voorkomen dat al verbannen of nog niet verbannen leden de aandacht van CGKR op Politics gaan trekken als het zo doorgaat Leuk is het niet, maar beter is het, de duidelijkste excessen preventief te wieden. Zoals ik al zei, is er nu ook al zelfcensuur. Ikzelf blijf weg uit door mij als racistisch ervaren draden, zeg ik er maar bij voor alle duidelijkheid. |
Citaat:
U stoort er zich gelukkig niet aan dat de geuitte meningen helemaal niet vallen onder de wet waarmee u als een bezetene zwaait. |
Citaat:
Ik schaam mij voor niets. En voor de rest ga ik je oeverloos gezeik niet lezen. |
Citaat:
En dat discriminatie. Als je die woorden niet begrijpt zou ik ze niet in de mond nemen om te beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag aan de mods of ze dit IP nog eens kunnen checken, omdat dit links-extremistisch gebazel mij bekend voorkomt.. |
Citaat:
Dat er 1 of ander verbannen forumlid hen moet wijzen op 'racistische uitspraken, haat verspreiden' etc... Dat; 'indien dit forum vol zou staan met; 'racisme, haat verspreiden, oproepen tot geweld', 't CGKR er niet al lang van op de hoogte zou zijn? Wat denkt U dat ze daar bij die dienst doen...gewoon afwachten tot er iemand 'n klacht indient...en die klacht dan NIET onderzoeken? U bent werkelijk naïef! |
Citaat:
Zeer goede en terechte post, de zoveelste in dit topic. Tof dat bij 99% van de forummers de neuzen dezelfde kant opwijzen, over achtergronden en politieke kleuren heen. :) De uitzondering zijn daarbij inderdaad het groepje mensen dat u aanhaalt. Ik ben erg teleurgesteld in deze mensen. Voor ik een tijdje verdwenen was van dit forum, was ik zelf links. Ik kan me niet indenken ooit op zulke wijze de discussie proberen te beslechten... Hoe sommige linksen hier dit dagdagelijks doen, tart alle verbeelding en brengt hun ideologie in een heel slecht daglicht. Bijna dacht ik dat zij werkelijk representatief waren voor de volledig linkse stroming en was ik beschaamd daar ooit zelf deel van uitgemaakt te hebben. Gelukkig was er dit topic, dat me heeft doen inzien dat er ook nog "normale" linksen zijn die deze aparte stijl van dit kliekje evenzeer verachten. Mijn excuses voor het hoge "klik en steuk" gehalte van deze paragraaf, maar ... het lijkt me zeker niet ongepast als er actie wordt ondernomen tegen de manier waarop sommige zich links noemende individuen hier discussiëren. Ze hebben de zin van vele andere forummers om op ernstige en op feiten gebaseerde wijze de discussie aan te gaan grondig verstoord. Dit is volgens mij vooral zeer demotiverend voor nieuwkomers. Ze hebben geen weet van de achtergrond en reputatie van dit kliekje en denken mogelijk dat alle discussies er zo aantoe gaan en/of schrijven het probleem aan zichzelf toe. In elk geval zullen ze na een tijdje moegestreden en ellendig door de strategie-aanwendingen het terrein verlaten. Na mijn lange afwezigheid ben ook ik, omdat ik ze toen niet kenden of niet wist dat sommigen veranderd waren, ingegaan op hun tactieken (ik dacht aanvankelijk dat ze werkelijk en ernstig wouden debatteren over de topics) en heb ik er veel te veel tijd mee verspild ... Als je dan denkt dat ze de mensen die niet omwille van hun gedrag uit ellende het forum de rug toegekeerd zijn, denkend dat het er overal zo aan toe ging (het groepje lijkt heel groot, omdat zij en masse de thread bestormen en er continu in bezig blijven, zolang je reageert, maar eigenlijk houden ze zich enkel bezig met één type topics :? ) hebben weggepest of zelfs weggeband .... weet je het wel. Ik wil hier geenszins pleiten voor de verbanning van de personen waarnaar ik hier verwijs. Maar wat mij betreft kan ze op de vingers tikken (jammer dat ze op zulke kinderlijke wijze moeten behandeld worden) en aanspreken op hun eh ... "sociale omgangsstijl" geen kwaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Men wil tegenwoordig woorden afschaffen omdat ze te hinderlijk effectief zijn:lol:
Dat zal dan geen gedachtenpolitie zijn. Eric Blair zou trots op je zijn.:lol: |
Racisme is één iets
Ik druk me ook suf op driehoekjes over propaganda voor terrorisme (ETA) en AL QUEDA |
Citaat:
ik bedoelde dat u discrimineert. U zit hier te roepen dat anderen dat doen.. maar u doet het zelf, als schepje erbovenop geeft u ook nog eens aan gevoelens van diepe haat te koesteren en die te willen omzetten in geweld, indien anderen dat al niet zouden gedaan hebben ... Remember uw uitspraken over de WTC-torens? Nou, ik vermoed dat u het er niet mee eens bent als er zulke uitspraken over andere gebeurtenissen in de geschiedenis zouden gebeuren (zie wet op negationisme!). En terecht. Waarom dan wel wanneer het om terrorisme door Moslims gaat en er blanke slachtoffers vallen? ... |
Citaat:
De discriminatie is nog groter dan ik al dacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
insider-info nul waardeloos dus Ik zei juist dat ze onderzoeken bij aanklacht (als ze die geschikt vinden ) Je doet dus lustig mee aan die verdraaiingen die Machiavelli zo mooi beschrijft :lol: |
Citaat:
|
Het is duidelijk dat de meningen verdeeld zijn, het is dan ook geen eenvoudige kwestie. De administrator heeft er wel goed aan gedaan deze draad te plaatsen. Toch wil ik nog enkele opmerkingen maken op enkele posts die ik hier heb gelezen.
Mensen moeten weten dat een cultuur een persoon beschrijft en niet zijn daden. Het doel dat men voor ogen heeft moet gaan over het aanklagen van daden, daar kan ik hen niets dan gelijk in geven als ze echter gaan over hun cultuur die ze koppelen aan de daden van enkelen hebben ze ongelijk dit neigt naar racisme. Het kan niet anders gesteld worden, dit is waar de aanklacht over gaat. Het is heel duidelijk vast te stellen in heel I&I, ze doen dit veelal uit eer voor hun eigen cultuur. Door die zoete brei te verkopen krijgen ze veel aanhang, en de wens om een boodschap over te brengen, het stereotype gedrag begint. Het maakt niet uit over welk onderwerp het gaat alles herleiden ze tot slechts 1 onderwerp. Het is vooral uit onwetendheid dat velen in die vallen lopen. Waar het dan op neerkomt is dat helaas racisme in de vorm van discriminatie blijkbaar toegestaan is en de forumregels hierover niet duidelijk genoeg zijn, de beslissing over het al dan niet racistische ligt in de hand van de moderatie die het blijkbaar zelf niet meer weten. |
Citaat:
Van het geloof , zowel als van het moslimgeloof, moet ik niets hebben En nog minder van hun hiërarchie Mijn bewondering dus exclusief gaat naar de sociaal-christelijke volksbewegingen Di e helpen mij racisme, legalisatie van drugs , stalinisme en dergelijke onaangename dingen meer te helpen tegen houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be