Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hitler was een Jood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103413)

From_Vlaanderen 28 maart 2008 21:25

Hitler een jood, kzal et hem eens vragen in madame Tussaud. Maar eerst wel afspreken of zwijgen toestemmen of ontkennen is. Je hebt altijd van die mensen die geobsedeerd zijn door WWII en ook mensen die geloven dat de wereld plat is en s.p.a. wel in de regering zit.

Tamelijk ironisch vind je niet? Hitler was een jood en nee niet een van die 6 000 000 want anders waren het er 6 000 001. Wat een correcte wetenschap, zoas Gerolf Annemans en Frank die kunnen rekenen.

ps. Hoe in twee paragrafen vijanden links en rechts krijgen.

L. J. Brutus 28 maart 2008 21:34

Bestaat dat wel, die Joden?

driewerf 28 maart 2008 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3329170)
Klinkklare onzin.
Wat was overigens uw punt ook weer?

het punt was . .

MaGNiFiCaT 30 maart 2008 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Crochettie (Bericht 3320961)
Duitse wetenschappers zijn bijna rond met hun DNA onderzoek over de haarlokken van Hitler, waaruit zou blijken dat A.Hitler's overgrootvader een rasechte Jood was.
De naam Hitler was in feite ook zijn echte naam niet
Zijn grootvader had de naam Heideler laten veranderen in Hitler
Dit onderzoek werd al jaren tegen gehouden door de Joodse gemeenschap.
Het Germaanse ras had rees jaren kritiek op het uiterlijk van Hitler en beweerden toen reeds, dat deze totaal geen Germaande roets had maar sterk aanleunde bij Joodse of Arabische volkeren.
Zo zie je maar :roll:

SHitler ha idd Joodse roots, heeft mij ooit een leraar gezegd.

Zn vader was verwekt door een Joodse dokter. Shitler zlef had ook een onechte zoon die nu ergens in Noordfrankrijk ozu wonen, indien die nog leeft.

VlaamseKracht 31 maart 2008 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3333804)

Zn vader was verwekt door een Joodse dokter. Shitler zlef had ook een onechte zoon die nu ergens in Noordfrankrijk ozu wonen, indien die nog leeft.

Blablabla...:roll:

Hitler dit,Hitler dat...blijkbaar krijgen er hier nog altijd natte dromen van die mens terwijl hij al meer dan 60 jaar dood is.
Mijn leraar heeft ooit gezegd dat Hitler in Wereldoorlog één een goed soldaat was,zelfs enkele onderscheidingen voor heldenmoed heeft gekregen waaronder het Ijzeren Kruis eerste en tweede klas wat zelfs heel opmerkelijk was om het Ijzeren kruis tweede klas te verlenen aan een gewoon soldaat.

Steben 31 maart 2008 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseKracht (Bericht 3334172)
...Hitler in Wereldoorlog één een goed soldaat was,zelfs enkele onderscheidingen voor heldenmoed...

eens knettergek...

Guust 3 april 2008 11:36

Het is wel raar dat er de algelopen tien jaar meer boeken over Hitler en het Derde rijk zijn verschenen dan bijna de vorige 50 jaar tesamen.
Mensen zoals Guido knop heeft een hele reeks geschreven met de meest "interessante" onderwerpen zoals Hitler een ballans,Hitlers beulen, Hitlers Holocaust, Hitlers vrouwen, Hiters generaals, Hitlers kinderen, Hitlers hond, Hitlers postzegelverzameling enz.
Er zijn al de wildste verhalen in beschreven zoals dat hij een Jood was (er wordt zelf beweerd dat hij een Rothschild is) , een homo, maar één teelbal had, dat zijn penis misvormd was omdat er in zijn jeugd een geit in had gebeten, hij contact had met een buitenaardse beschaving enz. De topper vind ik wel dat er een boek bestaat waarin er wordt beweerd dat Hitler zelf een Ufo was.
Ik vraag me echter af wie die boeken allemaal koopt. Ik denk wel dat we ondertussen al genoeg weten over Hitler en het Derde rijk en dat we dit hoofstuk eindelijk eens moeten afsluiten, maar zolang sommige politici en belangenvereniging er politiek en financieel voordeel uit proberen te halen zullen we nog niet van Hitler en het Derde rijk verlost zijn vrees ik. Zo heeft de Joodse gemeenschap onlangs nog 110 miljoen euro gekregen van de Belgische belastingbetaler voor de holocaust die ondertussen toch al meer dan 60 jaar geleden is.

Nefertete 3 april 2008 12:08

Citaat:

Dikke onzin en zever. Lees het boek eens van Ian Kershaw, een kanjer van bijna 2.000 pagina's.

