Averroes |
8 april 2008 15:28 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz
(Bericht 3351027)
Tja, in mijn ogen zou jij wel eens op het verkeerde spoor kunnen zitten maar ik wil me daar niet definitief over uitspreken, zoals ik al zij ben ik agnost, dwz eerst zien en dan geloven!
|
:-D Je bent een agnost dus je mag zo iets niet zeggen, je bent "iemand die (het) niet weet", dus je twijfelt of ik eerst bestaat en jij moet geloven dat je niet kan weten dat ik besta. Dus laat staan dat ik op verkeerde spoor zit, dit mag je niet zeggen, als agnost moet je jouw principes respecteren.
"Iemand die (het) niet weet.
Citaat:
Waar slaat dit nu op? Ik ben ervan overtuigd dat er iemand bestaat die onder de naam "Averroes" een draad heeft geopend "hè, atheist? kom hier", ik ben namelijk op dit moment op een post van die persoon aan het antwoorden. Dat is wat ik zie en wat ik geloof.
|
Als agnost mag je zo niet denken, anders moet je dat ook over de Scheper zeggen, want je ziet de wereld verandert, er is een organisatie en geen chaos, leven op aarde, alles evolueert en dus er is iemand die al deze dingen veroorzaakt en die iemand moet ook de Eerste zijn en als die niet bestaan en de oorzaken naar achter infinitief zijn dan is het onmogelijk imposs�*vel onmogelijk dat iets veroorzaakt kan woden in de lijn van de tijd zolang de oorzaken no begin is.
Citaat:
Mag ik je er ook op wijzen dat je jezelf inderdaad zeer superieur gedraagt in deze discutie, zoals Johan eerder al zij. Het is alsof je iedereen met een andere mening als de jouwe als minderwaardig beschouwt.
|
Mening mening mening, voor deze zaken is er geen mening je hebt gelijk en ik niet, mening over kleuren, rood is beter en dien andere zegt nee oranje beter maar hier gaat het om de oorsprong van het bestaan, het leven en de mens, dus er is scheper of die is er niet.
Citaat:
Als forumganger moet je accepteren dat er mensen zijn met andere meningen als de jouwe, het zou anders een redelijk saai gebeuren zijn.
|
Ik accepteer het en ja en waar zie je dan dat ik da ni accepteer?
Citaat:
Soms kan je zelfs leren uit de andere kijk die mensen op het leven hebben, dat is net de bedoeling van het forum en dit geldt zowel voor mij als voor jou.
|
Voor mij mijn religie en voor u uw religie.
Citaat:
Geen gegrinnink, gelach of minachtend gedoe is nodig, gewoon je standpunt argumenteren is voldoende.
|
Dat doen wij.
|