![]() |
steven is van het schattige type :hart:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou mij ook nooit mengen in de coversaties tussen een stotterend koppeltje waar het verlangen zo in de ogen te lezen is. In alles bestaat er nu eenmaal een deontologie. |
The word of the day is "LEGS".
Let's go to your place and spread the word... |
Zal efkes helpen
* sorry maar, heb ik jou al geneukt?. * heb je last van muizen in je buik? nee? dan heb je een goede poes! * ken ik jou ook ergens van want ik herken je niet met kleren aan! * Spuug je het uit of slik je het in? |
Citaat:
Herinner me dat zelfs niet. :? |
Dronkoers, gewoon op afgaan en doe het eerste wat er in je kop opkomt zonder nadenken. ;-)
Je ziet zelf wel hoe dat afloopt. :-D |
Citaat:
- vlijtig (50 posts per dag) - beleefd ("ik ben Dronkoers") - ondernemend ("Ik heb aan een andere vrouw gevraagd hoe ik u best aanspreek maar ze wist het ook niet") - heeft wat moeite willen doen en heeft dus Hugh Grant gehalte. moet kunnen! |
Citaat:
|
Citaat:
Een kinderhand is rap gevuld, gewoon tonen dat je de moeite hebt gedaan en we vallen al. |
Hey! Ben jij mijn maatje van Second Life? Je lijkt op zijn avatar!
|
Bij mij zou die dus niet werken.
Een man moet niet aan anderen gaan vragen hoe hij best iemand versierd edm. Zie dat hij al de rest ook moet gaan vragen hoe het werkt. :? Gewoon jezelf zijn, al is het met gestotter en verlegen gedoe, dat maakt het net schattig en opvallend. :-D |
Ik heb een bizarre relatie met openingszinnen. Ik heb trouwens slechts één keer "geopend" (en ik ben er mee samen :-D - héél, héél, héél gelukkig mee samen)*.
Maar de raarste was deze: Zij: "Lukt niet hé, die sigaret aansteken. Er is te veel wind." * Men leest mee. |
Citaat:
|
Citaat:
:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Dat maakt het al wat moeilijker :-P |
Daarbij seg, zo moeilijk is dat toch niet ?
|
Citaat:
Hangt er vanaf wie je voor u hebt ;-) |
Citaat:
Het is en blijft ook maar een mens. Ga hier van uit : een 'Nee' heb je, een 'Ja' kan je krijgen. Wat valt er te verliezen ? Plenty more fish in the sea. ;-) Edit : raap al uw moed en zelfvertrouwen bijeen en stap er gewoon op af. Vraag haar anders : vinden uw ouders het normaal zoiets moois alleen en zo laat nog de straat op te laten gaan ? :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be