Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Halt aan de verloedering van dit forum. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=187259)

KlokkeRoeland 5 juni 2013 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6666952)
er is om te beginnen een hemelsbreed verschil tussen fatsoen en fatsoenlijk vlaams; verder laat het mij antarctisch of de jeugd fatsoenlijk of onbehoorlijk vlaams 'kan'. Nederlands 'kunnen' ware wel mooi meegenomen. hoe komt u trouwens bij 'de jeugd' en onze bevrijders terecht ? zo is het wel erg moeilijk discussiëren met u. vlaamsche samenleving: ik ga even over de nek.

Ik wil alleen maar zeggen dat het vroeger veel schoner was!
Mijn grootvader heeft me vaak verteld dat ten tijde van het VNV en de Duitse aanwezigheid het hier een hemel op aarde was. Dat alles is helaas allemaal naar de vaantjes door de perverse invloeden van de USA en hun collaborateurs!

DucDEnghien 5 juni 2013 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KlokkeRoeland (Bericht 6666959)
Ik wil alleen maar zeggen dat het vroeger veel schoner was!
Mijn grootvader heeft me vaak verteld dat ten tijde van het VNV en de Duitse aanwezigheid het hier een hemel op aarde was. Dat alles is helaas allemaal naar de vaantjes door de perverse invloeden van de USA en hun collaborateurs!

U bedoelt toch niet Israël?

KlokkeRoeland 5 juni 2013 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 6666964)
U bedoelt toch niet Israël?

U zal mij niet op antisemietische uitspraken kunnen betrappen! Daarvoor moet ge vroeger opstaan!

4x10E6 5 juni 2013 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KlokkeRoeland (Bericht 6666959)
Ik wil alleen maar zeggen dat het vroeger veel schoner was!
Mijn grootvader heeft me vaak verteld dat ten tijde van het VNV en de Duitse aanwezigheid het hier een hemel op aarde was. Dat alles is helaas allemaal naar de vaantjes door de perverse invloeden van de USA en hun collaborateurs!

de hemel op aarde? vertelt u dat misschien zelf even aan mevrouw Regine De Beer.

KlokkeRoeland 5 juni 2013 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6666984)
de hemel op aarde? vertelt u dat misschien zelf even aan mevrouw Regine De Beer.

Voor volksverraders geen medenlijden!

4x10E6 5 juni 2013 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KlokkeRoeland (Bericht 6666979)
U zal mij niet op antisemietische uitspraken kunnen betrappen! Daarvoor moet ge vroeger opstaan!

u bent natuurlijk veel te gewiekst om u op antisemitische uitspraken te laten betrappen; doch het niet publiek uitspreken ervan houdt geenszins in dat u geen antisemitische gedachten zou koesteren. Toch ?

Nierika 5 juni 2013 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollande (Bericht 6666942)
jij hebt echt een levensgroot probleem jongen, indien nodig zoek ik wel een goede dokter voor u.

ps Sarkozy is hier nooit geband. dus hou de pis en de kak maar voor uw eigen deur.

Zijn nick is zelfs niet meer te vinden in de ledenlijst kletser.
Hij is vermoedelijk van de forumbodem verdwenen de dag voordat ene Hollande hier kwam aanwaaien.

4x10E6 5 juni 2013 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KlokkeRoeland (Bericht 6666988)
Voor volksverraders geen medenlijden!

dat moet u mij eens grondig uitleggen, waaruit bestond Regine De Beers volkverraad? waaraan had mevrouw De Beer zich dan wel schuldig gemaakt ?

stuyckp 5 juni 2013 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6666994)
dat moet u mij eens grondig uitleggen, waaruit bestond Regine De Beers volkverraad? waaraan had mevrouw De Beer zich dan wel schuldig gemaakt ?

Wat heeft dit eigenlijk nog met deze draad te maken ?
Tis maar een vraag hoor.

Nierika 5 juni 2013 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6666992)
u bent natuurlijk veel te gewiekst om u op antisemitische uitspraken te laten betrappen; doch het niet publiek uitspreken ervan houdt geenszins in dat u geen antisemitische gedachten zou koesteren. Toch ?

Als gecertificeerd trol zou u minstens de schijn moeten ophouden medetrollen te herkennen.
De belgicist die onder de naam Klokkeroeland Vlaamsnationalisten als infantiele kleuters poogt neer te zetten lacht u vierkant uit.