Guust 3 april 2008 12:10

Wat een verschil trouwen met de Belgische genocide ionder Leopold 2 in Congo waar er tussen de 3 en 12 miljoen slachtoffers zijn gevallen. Als er schadevergoedingen betaald moeten worden kan het beter daaraan zijn, daar heeft België een veel grotere verantwoordelijk in dan aan de Joodse holocaust, maar op de Congolese genocide rust blijkbaar nog een politiek taboe in België zoals dit stukje uit The Guardian:

Vangroenweghe says: 'Talk of whether Leopold killed 10 million people or five million is beside the point, it was still too many.' I asked Belgium's prime minister, Jean-Luc Dehaene, about the Congo legacy this week. 'The colonial past is completely past,' he said. 'There is really no strong emotional link any more. It does not move the people. It's part of the past. It's history.'

http://www.guardian.co.uk/theguardia...features11.g22

brother paul 3 april 2008 12:22

Ja via het Bio Hefboomfonds maken we Jatropha plantages in Congo

1° allochtonen en werklozen volgen daar een opleiding/integratiecursus in de belgische werkethiek: gratis woonst -gratis voedsel - gratis telenet - en 80u werkweek op zijn chinees - en uiteraard 500euro op de rekening.

2° 1000liter per hectare, of 1miljoenhectare moet de mobiliteit garanderen van 1Miljoen smarts op de Belgische wegen. Zeg maar 50% energieonafhankelijk

We verwarmen nog met gas en electriciteit via kerncentrales, dus een goeie energieonafhankelijkheidsstatus bekomen dankzij een ondemocratisch gevormde visie.

technologie is off the shelf beschikbaar
http://www.bio-oil-holding.eu/EN/index.htm

Pavolini 6 april 2008 09:26

Citaat:

:clapping: :jerry:

Dommerik.

Guust 6 april 2008 10:19

Tja, die geschiedenislessen op school.
Wij moesten leren dat de vader van Hitler een kleermaker was die failliet ging omdat hij uit de markt werd geprijsd door Joodse kleermakers en dat daarvan Hitlers jodenhaat kwam.
Terwijl het toch onomstotelijk vaststaat dat Hitlers vader douane beambte was en dat Hitler zijn vader haatte.
Over de avondturen van Leopold 2 in Congo heben we daarentegen nooit iets geleerd.

HAMC 6 april 2008 12:33

1

Ambiorix 6 april 2008 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseKracht (Bericht 3320980)
En hier gaan we weer met het gezever...
Allemaal zever en gelul.
De paus is eigenlijk Moslim,president Bush is een Albino-neger,koning Albert is een Chinees en Stalin was een Pinguin...:roll:

hehe, en gij schijnt niet te begrijpen dat het enige verschil met dit onderwerp is dat het mss wél waar is. Weet ge, "vlaamsekracht", ge kunt ook niet reageren als het u geen bal interesseert hé.

HAMC 6 april 2008 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 3347374)
hehe, en gij schijnt niet te begrijpen dat het enige verschil met dit onderwerp is dat het mss wél waar is. Weet ge, "vlaamsekracht", ge kunt ook niet reageren als het u geen bal interesseert hé.

Misschien was het wel waar, misschien was Hitler zelfs een opperrabbijn.

Wat maakt het eigenlijk uit?

Ambiorix 6 april 2008 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3347383)

Tja, buh, het kan gewoon goed zijn dat hij een jood was. Hij was ook geen ariër hoewel hij dat ras zo aan het promoten was, dus erg consistent met z'n eigen persoon was 'em zowiezo al niet echt.
Maar wat een kutreacties hier, als het u echt geen bal interesseert, blijf dan weg.

PollyCorrect 6 april 2008 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3347383)

Ja dat is ook mijn vraag.

Maar voor de antisemieten onder ons zegt het gewoon: de joden hebben het zelf gedaan.
Of: de joden zijn slecht.
Of: Hitler was zelf ook een jood.

Kortom.. de antisemtische lobby probeert wat ie kan.

Ookal stinkt het.

HAMC 6 april 2008 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 3347390)
Maar wat een kutreacties hier, als het u echt geen bal interesseert, blijf dan weg.

Mag ik zelf niet kiezen wat ik doe dan?

MaGNiFiCaT 6 april 2008 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini (Bericht 3347108)
:clapping: :jerry:

Dommerik.

Je mag je wel een beetje beleefd houden, en mijn bewering op een beschaafde manier weerleggen.

Zijn vader zou het onechte kind geweest zijn van een Joodse dokter die hen in de steek liet. Vandaar deels de haat van Shitler naar de Joden toe.

En ik vind het spijtig voor de Joden dat het zo is, maar het is nu eenmaal zo.:|

MaGNiFiCaT 6 april 2008 13:54

Dat maakt daarom niet dat hij een Jood is. Hij heeft deels Joodse genen, maar heeft nooit de Joodse overtuigingen, levenswijzen, tradities overgenomen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be