![]() |
Citaat:
Maar begrijpt u waarom ik het me afvraag? Ik wordt aangereden door een agent die gewoon alle regels negeerd en gewoon als een gek rijdt. En ik ben de slechte? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt duidelijk laten blijken dat je er blijkbaar wel op kickte, en nu ga je jezelf weer wat liggen goedpraten door de zaken milder voor te doen omdat je voelt dat je haring niet braadt en mensen je visie niet delen. Nogmaals: je moest verdomme beschaamd zijn! Ze zouden dat met jou eens moeten doen, benieuwd of je dan ook nog kunt lachen wanneer jij op die motorkap ligt en met je handjes zwaait wanneer die kerels hun ruitenwissers opzetten. |
Citaat:
De schuld ligt volledig bij de politieagent die de wetgeving aan zijn laars lapt. Uiteraard is dat dan volgens u mijn schuld. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorrang is een recht, geen plicht. Je moet dat niet gebruiken, soms is het zelfs beter ze niet te gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
En in het geval van HAMC was het risico m.i. maar al te goed ingeschat, wat het enkel maar degoutanter maakt. :? |
Citaat:
*Waarom steek ik er überhaupt nog tijd in?* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat even gezegd zijnde, stel je voor, zelfde situatie: politie knalt tegen je auto, maar hij blijkt dood te zijn. hoe goed zou de mop dan nog zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als u het allemaal weet waarom zegt u het dan niet even. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be