![]() |
Ajuus :)
|
Citaat:
Maar zo'n situatie zal jouw ego waarschijnlijk niet aankunnen. |
kloteserver
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik zeer snel terug op verzenden druk krijg ik een melding dat het een duplikaat bericht is, en wordt het geweigerd. De vraag is natuurlijk of dat ook werkt wanneer de server op apegapen ligt |
Citaat:
|
[quote=Wapper;7387807]Bij mij lukt het maar 1 keer.
Als ik zeer snel terug op verzenden druk krijg ik een melding dat het een duplikaat bericht is, en wordt het geweigerd./QUOTE] zo hoort het ook te zijn. Alleen flipt de server de laatste tijd gigantisch veel en post ie soms automatisch meerdere berichten |
Citaat:
|
Citaat:
(De flooders zijn nog erger dan de geiten. Breken elke draad. Fuk the flooders. Flooders are scumsuckers without a life.) Maar nu terug naar het onderwerp. Wist je dat het verhaal van Lohengrin zich afspeelt in Antwerpen ? Dit liedje uit Lohengrin ken je misschien wel. Ze hebben het misschien wel gespeeld bij je huwelijk. https://www.youtube.com/watch?v=oqp6zinI7ok |
Citaat:
Mannen verwijten vrouwen gemakkelijk verkwisting maar ze kennen er zelf ook wat van! |
Citaat:
|
Citaat:
Komaan zeg! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn huwelijksmis was niet veel bijzonders hoor. Maar die melodie heeft onze destijdse organist inderdaad uit zijn instrument gewrongen. Flooders ... ik ben eigenlijk tegen bannen maar mensen die draden volspammen zouden ze er toch eens een week of twee mogen afgooien en hun aantal posts halveren of zo. Het begint hier zelfs iets te krijgen van bullying :x |
Goeiemorgen aan volwassenen die zich als volwassenen kunnen gedragen! :-D
|
Citaat:
Zo simpel is dat! |
Citaat:
We zullen nog eens meehelpen! |
Beste forumliefhebbers,
Er werd gemeld dat in deze draad flooding opdook. Ik weet niet of dat doelbewust gebeurde of aan een software-mankement ligt. Ik besloot om de flood op te kuisen, en mogelijk verdwenen daarmee ook meerdere andere correcte bijdragen van sommige deelnemers. Excuus voor deze collateral dammage, maar ik heb niet de tijd en zin om bij een groot kuiswerk elk bericht systematisch te controleren... Pontifex. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be