![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou dat, als wederdienst, in voorkomend geval ook met u kunnen doen, maar mijn wellevendheid belet mij dat. |
Citaat:
|
Even een kleine vergelijking:
Koningshuis: 10 miljoen € per jaar. Partijen: 70 miljoen € per jaar (zonder de weddes van de 50 ministers en de 600 parlementariërs). Federalisme: 10 miljard euro per jaar. |
Citaat:
Zou je ook graag willen he Hanske,die peulschil Hopla,de 4de verwittiging aan me kloten van de moderatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Van dit geld moeten de "royals" geen huisvesting betalen, noch nutsvoorzieningen, want dat word geregeld door een "VZW". Om maar wat aan te halen. Citaat:
Rigoreus snoeien in die overheids beschermde werkplaatsen zou een hele verademing zijn. En het "federalisme" , bedoel je daarmee de transfers? |
Citaat:
Wat denken jullie 8 federale, 8 waalse en 8 vlaamse: komen we nog maar aan 24 hoor! |
Citaat:
Of de fils �* papa's van onze Vlaamse politiek dat leuk zullen vinden, is een andere zaak. Die hadden eerder aan 80 gedacht. |
Citaat:
De partijen krijgen 1.25 euro per kiezer die ervoor stemt. De monarchie krijgt véél meer dan 10 miljoen euro per jaar zonder dat er ooit één stem op werd uitgebracht. |
Index-aanpassing:
1,8% voor de gewone burger 6% voor een royal verklaring: bloedlijn bij geboorte. Tof... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom krijgen zij 6 % "index" aanpassing en wij 2 % ?
Welke politieker durft dit op de agenda zetten in het parlement ? |
Citaat:
Maarja...dan worden plots alle politici Royalisten als het VB iets over het Koningshuis zegt.:roll: |
Citaat:
Hoeveel personneel heeft een Koning "nodig"? Beveiliging- Leger en politie moet daarvoor ophoesten. Infrastructuur onderhoud etc- Koninklijke schenking. Uitgaven voor feestjes en reizen. Belgische staat (en moet dan nog voorzichtig zijn met Kroonprinselijke uitspraken). Dus, wat doen ze met €10 000 000. Da's vrolijk €27350 Per dag dat ze kunnen opeten. En het Nederlandse koningshuis moet werken voor de kost. Het Belgische koningshuis is de familie met de hoogste OCMW uitkering. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be