Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Europa keurt begroting af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=165770)

vrijevlaming 6 januari 2012 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 5912068)
1) Welke vraag in de brief van Rehn ?

2) is dat hoe je "concrete additional measures" vertaalt ? In "uitleg geven" ?

3) Over welke begroting zal het woensdag gaan ? Die die de regering opgestuurd had, of die met "concrete additional measures" ?

hier gaat ze niet op antwoorden hoor. :-D

patrickve 6 januari 2012 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5911970)
Ik heb de discussie afgesloten. Maar goed dan , voor u dan nog één keer: de 'bevriezing' hoort bij de algehele uitleg door de Belgische regering, uitleg die de Commissie zal aanvaarden of verwerpen op woensdag.

Dus voor U is "extra maatregelen treffen" hetzelfde als "uitleg geven".

Beseft ge zelf hoe belachelijk uw gekronkel is ?

Citaat:

Einde discussie voor wat mij betreft in ieder geval.
Ah, blijkbaar wel want het begint genant te worden he :-)

Amon_Re 6 januari 2012 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5911938)
Om het nu objectief samen te vatten:
1) Er zijn vragen door Europa over de Belgische begroting.

Citeer die vragen eens? Je mag gerust de originele bron quoten. Je weet wel, die brief van Olli Rehn.

Citaat:

2) De Belgische regering zal uitleg moeten geven.
Een manifeste leugen. De Belgische regering moet maatregelen nemen. Ze hebben er trouwens al eentje aangekondigd: Men gaat 1 Miljard Euro bevriezen (van welk budget en zo vertellen ze er wel niet bij én Olli wilt dit in een wettekst hebben)

Citaat:

3) Al naargelang de uitleg zal de Belgische begroting goed- of afgekeurd worden door de Commissie op woensdag.
Nog een leugen. Naar gelang de MAATREGELEN BOVENOP DE BEGROTING (in andere woorden, een aangepaste versie van deze begroting, of een nieuwe versie) zal men dit slikken of niet.

Citaat:

En dat is meteen ook mijn laatste woord dienomtrent.
Gemakkelijk, vanalles beweren en dan gaan lopen.

patrickve 6 januari 2012 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming (Bericht 5912076)
hier gaat ze niet op antwoorden hoor. :-D

Blijkbaar wel he :lol:

Hij komt hier net te zeggen dat stukken van de begroting bevriezen precies die uitleg is die ze gaan geven :lol: :lol:

Amon_Re 6 januari 2012 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5911961)
't Pikt he. Niet aantrekken. Zondag rond 11h30 is het over.

Wordt dan je internet afgesloten?

Amon_Re 6 januari 2012 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5911965)
Zegt een symphatisant van een partij in een regering die uitgaat van een begroting met een groei van 1.6%.

Het gebrek aan argumenten is echt wel zielig

Amon_Re 6 januari 2012 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5911970)
Ik heb de discussie afgesloten. Maar goed dan , voor u dan nog één keer: de 'bevriezing' hoort bij de algehele uitleg door de Belgische regering, uitleg die de Commissie zal aanvaarden of verwerpen op woensdag.

Einde discussie voor wat mij betreft in ieder geval.

Een maatregel is NIET HETZELFDE als uitleg. Door het nemen van maatregelen BEWIJZEN ze net dat hun begroting NIET KLOPT.

Als de begroting klopt dan zijn er GEEN MAATREGELEN nodig.

Amon_Re 6 januari 2012 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5911995)
Neen neen. Ik had gezegd dat geen woorden meer zou vuil maken aan de De Wever. U weet wel, Olijke Bart die er niets van bakte. U bent wat verward vandaag , niet?

Dat was System, uw ander persona.

Amon_Re 6 januari 2012 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5912013)
Zegt hij van zichzelf.

Bewijs je gelijk als je kan, hier heb je de bron van de berichten van vandaag:Brief van Ollie Rehn

Het Oosten 6 januari 2012 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5912097)
Dat was System, uw ander persona.

27 December 2011, 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5891297)
Veel woorden zal ik niet meer aan hem vuilmaken.

Bart De Wever is de grootste ontgoocheling van het voorbije politieke jaar. Niks gepresteerd , een grote Caliméro, kortom een niet-presterende janker, d�*t is De Wever in een notendop. Meer valt er niet over die man te vertellen.
De moeite dus niet meer om daar nog één woord aan te verspillen.

