![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Beseft ge zelf hoe belachelijk uw gekronkel is ? Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hij komt hier net te zeggen dat stukken van de begroting bevriezen precies die uitleg is die ze gaan geven :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de begroting klopt dan zijn er GEEN MAATREGELEN nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
27 December 2011, 19:45 Citaat:
|
Ok, U heb gelijk, je hebt dat effectief gezegd. Mijn excuses. Ik wacht wel nog steeds op die vragen van Olli Rehn. Als U gelijk heeft moet je die toch kunnen citeren, niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Omdat u aandringt: De Wever kon regelmatig niet volgen tijdens de onderhandelingen wegens gebrek aan dossierkennis. Hij zuchtte dan tegen diegene die naast hem zat:' Nu pas ik, ik ken daar geen kl... van'. Hetgeen niet verwonderlijk is. Want in plaats van zijn dossiers te bestuderen, las hij boekjes over het Oude Griekenland of het Oude Rome, zo meldt ons een onderhandelaar. Dat inspireerde hem zo beweerde hij. Maar zijn dossierkennis bleek dan wel op een beschamende en op een ontluisterende manier afwezig! Het wordt wel eens tijd dat men dit herhaalt. |
Citaat:
|
Citaat:
U zit Humo na te apen. In die draad heb ik daar al passende antwoorden op gegeven, we gaan die niet herhalen. Maar uw reactie bevestigt uw frustratie wel. |
Citaat:
De croo jr, gemazeld en gepokkeld in de politiek sinds 2009? Schopte het in een mum van tijd tot voorzitter van de O Vld en wellicht de jongste snaak ooit die een regering deed vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn de anderen die fout zijn, mijnheer! ![]() Speciaal in jouw kleurtje! sympathiek, niet??? :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be