![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En je geeft het hier eigenlijk al zelf toe met het woordje "wil", je moet niets. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn genoeg mensen die perfect rondkomen zonder full time te werken hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Enne, ik weet vrijwel zeker dat jij dat ook wel weet. Het is niet de bedoeling dat dat bepaalde Vlaams-Nationalisten en NVA,ers je aansteken met hun ongenuanceerde kroegpraat he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, Raf heeft soms wat flauwe oneliners, maar zolang jij zulke non-argumentatie hanteert gaat hij echt niet zinnig op je post reageren, simpelweg omdat dat vrijwel onmogelijk is. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Stel dat de prijs voor een produkt 0 is, dan is de vraag oneindig. Stel dat de prijs voor een produkt oneindig is, dan is de vraag 0. Dat zijn extremen en ze zijn volstrekt logisch. Wat brother doet is simpelweg raaskallen want hij haalt alles door elkaar. Als ik namelijk morgen niet meer ga werken of wil werken, dan lig ik persoonlijk niet wakker van het BNP. Jij wel ? |
Citaat:
Het systeem werkt om een tweede reden niet: de tweede reden is dat door die stresstest duidelijk wordt dat er een limiet zit op het steuntrekken, de maatschappij kan niet draaien met steuntrekkers. Dus iedereen stimuleren tot steuntrekken door het verschil tussen werkloos zijn en werken maar 100euro te maken is de meest onproductieve piste ooit Dus beter inderdaad de sociale lasten omlaag en mensen meer laten verdienen, de sociale lasten dubbel zoveel omlaag voor de bedrijven, zodat de bedrijven meer volk kunnen tewerkstellen, en de steun voor de arme mensen koppelen aan gemeenschapsdienst zodat alleen de echte behoeftigen nog steun vragen en niet de mensen die ens vakantie willen nemen |
Citaat:
Het BNP, is de som van alle weddes inclusief doppers is 400, dus het BNP is 50% belast, de staat krijgt 200. Dus wat heb je nog een BNP van de weddes van 10 miljoen doppers een 20K dat is 200, en 0 belastingen. Dat is het extreme punt; Dus niemand is hier logisch aan het denken De stress test is dus doodeenvoudig, iedereen moet maximaal het systeem verslaan en zoekt maximaal steunmaatregelen tot ze het niet meer aankunnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be