Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   de razzia's van Dewever en Francken. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=248620)

Hypochonder 21 mei 2019 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9021141)
:cheer: Air Francken! :cheer:

:cheer: tot een bak vol is! :cheer:

All aboard please!!!

Tot den bak vol is!

De Wever zijn woorden niet verdraaien he :lol:

The Paulus Experience 21 mei 2019 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 9021124)
Fijn te horen dat de Waalse media alle trukken bovenhalen om de geldstroom naar haar gewest veilig te stellen.
BTW men is voor open grenzen, of men is het niet.

Dit is inderdaad voor Franstalig België bedoeld.
Ik zie dit geen invloed hebben op de stemmen in Vlaanderen, behalve tussen vb en n-va.
In Franstalig België daarentegen kan men zich wellicht nog moeilijk met de n-va associëren. De perceptie van zoiets is er totaal anders.
Federaal wordt jambon nu nog moeilijker te verkopen in Wallonië

vanderzapig 21 mei 2019 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9021121)
Hahaha die frustratie!! Mooi mooi mooi! 8-)8-)8-)

En dat zeven jaar na BDW zijn Pronokal dieet. Ze moeten zijn voormalige eetgewoontes blijven oprakelen bij gebrek aan beter.

Anna List 21 mei 2019 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 9021138)
HIj kan het misschien via zijn uitstekende contacten met een zeker PS politicus geregeld hebben.

Et alors??? BDW heeft dat wel georganiseerd en dat werkelijk zo gezegd hé in 2016 al...'tot den bak vol is hé!'

Uw bakje lijkt mij nu ook wel vol precies. :rofl:

Anna List 21 mei 2019 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9021148)
Tot den bak vol is!

De Wever zijn woorden niet verdraaien he :lol:

Mijn autocorrect went maar niet aan mijn Antwerps...

Anna List 21 mei 2019 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 9021150)
Dit is inderdaad voor Franstalig België bedoeld.
Ik zie dit geen invloed hebben op de stemmen in Vlaanderen, behalve tussen vb en n-va.
In Franstalig België daarentegen kan men zich wellicht nog moeilijk met de n-va associëren. De perceptie van zoiets is er totaal anders.
Federaal wordt jambon nu nog moeilijker te verkopen in Wallonië

Confederalisme ondersteunen hé.

Vrijheideerst 21 mei 2019 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9021160)
Mijn autocorrect went maar niet aan mijn Antwerps...

Klaptiswadeftig joenge.

Anna List 21 mei 2019 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9021164)
Klaptiswadeftig joenge.

:cheer: Air Francken! :cheer:

The Paulus Experience 21 mei 2019 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9021161)
Confederalisme ondersteunen hé.

Het zal bank zitten worden voor n-va.
Benieuwd hoeveel confederalisme je van daar gaat invoeren

XenApp 21 mei 2019 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9021156)
Et alors??? BDW heeft dat wel georganiseerd en dat werkelijk zo gezegd hé in 2016 al...'tot den bak vol is hé!'

Uw bakje lijkt mij nu ook wel vol precies. :rofl:

Vergis je niet, van mij mogen ze een Antonov An-225 elke week vol met illegalen proppen en retour zenden. Ik ben alleen maar wat kritisch met het bereden parcours van Francken als staatssecretaris in het achterhoofd. De slechte cijfers, de softe aanpak en de inschikkelijkheid van de NVA komen niet overeen met deze blok praat niet.

Anna List 21 mei 2019 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 9021170)
Het zal bank zitten worden voor n-va.
Benieuwd hoeveel confederalisme je van daar gaat invoeren

Blijven fluiten in het donker Paulus! :lol:

patrickve 21 mei 2019 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9021054)
Hmm… razzia's…. de bruine tijden zijn terug.

Maar nee gij, dat is propaganda. De N-VA wil dat laten geloven om kiezers te lokken, maar in werkelijkheid is er niks van aan. Boerenbedrog, noemen ze dat.

Citaat:

Maar mensen toch, de geschiedenis herhaalt zich. De Wever zou ze nog in kampen steken ook nog als het kon. En dit met de gratis en zeer benevole hulp van het Vlaams Belang.
Nee, dat is wat hij wil laten geloven om succes te hebben. In de praktijk is daar niks van in huis gekomen.

patrickve 21 mei 2019 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 9021171)
Vergis je niet, van mij mogen ze een Antonov An-225 elke week vol met illegalen proppen en retour zenden. Ik ben alleen maar wat kritisch met het bereden parcours van Francken als staatssecretaris in het achterhoofd. De slechte cijfers, de softe aanpak en de inschikkelijkheid van de NVA komen niet overeen met deze blok praat niet.

