Macchiavelli |
21 juni 2011 19:38 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2
(Bericht 5520171)
Ik geloof dat we rond zijn
Waar we het oneens in zijn, is gesteld
Hier en daar ben ik het eens , vooral over dat subjectieve.
evenwel
de van racisme beschuldigden zitten in een zetel want:
1 Moderatie wil geen gedachtenpolitie spelen behalve misschien bij de allerduidelijkste holocaust-ontkenning
2 beschuldigers die altijd maar met een kluitje in het riet gestuurd worden
kunnen elders niet gaan klagen zonder gebanned te worden.
Het is dus zwijgen en incasseren of buiten
niet verwonderlijk dat gastjes als Illwill &co hier zo'n hoge noten blazen
Wie dat BEU wordt kan wel eens beslissen zelf ge-degoûteerd op te stappen en als hij/zij dan toch zelf opstapt kan hij/zij evengoed klacht indienen
Daarom zeg ik dat ik verwacht dat er meer klachten gaan ingediend worden.
Kan me vergissen natuurlijk
2
|
Het is volgens mij ook niet de taak van de moderatie om gedachtenpolitie te gaan spelen. Ik kan het mis hebben maar zover ik begrijp, is de taak van de moderatie het forumreglement handhaven en dat dan binnen het kader van de wetgeving. Worden wetgeving noch forumreglement overtreden, is het niet nodig om in te grijpen, lijkt me.
Aanklagers kunnen toch kwalijke uitspraken bij de moderatie melden? Maar als de moderatie besluit om zo'n aanklacht ongegrond te verklaren, is daarmee de kous af. Iedereen heeft zich bij registratie op dit forum akkoord verklaard met het reglement, en daar staat in:
Onmiddellijke verbanning
forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen)
Als je dan toch dat soort dingen doet, lijkt het me terecht dat daartegen opgetreden wordt door de forumleiding.
|