Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De vuile tactieken van de NVA achterban (https://forum.politics.be/showthread.php?t=164965)

stuyckp 20 december 2011 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5875733)
U bent indertijd begonnen met te wijzen op taalfouten. Nu krijgt af en toe lik op stuk. Net als de andere betweter Quercus.

Dus verontschuldigingen tellen voor u niet.
En btw mijn verbetering op u was on topic. Want u had het erover dat BDW een fout had in elke zin. Als je dan niet wil inzien dat mijn reactie dan geoorloofd is dan bent u weer de verongelijkte gefrustreerde persoon zoals we u kennen. Niet in staat uw eigen fout toe te geven. Iets wat ik overigens wel kan.
Van uw gedrag, daar wordt het forum echt niet beter van.

stuyckp 20 december 2011 20:26

Citaat:

U bent indertijd begonnen met te wijzen op taalfouten. Nu krijgt af en toe lik op stuk. Net als de andere betweter Quercus.

Bovendien omdat u mijn excuses niet aanvaardt.
Als ik u was zou ik daarom alleen al, uw onozele verbeteringsactiviteiten stoppen.

djimi 20 december 2011 20:50

Citaat:

... Nu krijgt af en toe lik op stuk...

:?

Krijgt "nu" af en toe lik op stuk, of krijgt "af en toe" nú lik op stuk?

Moet het in dat laatste geval trouwens niet "Nú krijgen "af" én "toe" lik op stuk." luiden?

;-)

Het Oosten 20 december 2011 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 5875805)
:?

Krijgt "nu" af en toe lik op stuk, of krijgt "af en toe" nú lik op stuk?

Moet het in dat laatste geval trouwens niet "Nú krijgen "af" én "toe" lik op stuk." luiden?

;-)

Doordenkertjes zijn niet aan u besteed blijkbaar. Het verwondert me niet dat het onderwijs achteruit gaat.

stuyckp 20 december 2011 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5875818)
Doordenkertjes zijn niet aan u besteed blijkbaar. Het verwondert me niet dat het onderwijs achteruit gaat.

"Nu krijgt af en toe lik op stuk"
is een doordenker ?
Wel voortaan zijn al mijn fouten doordenkertjes. Dus gelieve niet meer te reageren maar door te denken.

patrickve 21 december 2011 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5875596)
Ook al zijn de huidige N-VAers praktisch allemaal mensen van n�* WO2 (behalve ik dan), tóch blijven de Belgicisten mekkeren over de collaboratie. Het toont aan hoe droevig het met die pipo's is gesteld dat ze zich blijkbaar slechts beter voelen wanneer ze zich in hun Godwin-syndroom kunnen uitleven. Ze zijn niet in staat zich van dat verhaal los te maken en denken (ten onrechte) dat ze het nog steeds als "wapen" kunnen inzetten. Gelukkig laat de hedendaagse generatie zich de mond niet meer snoeren door hun lachwekkend tricolore Belgo-patriotisme.

Onderschat de kracht van die indoctrinatie niet, he.

SDG 21 december 2011 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5875596)
Ook al zijn de huidige N-VAers praktisch allemaal mensen van n�* WO2 (behalve ik dan)

De laatste keer dat we elkaar ontmoet hebben zag je er toch nog zou oud niet uit, E.Gidius. :-)

Kodo Kodo 28 december 2011 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5875818)

Als uw onderwijs zijn doel had bereikt, zouden we nu niet vruchteloos naar het woord "erop" zitten te zoeken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be