![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor 't geval u nog aan 't proberen bent in slaap te geraken :lol: |
Citaat:
Hetzelfde slaapliedje voor u :-) |
Goeiemorgen, goedendag,
door rozen bedolven en niet bedreigd door wolven beleef een zalige dag met minstens driemaal een mooie lach. Enfin, poging tot originele dagwensen geïnspireerd door dat slaapliedje :-D Niet echt geslaagd vind ik zelf en daarom zijn het wensen voor iedereen ;-) |
Oei! Mijn 11.000 is aan het wegzakken. Daar moet ik gauw iets aan doen :-)
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=209737 Eerst kregen we naar ons voeten als we met rode lettertjes typten, nu waarschijnlijk als we groene gebruiken :( |
Citaat:
Zou ik u en Demper durven aangeven als dubbelnicks van Kallikles ? :lol: |
Citaat:
't wordt tijd dat ik nog eens conzjé neem om hier ook nog wat te helpen. Of wacht er zijn stakingen op komst, eens zien of ik die dagen ook niets anders te doen heb...... ;-) |
Citaat:
Altijd zo onschuldig doen ... dat begint op te vallen! ;-) |
Mijne PC heeft er 20 minuten uitgelegen. Allee, mijn internetverbinding.
Ambetantig internet :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel ver boven ons draaien reusachtige zilverwitte schijven en daar zetten wij van alles en nog wat op en sturen er van alles en nog wat mee door. 't Is een wonder, een mirakel, iets bovennatuurlijks. Onze Lieve Heer laat vriendelijk toe dat die schijven onder hem draaien. Als Hij eens heel kwaad wordt dan laat hij Sint Pieter er met zijn staf op tikken en boem! De schijven storten naar beneden! Alles kapot! Maar voorlopig laat Hij het goedmoedig toe, een engel mag af en toe eens met een pluimke over de schijven kittelen, dan blijven die efkes steken en geven wat storingen door om ons een beetje te plagen. :lol: En wie dat niet gelooft, die maak ik iets anders wijs. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet tof! |
Citaat:
(je had moeten antwoorden : 'da's 't aandeel van Satan' ;-) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be