![]() |
Citaat:
Het zijn toch maar enkelingen waar dit altijd bij voorvalt. Toeval? :roll: |
Citaat:
Nog één keer mij beschuldigen dat ik moedwillig zoveel posts geplaatst heb, en het is RD |
Citaat:
Ook tijdens periodes waar er ocharme 50 users actief zijn, en je klikt ergens op, dan is het van connecting...waiting for forum.politics.be...... en je kan voor 1 of 2 minuten de boot in. Voor mij is het duidelijk dat die server voor nog heel wat andere dingen gebruikt wordt die periodisch de zaak gewoon platleggen. We kunnen misschien in Suggesties & Mededelingen eens suggereren van een groot sponsorbal te houden voor nieuwe hardware? :lol: ![]() |
Citaat:
Zo druk nu maar op RD als u echt niks anders te doen hebt :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie mijn vrouw graag , maar het gros van het geld staat uitsluitend op mijn naam. Ben ik dan een vrouwenhater ? |
Citaat:
Maar ik denk niet dat ze hier zelf eigenaar zijn van hun server. Dat zal wel gehuurd zijn ;-) |
Citaat:
Het zou bij mijn vrouw geen waar zijn, en terecht. |
Citaat:
Alleen het geld wat met de verkoop van de zaak te maken heeft, en dan nog niet alles. Als uw vrouw aan alles kan , zonder dat jij daar weet van hebt, dan moet je daar toch eens over nadenken. Je kan daar nu romantisch over doen en een grenzeloos vertrouwen hebben , maar als je op een gegeven moment voor de voldongen feiten staat ga je zeggen : wat een ezel ben ik toch geweest. Je kan Brussel plaveien met dergelijke romantische mannen , die nu aan de grond zitten. Maar goed, je doet maar. Ik eet er alvast geen boterham minder om. |
Dat er een bug in de forumsoftware zit , is wel duidelijk :oops:
Citaat:
Je laatste bezoek: Vandaag om 01:45 (31-10-2014) :oops: Weer ingelogd vandaag: 17h45 |
Citaat:
Van mij zou je het 10.000 keer hebben moeten schrijven. |
Citaat:
|
Marie gaat weer boos zijn op ons, omdat het forum een slechte server heeft :-(
|
De floodthread:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=203867 |
Citaat:
|
Wanneer is er de 11000 ??
Ik ga sebiet kassie kieken :) |
Straks om 19h55 Familie :thumbsup:
|
Citaat:
|
Ik vind dat de draad van Marie haar recht heeft van bestaan :thumbsup:
De floodthread: http://forum.politics.be/showthread.php?t=203867 |
'kzen werral effe schuppes , saluut , en tot de volgende :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be