Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Racisme op Politics.be? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156725)

artisjok 21 juni 2011 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5520192)
dreigen

met vervolging

Waar heb je dat gelezen?

Eigenzinnig 21 juni 2011 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5520193)
Die moeten nog uit de riool worden gevist.

http://forum.politics.be/showpost.ph...98&postcount=7

Daar is de riool, als je tenminste in staat bent van tussen de regels te lezen..blijkbaar lukt het jullie niet om je van een linkiewinkiecrapuul te distanciëren...intriest..

Walgelijk dat linkiesgekronkel om een haatzaaiend forum liegebeest uit de wind te kunnen zetten

suqar_7loe 21 juni 2011 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5520198)
Waar heb je dat gelezen?

Die heb ik ook niet gelezen. Blijkbaar de moderator's wel?

Eigenzinnig 21 juni 2011 19:30

Citaat:

Waar heb je dat gelezen?

Lees eerst eens de draad door alvorens uw kwaak open te zetten..je bent hier weer volop aan het 'insinueren'..

manta 21 juni 2011 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5520206)

Ja.

Eigenzinnig 21 juni 2011 19:32

Citaat:

Onderaan staat er 'eerste'..dan doorlezen tot de laatste pagina én dan komen muilen..

artisjok 21 juni 2011 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5520191)
Dat moet je mij niet vragen, maar de forumleiding, Wis.

Jij beweerde toch dat hij het forumreglement overtreden heeft.

artisjok 21 juni 2011 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5520204)
http://forum.politics.be/showpost.ph...98&postcount=7

Daar is de riool, als je tenminste in staat bent van tussen de regels te lezen..blijkbaar lukt het jullie niet om je van een linkiewinkiecrapuul te distanciëren...intriest..

Walgelijk dat linkiesgekronkel om een haatzaaiend forum liegebeest uit de wind te kunnen zetten

Dat gaat over Jurgen; niet over Wisord.

artisjok 21 juni 2011 19:35

Citaat:

Dat hebben ze hier toch niet expliciet beweerd.

Eigenzinnig 21 juni 2011 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5520218)
Dat gaat over Jurgen; niet over Wisord.

Je kan dus niet tussen de regels of begrijpelijk lezen..mijn probleem niet

Dat de brief van Jurgen letterlijk is overgenomen van wisords calimerodraad is ook maar toeval..

Macchiavelli 21 juni 2011 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 5520171)
Ik geloof dat we rond zijn
Waar we het oneens in zijn, is gesteld
Hier en daar ben ik het eens , vooral over dat subjectieve.

evenwel

de van racisme beschuldigden zitten in een zetel want:

1 Moderatie wil geen gedachtenpolitie spelen behalve misschien bij de allerduidelijkste holocaust-ontkenning
2 beschuldigers die altijd maar met een kluitje in het riet gestuurd worden
kunnen elders niet gaan klagen zonder gebanned te worden.
Het is dus zwijgen en incasseren of buiten

niet verwonderlijk dat gastjes als Illwill &co hier zo'n hoge noten blazen
Wie dat BEU wordt kan wel eens beslissen zelf ge-degoûteerd op te stappen en als hij/zij dan toch zelf opstapt kan hij/zij evengoed klacht indienen

Daarom zeg ik dat ik verwacht dat er meer klachten gaan ingediend worden.

Kan me vergissen natuurlijk

2

Het is volgens mij ook niet de taak van de moderatie om gedachtenpolitie te gaan spelen. Ik kan het mis hebben maar zover ik begrijp, is de taak van de moderatie het forumreglement handhaven en dat dan binnen het kader van de wetgeving. Worden wetgeving noch forumreglement overtreden, is het niet nodig om in te grijpen, lijkt me.

Aanklagers kunnen toch kwalijke uitspraken bij de moderatie melden? Maar als de moderatie besluit om zo'n aanklacht ongegrond te verklaren, is daarmee de kous af. Iedereen heeft zich bij registratie op dit forum akkoord verklaard met het reglement, en daar staat in:

Onmiddellijke verbanning

forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)

Als je dan toch dat soort dingen doet, lijkt het me terecht dat daartegen opgetreden wordt door de forumleiding.

