Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   bb in korea!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240152)

Anna List 28 augustus 2017 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8515767)
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! ik heb m'n flight geboekt!! heb er meteen een maand & 3 weken van gemaakt, ehehehehehe yes i'm gonna enjoy myself ^^ at last! XD!

als je kan, maak daar in Japan een drie weken rondreis van! echt de moeite! (neem de trein daar)

NieuwNoors 28 augustus 2017 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8512947)

Dat ziet er mij heel OK uit hoor bembem. Proper, netjes.......niks op aan te merken. Degenen die commentaar hebben zijn volgens mij jaloers. Heel mooi!

Anna List 28 augustus 2017 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8516550)
Dat ziet er mij heel OK uit hoor bembem. Proper, netjes.......niks op aan te merken. Degenen die commentaar hebben zijn volgens mij jaloers. Heel mooi!

160x120x80 cm

die groothoeklenzen tegenwoordig zijn super hoor!

;-)

djimi 28 augustus 2017 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8516550)
Dat ziet er mij heel OK uit hoor bembem. Proper, netjes.......niks op aan te merken. Degenen die commentaar hebben zijn volgens mij jaloers. Heel mooi!

't Ziet er binnenin inderdaad niet slecht uit, maar die foto's vermelden niks over de eventuele geluidsisolatie, noch over de wijk waarin het appartementje gelegen is.


We hebben hier m.a.w. wél al het vel, maar nog niet de beer (die trouwens nog niet eens is geschoten).

Toch benieuwd hoe het verhaal verder afloopt.

Je weet maar nooit, hé.

Misschien levert dat ooit nog eens een boek op dat écht de moeite loont.



Zolang "bembem" zich niks op de mouw laat spelden door ouwe heren van/met 18 cm argumenten kan er nog iets van komen.

Anna List 28 augustus 2017 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 8516564)
't Ziet er binnenin inderdaad niet slecht uit, maar die foto's vermelden niks over de eventuele geluidsisolatie, noch over de wijk waarin het appartementje gelegen is.


We hebben hier m.a.w. wél al het vel, maar nog niet de beer (die trouwens nog niet eens is geschoten).

Toch benieuwd hoe het verhaal verder afloopt.

Je weet maar nooit, hé.

Misschien levert dat ooit nog eens een boek op dat écht de moeite loont.



Zolang "bembem" zich niks op de mouw laat spelden door ouwe heren van/met 18 cm argumenten kan er nog iets van komen.

... en anders ook, maar bespaar ons dat of de BE soc zekerheid wordt weer op extra uitgaven gejaagd! ;-)

djimi 28 augustus 2017 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8516568)
... en anders ook, maar bespaar ons dat of de BE soc zekerheid wordt weer op extra uitgaven gejaagd! ;-)


Da's ook weer waar, ja.

Gelukkig zijt gij er nog om indien nodig correcties aan te brengen.

Gelukkig ben ik niet alwetend en onfeilbaar :-)

Tavek 28 augustus 2017 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 8516536)
Die vraag stel ik mij ook: hoe ver reikt haar kennis van de plaatselijke taal.

Met Engels spring je daar nog wel een beetje...als toerist.

Als ze koreaan wilt spelen (wat haar bedoeling is), gaat ze van een kale reis thuiskomen als ze de taal niet kent.

Dadeemelee 28 augustus 2017 15:32

Ze lachen er daar wel niet mee. De grote baas van Samsung 5 jaar in den bak. Best geen jointjes of zo meenemen :(

Tavek 28 augustus 2017 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8516600)
Ze lachen er daar wel niet mee. De grote baas van Samsung 5 jaar in den bak. Best geen jointjes of zo meenemen :(

Ik zou stelen in Korea niet echt aanraden.

Zeker niet als je excursies doet naar het Noorden ;)

Eyjafjallajökull 28 augustus 2017 15:38

Gelukkig gaat ze niet echt :D

Tavek 28 augustus 2017 15:39

Ik geloof er eigenlijk ook geen bal van.

Net zoals haar blankenberge avontuur. Of was dat Peche ?