Inderdaad, pure propaganda en windmakerij. Niks tastbaars.

Bob 21 mei 2019 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 9021150)
Dit is inderdaad voor Franstalig België bedoeld.
Ik zie dit geen invloed hebben op de stemmen in Vlaanderen, behalve tussen vb en n-va.
In Franstalig België daarentegen kan men zich wellicht nog moeilijk met de n-va associëren. De perceptie van zoiets is er totaal anders.
Federaal wordt jambon nu nog moeilijker te verkopen in Wallonië

Logisch gesproken zal het enkel een (kleine) terugstroom van vb naar nva teweegbrengen.
Maar als de Franstalige media een drie jaar oud audiofragment juist voor de verkiezingen in de media gooit moet men er wel een bedoeling mee hebben. En of dit fragment nu nog van enige betekenis is of niet, doet er uiteindelijk weinig toe. Het is maar hoe men het verkoopt, en de titel die men erop plakt, en vooral in hoeverre de media het spel wil meespelen.

Het Oosten 21 mei 2019 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9021175)
Maar nee gij, dat is propaganda. De N-VA wil dat laten geloven om kiezers te lokken, maar in werkelijkheid is er niks van aan. Boerenbedrog, noemen ze dat.



Nee, dat is wat hij wil laten geloven om succes te hebben. In de praktijk is daar niks van in huis gekomen.

Zou ook wel kunnen, inderdaad. En ook : laten uitlekken om kiezers af te snoepen van het Blok.

Desalniettemin, het taaltje dat hij gebruikt in het filmpje is op het ranzige af. Doet denken aan de 'bruine tijden' van weleer.

Anna List 21 mei 2019 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob (Bericht 9021178)
Logisch gesproken zal het enkel een (kleine) terugstroom van vb naar nva teweegbrengen.
Maar als de Franstalige media een drie jaar oud audiofragment juist voor de verkiezingen in de media gooit moet men er wel een bedoeling mee hebben. En of dit fragment nu nog van enige betekenis is of niet, doet er uiteindelijk weinig toe. Het is maar hoe men het verkoopt, en de titel die men erop plakt, en vooral in hoeverre de media het spel wil meespelen.

MR beschadigen he, zij hebben met bdw bestuurd, verder moet je t niet zoeken.
Dat het N-VA in Vlaanderen versterkt, trekken ze zich niet aan of ze kunnen het zich niet voorstellen.

Hypochonder 21 mei 2019 16:07

De ene na de andere Waalse partij spreekt veto's uit tegen NVA:

http://newsmonkey.be/article/94244

Ze minachten de grootste partij van Vlaanderen en daarmee de Vlamingen. Hopelijk schieten ze hiermee weer in eigen voet.

patrickve 21 mei 2019 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9021180)
Zou ook wel kunnen, inderdaad. En ook : laten uitlekken om kiezers af te snoepen van het Blok.

Desalniettemin, het taaltje dat hij gebruikt in het filmpje is op het ranzige af. Doet denken aan de 'bruine tijden' van weleer.

Ik ben ook niet voor terugsturen hoor. Ik ben er voorstander van om dat ter plekke te regelen.

Maar denken dat ge met zo een goeiekope stunten, na uw incompetentie ter zake te hebben getoond, kiezers zult kunnen verleiden lijkt mij naief. Enfin, het is inderdaad zo dat elke machtspartij het probleem heeft dat ze na een mandaat meer moet liegen over haar prestaties dan iemand die niet meedeed en dus niks moet liegen.

Anna List 21 mei 2019 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9021180)
Zou ook wel kunnen, inderdaad. En ook : laten uitlekken om kiezers af te snoepen van het Blok.

Desalniettemin, het taaltje dat hij gebruikt in het filmpje is op het ranzige af. Doet denken aan de 'bruine tijden' van weleer.

:cheer: tot den bak vol is ! :cheer:

Hypochonder 21 mei 2019 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9021180)
Zou ook wel kunnen, inderdaad. En ook : laten uitlekken om kiezers af te snoepen van het Blok.

Desalniettemin, het taaltje dat hij gebruikt in het filmpje is op het ranzige af. Doet denken aan de 'bruine tijden' van weleer.

Maar jongen toch, ooit al eens met politieagenten gesproken die ganse dagen met die illegalen in aanraking komen? In vergelijking daarmee is de praat van BDW die van een brave schooljongen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be