Wat baat den uyl een bril als hy niet en ziene wil.

Amon_Re 6 januari 2012 19:55

Ok, U heb gelijk, je hebt dat effectief gezegd. Mijn excuses. Ik wacht wel nog steeds op die vragen van Olli Rehn. Als U gelijk heeft moet je die toch kunnen citeren, niet?

patrickve 6 januari 2012 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5912093)
Een maatregel is NIET HETZELFDE als uitleg.

War is peace. Freedom is slavery. :lol:

Het Oosten 6 januari 2012 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5912125)
Ok, U heb gelijk, je hebt dat effectief gezegd. Mijn excuses. Ik wacht wel nog steeds op die vragen van Olli Rehn. Als U gelijk heeft moet je die toch kunnen citeren, niet?

Ook al zeg ik het zelf: ik heb vaak gelijk. Alleen ziet u het niet altijd.

stuyckp 6 januari 2012 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5912149)

Niet zo vaak als jij denkt. En vooral niet over deze begroting. En ook niet met uw blinde haat tov N-VA. Uw partijke gaat flirten met de kiesdrempel bereidt u maar alvast voor.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5891297)
Bart De Wever is de grootste ontgoocheling van het voorbije politieke jaar. Niks gepresteerd , een grote Caliméro, kortom een niet-presterende janker, d�*t is De Wever in een notendop. Meer valt er niet over die man te vertellen.

De woorden van een mens met grote frustraties en vooral zonder argumenten.

Het Oosten 6 januari 2012 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5912167)
Niet zo vaak als jij denkt. En vooral niet over deze begroting. En ook niet met uw blinde haat tov N-VA. Uw partijke gaat flirten met de kiesdrempel bereidt u maar alvast voor.

De woorden van een mens met grote frustraties en vooral zonder argumenten.

Omdat u aandringt: De Wever kon regelmatig niet volgen tijdens de onderhandelingen wegens gebrek aan dossierkennis. Hij zuchtte dan tegen diegene die naast hem zat:' Nu pas ik, ik ken daar geen kl... van'.

Hetgeen niet verwonderlijk is. Want in plaats van zijn dossiers te bestuderen, las hij boekjes over het Oude Griekenland of het Oude Rome, zo meldt ons een onderhandelaar. Dat inspireerde hem zo beweerde hij. Maar zijn dossierkennis bleek dan wel op een beschamende en op een ontluisterende manier afwezig! Het wordt wel eens tijd dat men dit herhaalt.

Dirk A 6 januari 2012 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5912223)
Omdat u aandringt: De Wever kon regelmatig niet volgen tijdens de onderhandelingen wegens gebrek aan dossierkennis. Hij zuchtte dan tegen diegene die naast hem zat:' Nu pas ik, ik ken daar geen kl... van'.

Hetgeen niet verwonderlijk is. Want in plaats van zijn dossiers te bestuderen, las hij boekjes over het Oude Griekenland of het Oude Rome, zo meldt ons een onderhandelaar. Dat inspireerde hem zo beweerde hij. Maar zijn dossierkennis bleek dan wel op een beschamende en op een ontluisterende manier afwezig! Het wordt wel eens tijd dat men dit herhaalt.

En welke getuige kan U hiervoor aanhalen? Naam?

stuyckp 6 januari 2012 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5912223)

Helaas :offtopic: daar gaat deze draad helemaal niet over.
U zit Humo na te apen. In die draad heb ik daar al passende antwoorden op gegeven, we gaan die niet herhalen. Maar uw reactie bevestigt uw frustratie wel.

Jakko 6 januari 2012 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A (Bericht 5912231)
En welke getuige kan U hiervoor aanhalen? Naam?

De croo jr, gemazeld en gepokkeld in de politiek sinds 2009?

Schopte het in een mum van tijd tot voorzitter van de O Vld en wellicht de jongste snaak ooit die een regering deed vallen.

De gemuilkorfde 6 januari 2012 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5912084)
Wordt dan je internet afgesloten?

:lol:

Bokkenreyder 6 januari 2012 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5912149)

:lol:

Het zijn de anderen die fout zijn, mijnheer!

Speciaal in jouw kleurtje! sympathiek, niet??? :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be