![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn computer speelt me parten. Ik heb de grootste moeite berichten te plaatsen en ze worden dan nog dikwijls herhaald. Mijn nederige excuses.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan hou ik me nog serieus in... vraag maar aan uw voorgangers ;-) Het is trouwens ook uw recht om niet te antwoorden natuurlijk, dan stopt dat wel vanzelf ;-) Ben je hier alleen om te discussiëren over Vlaamse onafhankelijkheid, of kunnen we je overal tegenkomen? |
Citaat:
Niet antwoorden vind ik onbeschoft. Je zal me vooral op draden tegenkomen in verband met communautaire kwesties. De aard van het beestje. Andere thema's liggen me minder en ik moet ook nog rekening houden met mijn halve trouwboek, ze zegt nu al dat ik met politics getrouwd ben. |
robert t,
je maakt deel uit vd baarle werkgroep, zo meen ik begrepen te hebben; voel jij je daar niet een buitenbeentje , als Vlaams separatist? |
Citaat:
:-P |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik al 1 jaar vrijgezel was geweest, zat ik nu al aan 30 000, geloof mij nu maar ;-) maar dit effe terzijde :-P Heb je huisdieren Robert? |
Welk schoeisel draag je binnenshuis?
|
Moet dat van uw vrouw?
|
Citaat:
Separatisme is volgens mij een noodzakelijke voorwaarde voor de hereniging van Vlaanderen met Nederland. Dit terzijde want wij hoeven daar hier geen discussie over te voeren in zijn forumsessie. Neen, vanuit mijn perspectief is het een heel natuurlijke vraag of hij zich idd geen buitenbeentje voelt in het gezelschap van forummers als Djimmi en Ihandclapping/rv . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be