Eyjafjallajökull 28 augustus 2017 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8516605)
Ik geloof er eigenlijk ook geen bal van.

Net zoals haar blankenberge avontuur. Of was dat Peche ?

Parijs, Thailand, Brussel, Blankenberge...

Peche was Oostende.

Met labiliteit betaal je nu eenmaal geen flight naar Korea.

Hoomer 28 augustus 2017 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8516607)
Parijs, Thailand, Brussel, Blankenberge...

Peche was Oostende.

Met labiliteit betaal je nu eenmaal geen flight naar Korea.

Ff rekenen:
Vliegreis heen en terug met zes weken tussen = 1300€
Ginder wonen= 1000€
Ginder eten = 500€
Hier huur betalen = 500€ + 500€
Allerlei hier doorlopend betalen = 100+ 100€
Ik denk dat ze met haar inkomen al te kort komt om alles te betalen, vergeet niet tickets moeten op voorhand betaald zijn net zoals het verblijf ginder, of ze staat daar zonder onderkomen tenzij op duurder hotel.
Ik wil geld zetten op no way.

Tavek 28 augustus 2017 19:45

Ze heeft ergens een frituur of babi pangwang zaak overvallen ?

De kassa leeggeript.

Tavek 28 augustus 2017 19:46


maddox 28 augustus 2017 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8516765)
Ze heeft ergens een frituur of babi pangwang zaak overvallen ?

Voor een positieve cashflow genererende Bambi gangbang komt ze niet in aanmerking. (haar eigen woorden, overgewicht, klein, korte beentjes, lelijke bottinnen en puisten)

Tavek 28 augustus 2017 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8516782)
Voor een positieve cashflow genererende Bambi gangbang komt ze niet in aanmerking. (haar eigen woorden, overgewicht, klein, korte beentjes, lelijke bottinnen en puisten)

Ondernemen zit niet in haar bloed.

bembem 28 augustus 2017 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8516621)
Ff rekenen:
Vliegreis heen en terug met zes weken tussen = 1300€
Ginder wonen= 1000€
Ginder eten = 500€
Hier huur betalen = 500€ + 500€
Allerlei hier doorlopend betalen = 100+ 100€
Ik denk dat ze met haar inkomen al te kort komt om alles te betalen, vergeet niet tickets moeten op voorhand betaald zijn net zoals het verblijf ginder, of ze staat daar zonder onderkomen tenzij op duurder hotel.
Ik wil geld zetten op no way.

Mispoes m'n ticket heeft nog niet de helft van wat je daar citeert gekost, 471,77 om precies te zijn, + 49 reisbijstand & annulatieverzekering & 17,50 dossierkosten goed voor 538,27 eurokes... toch een pak minder dan de 1300€... ah en ik zal er gelijk bijzeggen dat mits andere data ik zelfs voor 414€ zou kunnen gegaan zijn, yep, lol

Gipsy 28 augustus 2017 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8516788)
Mispoes m'n ticket heeft nog niet de helft van wat je daar citeert gekost, 471,77 om precies te zijn, + 49 reisbijstand & annulatieverzekering & 17,50 dossierkosten goed voor 538,27 eurokes... toch een pak minder dan de 1300€... ah en ik zal er gelijk bijzeggen dat mits andere data ik zelfs voor 414€ zou kunnen gegaan zijn, yep, lol

En als ge daar uw pruim laat renderen gaat ge nog met meer geld terug komen als ge vertrokken zijt.

bembem 28 augustus 2017 20:15

daarbij hoomer de goshipages die ik gepost heb zijn gemiddeld zo'n 200€ voor een maand verblijf all-in, en zelfs per dag is het iets gelijkaardigs, dus verre van je zogezegde 1000€.... daarbij die 200 is wat ik hier sowieso aan kosten heb enkel zullen die dan dienen voor m'n kosten daar, ah en m'n food ed. daar heb ik eveneens - nu dat ik terug in beter financiële papieren zit - een maandelijks potje voor (en het zal alleszins geen 500€ zijn zoals je daar vooropstelt want eten is in korea erg cheap tenminste als je zoals ik merendeels aan streetfood zal doen), jawel :-):-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be