Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Allahu akbar in Münster? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243128)

geertvdb 8 april 2018 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8685157)
Als er dan al eens een dergelijke aanslag gepleegd wordt door een westerling dan kunnen we gerust stellen dat dit een door moslims geïnspireerde aanslag is. Voorheen werden er geen dergelijke aanslagen gepleegd in Europa, het zijn moslims die hiermee begonnen zijn.

Nee hoor, Dit is nog een recent voorbeeld:
Andreas Lubitz, een depri die vond dat hij niet alleen zelfmoord mocht plegen, eigenlijk net zoals al die moslimterroristen. Ik zie geen verschil, enkel dat moslimterroristen zichzelf wijsmaken dat een opperwezen blij zal zijn door hun actie.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8685157)
En als er al eens dergelijke aanslag gepleegd wordt door een westerling dan zien we hier types zoals Dalitrol en DonaldCuck en co juichen en schreeuwen van geluk dat het geen moslim was maar een vuile westerling...

Niemand juichte en schreeuwde, dat is enkel in uw verbeelding.

Ik juichte en danste wel op de tafel dat extreem rechtse foorapen op deze thread weer eens het deksel op hun neus kregen, dat geef ik toe.
Hoe zoudt ge in mijn plaats zijn?:-D

Dadeemelee 8 april 2018 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8684977)
Geen Allahu Akbar, maar gewoon Bratwurst und Kartoffeln.

Dader is de 48 jarige Jens R.

Jens is Jihad in het Duits.

Thuleander 8 april 2018 09:24

Beetje raar wel dat er op heel het internet blijkbaar niks te vinden is over onze 'Jens R'.
Geen enkel fototje of social media profiel.

dpg 8 april 2018 09:43

Men doet nu zo verbaasd over de psychische toestand van het extreem rechts uitschot terwijl iedereen weet dat het aan hun kapotte genen ligt dat ze extreem rechts zijn.

dpg 8 april 2018 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8685232)
Beetje raar wel dat er op heel het internet blijkbaar niks te vinden is over onze 'Jens R'.
Geen enkel fototje of social media profiel.

https://twitter.com/2B_Bube



Ziet er echt zo een natuurmens uit die droomde over de tijd dat vaders hem hun dochters hadden geschonken.

Erstes Bild vom Täter Jens R. aufgetaucht!!! #Münster

Foto + Video

Libro 8 april 2018 10:00

Jens R. zou suïcidaal geweest zijn en op een spectaculaire manier aan zijn einde hebben willen komen: https://japantoday.com/category/worl...-van-attacker?

Thuleander 8 april 2018 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8685240)
https://twitter.com/2B_Bube
Erstes Bild vom Täter Jens R. aufgetaucht!!! #Münster

Foto + Video

Gelieve enkel serieuze reacties te posten.

geertvdb 8 april 2018 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8685244)
Gelieve enkel serieuze reacties te posten.

Ik vind dat ook. Thuleander is hier de baas, en we moeten allemaal enkel posten wat hij graag heeft.

andev 8 april 2018 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 8684923)
De domme gans Merkel: "Ich habe es nicht gewusst"

Ze neemt wraak voor het verliezen van de WOII!
Ze stuurt nog eens een bende barbaren op ons dak!
Dat zal ons leren!

andev 8 april 2018 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8684997)
Tja. Als men zonder verdere aanwijzing begint te veronderstellen dat het er wel één was.

En hoe zou dat toch komen?

andev 8 april 2018 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8685039)
Tja, we zijn intussen al aan het punt waar elke gewelddaad pavloviaans moslimterreur wordt genoemd. Doorgaans binnen de 5 minuten na de eerste berichten. Dat vind je dan niet achterlijk?

Achterlijk? Tuurlijk niet! Met het islamgedoe op onze nek zitten we zodanig in de achterlijkheid ondergedompeld dat het een natuurlijke reactie is geworden, spijtig genoeg...
Moeten de mannen nu vooraan of achteraan zitten in de bus? Of misschien moeten de vrouwen een rondje wachten tot er een bus is zonder mannen?
Achterlijk?

Universalia 8 april 2018 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8685253)
Ze neemt wraak voor het verliezen van de WOII!
Ze stuurt nog eens een bende barbaren op ons dak!
Dat zal ons leren!


Hypochonder 8 april 2018 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8685205)
Nee hoor, Dit is nog een recent voorbeeld:
Andreas Lubitz, een depri die vond dat hij niet alleen zelfmoord mocht plegen, eigenlijk net zoals al die moslimterroristen. Ik zie geen verschil, enkel dat moslimterroristen zichzelf wijsmaken dat een opperwezen blij zal zijn door hun actie.

