Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   11.000 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201221)

Marie van de koster 3 november 2014 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7391343)
Ik kan er niet genoeg van krijgen.:-D Maar ik zit nog in mijn pre puber faze.:-D
Misschien word ik volgende week volwassen. ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=tf8bWbL5MYg
Hier zie, na uw filmke komt dit van Anouk. Er zijn er hier op dit forum die nog wat kunnen leren van dat meiske ;-)

Klojo eerste klas 3 november 2014 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7391332)
Mensen met propere manieren gedragen zich als mensen met een beetje opvoeding, mensen die geleerd hebben dat vulgariteiten niet per se plezant zijn, die kunnen lachen met gewone dingen, die weten wanneer men kan lol trappen en wanneer niet, die op het K&K forum komen om een gezellig babbeltje te doen, om over en weer te bekvechten zonder te beledigen en die de peuter en pre puber perioden ontgroeid zijn.
Mogelijk vergeet ik hier één en ander of ben ik te streng, ik sta open voor kritiek, verbeteringen zijn welkom.

Dan is 't eigenlijk enkel Demper die je geen goeiendag wil zeggen :lol:

Demper 3 november 2014 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7391332)
ik sta open

mmmm

Zucht 4 november 2014 10:19

Aha, we zijn in't nieuws !

http://www.gva.be/cnt/blpke_01356733...j-in-lichtaart

Citaat:

Maandag brachten bankmanagers van Cresol, een Braziliaanse kredietcoöperatie voor landbouw, een bezoek aan de 11.000 draad in politicis.be. Ze kregen er heel wat uitleg over de werkwijze op de draad en werden er rondgeleid door zaakvoerster Marie.

Zucht 4 november 2014 10:20

Aha, we zijn in't nieuws !

http://www.gva.be/cnt/blpke_01356733...j-in-lichtaart

Citaat:

Maandag brachten bankmanagers van Cresol, een Braziliaanse kredietcoöperatie voor landbouw, een bezoek aan de 11.000 draad in politicis.be. Ze kregen er heel wat uitleg over de werkwijze op de draad en werden er rondgeleid door zaakvoerster Marie.

Marie van de koster 4 november 2014 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7391432)
Dan is 't eigenlijk enkel Demper die je geen goeiendag wil zeggen :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7391491)
mmmm

Ik denk dat Demper Klojo gelijk geeft :lol:

Marie van de koster 4 november 2014 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7392943)

Ik ben dat blond meiske rechts vooraan :lol:

Marie van de koster 4 november 2014 11:07

't Is weer tijd om vestjes over de bloezen te doen!
Goeiemorgen aan alle vestjesdragers :-D

Marie van de koster 4 november 2014 11:16

Anecdote

Deze morgen ging ik boodschappen doen, op een bepaald moment moet ik dan over een niet te hoge brug. Ik rijd met een oude damesfiets en moet wat moeite doen om omhoog te geraken.
Daar passeert mij een jonge vrouw, +/- 30 denk ik, en die roept : "ge moet on awe vent is 'ne vlo mè vitessen vroage!" Ik heb vriendelijk geantwoord dat ik "gene vent" heb en dat ik heel tevreden ben met mijn "vlo".
Achteraf dacht ik daar nog eens over na en ik verwonder mij dat in deze tijd, na al die decennia van emancipatie er nog altijd jonge vrouwen zijn die vinden dat ze moeten "vragen" aan hun man.
Wat denken de forummers hierover? Dus over de vanzelfsprekendheid waarmee zo'n jonge vrouw het nodig vindt om iets te "vragen" aan haar man - overleg in een huwelijk is normaal, maar waarom moet de vrouw "vragen"?

Wapper 4 november 2014 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7393059)
Deze morgen ging ik boodschappen doen, op een bepaald moment moet ik dan over een niet te hoge brug. Ik rijd met een oude damesfiets en moet wat moeite doen om omhoog te geraken.
Daar passeert mij een jonge vrouw, +/- 30 denk ik, en die roept : "ge moet on awe vent is 'ne vlo mè vitessen vroage!" Ik heb vriendelijk geantwoord dat ik "gene vent" heb en dat ik heel tevreden ben met mijn "vlo".
Achteraf dacht ik daar nog eens over na en ik verwonder mij dat in deze tijd, na al die decennia van emancipatie er nog altijd jonge vrouwen zijn die vinden dat ze moeten "vragen" aan hun man.
Wat denken de forummers hierover? Dus over de vanzelfsprekendheid waarmee zo'n jonge vrouw het nodig vindt om iets te "vragen" aan haar man - overleg in een huwelijk is normaal, maar waarom moet de vrouw "vragen"?

Da's de leeftijd he Marie.
Moest gij nu 20 jaar geweest zijn , dan had die vrouw geroepen "ge moet on aa voader is 'ne vlo mè vitessen vroage!" :lol:

Pericles 4 november 2014 15:54

Citaat:

Ik vraag alles aan mijn vrouw.
Ze weet het altijd beter. :-D

bembem 4 november 2014 15:56

Citaat:

'k Vind dat toch wel niet erg geëmancipeerd enzo zeker nu in de 21ste eeuw .. maar ja, wat wil je, als je uitspraken van Demper hier leest over vrouwen, dan kan ik er inderdaad inkomen dat bepaalde vrouwen zulke dingen denken ... lol!

Zucht 4 november 2014 17:45

Citaat:

Met dat antwoord bevestig je wel haar idee dat vrouwen niet weten wat vitessen zijn en dat aan hun vent moeten vragen, want jij hebt geen vent en dus ook geen vitessen.

bembem 4 november 2014 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7393741)
Met dat antwoord bevestig je wel haar idee dat vrouwen niet weten wat vitessen zijn en dat aan hun vent moeten vragen, want jij hebt geen vent en dus ook geen vitessen.

:lol::lol:

The Paulus Experience 4 november 2014 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7393582)

:lol:

Marie van de koster 4 november 2014 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 7393546)
Da's de leeftijd he Marie.
Moest gij nu 20 jaar geweest zijn , dan had die vrouw geroepen "ge moet on aa voader is 'ne vlo mè vitessen vroage!" :lol:

Begrijpt u mijn vraag niet? :?

Marie van de koster 4 november 2014 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7393582)

Ja, dat geloof ik wel ... ;-)

Marie van de koster 4 november 2014 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7393583)
'k Vind dat toch wel niet erg geëmancipeerd enzo zeker nu in de 21ste eeuw .. maar ja, wat wil je, als je uitspraken van Demper hier leest over vrouwen, dan kan ik er inderdaad inkomen dat bepaalde vrouwen zulke dingen denken ... lol!

Eindelijk een verstandig antwoord! :-)

Marie van de koster 4 november 2014 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7393741)

Om volledig te zijn, ik heb "torpedo" gezegd ipv "vlo". Iemand die weet wat een torpedo is, kent toch wel iets van fietsen!

bembem 4 november 2014 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7393992)
Eindelijk een verstandig antwoord! :-)

:d !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be