Eigenzinnig 21 juni 2011 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5520229)
Het is volgens mij ook niet de taak van de moderatie om gedachtenpolitie te gaan spelen. Ik kan het mis hebben maar zover ik begrijp, is de taak van de moderatie het forumreglement handhaven en dat dan binnen het kader van de wetgeving. Worden wetgeving noch forumreglement overtreden, is het niet nodig om in te grijpen, lijkt me.

Aanklagers kunnen toch kwalijke uitspraken bij de moderatie melden? Maar als de moderatie besluit om zo'n aanklacht ongegrond te verklaren, is daarmee de kous af. Iedereen heeft zich bij registratie op dit forum akkoord verklaard met het reglement, en daar staat in:

[i]Onmiddellijke verbanning

forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)[/
I]

Als je dan toch dat soort dingen doet, lijkt het me terecht dat daartegen opgetreden wordt door de forumleiding.

Tuttut de linkse trollen willen harde bewijzen zien...

daiwa 21 juni 2011 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5519046)
Verwijderen is daar wel aan de orde. Ik heb indertijd bij de morgen een kwalijk bericht gemeld, en dat werd verwijderd.

Klein kinderen gaan ook tegen de meester zeggen wat Pietje of Jantje heeft misdaan.

daiwa 21 juni 2011 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 5519096)
Uit zijn verbanning.

KO! :lol:

artisjok 21 juni 2011 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5520226)
Je kan dus niet tussen de regels of begrijpelijk lezen..mijn probleem niet

Dat de brief van Jurgen letterlijk is overgenomen van wisords draad is ook maar toeval..

Neen, het was waarschijnlijk geen toeval. Het is duidelijk dat het een copy is. De quotes zijn niet meegenomen, de linken wel. Dit effect heb je als je een post quote en dan copy-paste.

Het is zeker geen bewijs.

Macchiavelli 21 juni 2011 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5520231)
Tuttut de linkse trollen willen harde bewijzen zien...

Dat ze die dan bij de forumleiding aanvragen, zou ik willen zeggen.

Het taalgebruik van "Jurgen" is trouwens identiek aan dat van "Wisord", met dezelfde taalfouten, dezelfde zinswendingen, en dezelfde stijlfouten.

eno2 21 juni 2011 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5520229)

Onmiddellijke verbanning

forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)

Het enige waar je niet op antwoord is dat alles wat naar racisme ruikt hier quasi-onaanraakbaar gemaakt wordt (ze zitten in een zetel) en ik vrees, maar hoop van niet, dat er moeilijkheden van komen voor het forum.

Eigenzinnig 21 juni 2011 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5520254)

Het taalgebruik van "Jurgen" is trouwens identiek aan dat van "Wisord", met dezelfde taalfouten, dezelfde zinswendingen, en dezelfde stijlfouten.

Dat ze de boom inkruipen dit is geen rechtbank hier..maar een privé initatief met een publiek karakter..de 'baas' laat dus binnen wie hij binnen wil laten..

Ziekelijke mensen zijn het, die tijd en geld steken in het vervolgen van een tijdverdrijf omdat ze hun kinderlijk gelijk niet krijgen.

eno2 21 juni 2011 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli (Bericht 5520254)

bronnen?

Esperanza 21 juni 2011 19:58

Citaat:

Waar heb je dat gelezen?

"Ik ben niet bij machte om een inhoudelijke discussie inzake vrijheid van meningsuiting te voeren."

"Tevens weiger ik categoriek te reageren op meerdere posts specifiek aan mijn persoon gericht."

"In plaats daarvan ga ik deze topic vakkundig nog wat verder om zeep helpen door allerlei onnozele vragen te stellen. "

"Nog een paar bladzijden geduld en ik begin vervolgens om allerlei links te vragen."

------

Je doet maar.

Ik trek mij terug uit deze topic. Ik heb genoeg tijd aan jou verspild. Voor mij hoeft het al niet meer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be