U ziet geen verschil tussen moslimterroristen die zoveel mogelijk slachtoffers willen maken in naam van hun god en een psychisch gestoorde westerling die zelfmoord wil plegen en daarbij enkele anderen wil meenemen? Dan scheelt er toch iets met u ofwel doet u dit om moslimterreur te vergoelijken.



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8685205)
Niemand juichte en schreeuwde, dat is enkel in uw verbeelding.

Ik juichte en danste wel op de tafel dat extreem rechtse foorapen op deze thread weer eens het deksel op hun neus kregen, dat geef ik toe.
Hoe zoudt ge in mijn plaats zijn?:-D

U kan het goed uitleggen maar feit is dat u juichte en schreeuwde zoals u zelf toegeeft.

djoebidoebidoe 8 april 2018 11:49

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8685284)





U kan het goed uitleggen maar feit is dat u juichte en schreeuwde zoals u zelf toegeeft.

Geert! Alweer door de mand gevallen! Dat zal toch wel beginnen pijn doen?:-D

IJsboer 8 april 2018 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8685151)
HAHAHAHHHAAAA!!! Alsof dat GIJ hier nog nooit het deksel op uw neus hebt gekregen!!!!:-D

on topic: In kwaliteitskrant De morgen lees ik het volgende: "De speurders houden in het onderzoek rekening met "alle richtingen"

en dan: "Niets wijst er op dit moment op dat we te maken hebben met islamistische beweegredenen."

Alle mogelijkheden, maar de islam is al uitgesloten van bij het begin!!!:-D

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

No Apologies 8 april 2018 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8685050)
Heb je me zien juichen? Ik vind het verschrikkelijk. Er wordt integendeel gejuicht met de assumptie dat het wel een moslimaanslag zou zijn geweest. Met wellustig bijeengezochte prentjes van Merkel en zo.

Wellustige prentjes van Merkel? Waar, waar?

No Apologies 8 april 2018 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8685039)
Tja, we zijn intussen al aan het punt waar elke gewelddaad pavloviaans moslimterreur wordt genoemd. Doorgaans binnen de 5 minuten na de eerste berichten. Dat vind je dan niet achterlijk?

En maar al te vaak blijkt de initiële veronderstelling terecht. Misschien dit keer niet, maar het was ook mijn eerste gedachte. En nee, als er al zoveel moslimterreur is geweest en als de wijze van aanvallen er één is die al een paar keer is gebruikt door moslimterroristen, is het niet achterlijk er in dit geval ook aan te denken.

Libro 8 april 2018 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8685310)
Wellustige prentjes van Merkel? Waar, waar?

Oh nee, nu gaat die nudistenfoto van Merkel weer opduiken zeker?

geertvdb 8 april 2018 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8685284)
U ziet geen verschil tussen moslimterroristen die zoveel mogelijk slachtoffers willen maken in naam van hun god en een psychisch gestoorde westerling die zelfmoord wil plegen en daarbij enkele anderen wil meenemen?

Nee, er is geen fundamenteel verschil. want - en let nu goed op- opperwezens bestaan niet.
Mocht Allah nu wel degelijk bestaan en elke jihadist 72 maagden krijgen, dat zou iets anders zijn.
maar aangezien dat niet zo is, is er geen fundamenteel verschil. beide hebben een illusie, en ik maak geen hierarchie in illusies.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8685284)
Dan scheelt er toch iets met u ofwel doet u dit om moslimterreur te vergoelijken.

Op geen enkele manier vergoeilijk ik hier moslimterreur. Niemand geeft hier meer kritiek op de islam, (en elke vorm van knettergekke opperwezenwaanzin) als ik. Maar, ik doe dat vanuit een rationeel atheïsme, niet vanuit een gefrustreerd rechts extremisme zoals de meeste extreem rechtse foorapen in deze thread.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8685284)
U kan het goed uitleggen maar feit is dat u juichte en schreeuwde zoals u zelf toegeeft.

Ik vind dat extreem rechts en jihadisme erg hard op mekaar trekt. Daar lach ik nog het meeste mee. En dat deksel dat op hun neus valt, dat is dolle pret!:-D

geertvdb 8 april 2018 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8685289)
Geert! Alweer door de mand gevallen! Dat zal toch wel beginnen pijn doen?:-D

Ja, heel veel pijn.

Ik wacht nog altijd op een voorbeeld. Komt dat nog, of was dat weer een losse flodder?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be