Nierika 5 juni 2013 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6666999)
Wat heeft dit eigenlijk nog met deze draad te maken ?
Tis maar een vraag hoor.

Het heeft er alles mee te maken.

De verloedering wordt hier in al zijn facetten ten toon gespreid.

Echte Waal 5 juni 2013 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6666993)
Zijn nick is zelfs niet meer te vinden in de ledenlijst kletser.
Hij is vermoedelijk van de forumbodem verdwenen de dag voordat ene Hollande hier kwam aanwaaien.

Ik denk dat hij van nick veranderd is wanneer Hollande "moi-président" is geworden. Subtiel ben je niet, NVAer.
Later is zijn avatar ook veranderd, wat ik jammer vond.

Nierika 5 juni 2013 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Echte Waal (Bericht 6667014)
Ik denk dat hij van nick veranderd is wanneer Hollande "moi-président" is geworden. Subtiel ben je niet, NVAer.
Later is zijn avatar ook veranderd, wat ik jammer vond.

Jij kunt het weten...

4x10E6 5 juni 2013 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6667000)
Als gecertificeerd trol zou u minstens de schijn moeten ophouden medetrollen te herkennen.
De belgicist die onder de naam Klokkeroeland Vlaamsnationalisten als infantiele kleuters poogt neer te zetten lacht u vierkant uit.

ik ben blij te vernemen dat u en ik het roerend eens zijn dat het uitermate infantieel is de woordcombinaties "fiere vlaming" en "vlaamse volk" te gebruiken.

KlokkeRoeland 5 juni 2013 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6666992)
u bent natuurlijk veel te gewiekst om u op antisemitische uitspraken te laten betrappen; doch het niet publiek uitspreken ervan houdt geenszins in dat u geen antisemitische gedachten zou koesteren. Toch ?

Voor u een vraag, voor mij een weet......

KlokkeRoeland 5 juni 2013 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6667000)
Als gecertificeerd trol zou u minstens de schijn moeten ophouden medetrollen te herkennen.
De belgicist die onder de naam Klokkeroeland Vlaamsnationalisten als infantiele kleuters poogt neer te zetten lacht u vierkant uit.

Volgens die logica was wijlen Illuminatus een Vlaams-nationalist die heimelijk de Belgicist voor een vettig vuig manneke wilde laten doorgaan....

Wie is wie? Grote vraag...

parsprototem 5 juni 2013 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6666815)
Ik wil ook pleiten om niet langer toe te staan dat tekst gewijzigd wordt in een quoot.
Behalve een bepaald woord of zin in een kleur zetten, met de bedoeling de aandacht er op te vestigen dat men wil reageren tegen dat specifieke woord of die specifieke zin.

Het zou wel toegelaten moeten zijn om gans de quoot te kopiëren en daarin dan tekst te wijzigen, maar dan met weglating van de oorspronkelijke naam.

Ik vind het gewoonweg onbeleefd om een quoot die een naam vermeldt, te wijzigen.

.

Volledig mee eens. He is eigenlijk zelfs laf om zoiets te doen. Intellectuele, sorry, mentale gemakzucht. Intellectueel is het verre van.

hollande 5 juni 2013 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6666993)
Zijn nick is zelfs niet meer te vinden in de ledenlijst kletser.
Hij is vermoedelijk van de forumbodem verdwenen de dag voordat ene Hollande hier kwam aanwaaien.

denk ervan wat u wilt nvaeke,
uw avatar is veel te mooi voor het typetje dat je hier neerzet, het is een grote belediging voor de raaf.

peter1962 5 juni 2013 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KlokkeRoeland (Bericht 6666959)
Ik wil alleen maar zeggen dat het vroeger veel schoner was!
Mijn grootvader heeft me vaak verteld dat ten tijde van het VNV en de Duitse aanwezigheid het hier een hemel op aarde was. Dat alles is helaas allemaal naar de vaantjes door de perverse invloeden van de USA en hun collaborateurs!

:lol: ik was er even ingelopen en dacht dat je een oude nonkel van Max ofzo was, maar dit is overdreven. Wel grappig moet ik zeggen.

Nvalid 5 juni 2013 23:05

1 Bijlage(n)
..


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be