Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Links (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Sportief Partij Alternatief: Sp.a West-Vlaanderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=103432)

Jonas Elossov 30 maart 2008 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3331272)
Bon. Ik ga deze uitspraak boven mijn bed hangen. Tegen het ogenblik dat mijn vrouw is gaan lopen ;)

Dat is dan geen post-materialisme, maar post-relacionalisme...

Proletariër 30 maart 2008 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov (Bericht 3331155)
D�*t je het niet gelezen hebt is wel duidelijk.

Het manifest is in feite een wat lang uitgevallen pamflet... - Met een beetje moeite krijg je het volledig leesbaar op een A2-affiche uitgeprint. - En allesbehalve moeilijk, itt de meeste andere werken van marx.

Dat doet me denken aan die poster waarin de portretten van Marx en Engels in het vetgedrukt staat in de tekst van het communistisch manifest.
Die is wel mooi.
(alleen weet ik niet waar ik de mijne gelaten heb :( )

Jonas Elossov 30 maart 2008 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Proletariër (Bericht 3332995)
Dat doet me denken aan die poster waarin de portretten van Marx en Engels in het vetgedrukt staat in de tekst van het communistisch manifest.
Die is wel mooi.

Twas daaraan dak dacht.

Jonas Elossov 30 maart 2008 16:37

...

tony p 30 maart 2008 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov (Bericht 3331172)
Toen ik het eerste boek begon te lezen hebben ze mij aangeraden van bij pagina 91 te beginnen, en aan het einde terug te keren naar de eerste afdeling. En ik moet zeggen dat dat een goede raad was.

Dus voor de liefhebbers die toch nog eens de tijd zouden vinden om eraan te beginnen.

op www.rebelion.org/noticia.php?id=20118 staat een samenvatting in het Spaans (zo heb ik boek 2 en 3 doorgenomen)

vavli 30 maart 2008 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tony p (Bericht 3333351)
op www.rebelion.org/noticia.php?id=20118 staat een samenvatting in het Spaans (zo heb ik boek 2 en 3 doorgenomen)

Ik vind de Japanse vertaling het beste :-D

ericferemans 30 maart 2008 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vavli (Bericht 3333393)
Ik vind de Japanse vertaling het beste :-D

je hebt toch de oorspronkelijke vertaling, in het Mandarijn gelezen!!!:roll:

vavli 30 maart 2008 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3333431)
je hebt toch de oorspronkelijke vertaling, in het Mandarijn gelezen!!!:roll:

Die vond ik moeilijk verstaanbaar met al die ingebonden voetnoten, maar dat zal wel typisch mandarijns zijn :-D

ericferemans 7 juli 2008 10:34

Onze West-Vlaamse federatie bruist van leven: In het kader van de politieke verkleutering gaan we lekker naar PLOPSALAND...

Blijkbaar is het politieke serieuze werk (voetbal- en basketbal) te vermoeiend geweest voor de politiek geëngageerde linkse westvlaming, en moet hij nu kabouter lui gaan bewonderen. Ik heb altijd al gedacht dat die in de top van de partij zat :(

vavli 7 juli 2008 14:01

Plopperdeplop ! Veel sterkte Eric !

ericferemans 7 juli 2008 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vavli (Bericht 3551719)
Plopperdeplop ! Veel sterkte Eric !

guerin 7 juli 2008 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3551283)
Onze West-Vlaamse federatie bruist van leven: In het kader van de politieke verkleutering gaan we lekker naar PLOPSALAND...

Blijkbaar is het politieke serieuze werk (voetbal- en basketbal) te vermoeiend geweest voor de politiek geëngageerde linkse westvlaming, en moet hij nu kabouter lui gaan bewonderen. Ik heb altijd al gedacht dat die in de top van de partij zat :(

De verkleutering...op alle niveaus...omdat men leiders zouden nodig hebben...

ericferemans 7 juli 2008 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guerin (Bericht 3552276)
De verkleutering...op alle niveaus...omdat men leiders zouden nodig hebben...

Tiens, ik heb me afgevraagd: is het zonder kleuterleiders mogelijk om een anarchistische maatschappij op te richten of is het juist gemakkelijker met.

guerin 7 juli 2008 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3552285)
Tiens, ik heb me afgevraagd: is het zonder kleuterleiders mogelijk om een anarchistische maatschappij op te richten of is het juist gemakkelijker met.

Is het mogelijk binnen SPa om zonder plopleiders te functionneren?Uw spa rood zal altijd geminacht worden en de verkleutering duren.

vavli 7 juli 2008 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3552238)

Allemaal goed en wel maar dat is toch hoop ik kinderen niet toegelaten ??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be