![]() |
Citaat:
franstaligen voor Vlamingen ? NON ! JAMAIS ! :evil: |
Zo snel gaat België niet "dood". Enkel als we inzien dat alle bestaande politieke partijen hun strategieën bepalen b�*nnen het Belgische kader, en ons daar tegen afzetten, zal België een wonde oplopen.
Wat vandaag gebeurt, zijn een paar ziektes, virussen zo je wil, die te bestrijden zijn. Geen van de partijen raakt de kern van de zaak. Ik wil eens een partij, of een politieke strekking, zien zeggen dat ze de Belgische staat, de Belgische justitie enzomeer niet erkent als legitieme structuur. Dát wil ik zien. Roepen om Vlaamse onafhankelijkheid van België is stoer, maar niet meer dan dat zolang de woorden niet doorgetrokken worden in daden. |
Citaat:
|
Sacred Harp Singers at Liberty Church - I'm Going Home
Farewell, vain world! I'm going home! My savior smiles and bids me come, And I don't care to stay here long! Sweet angels beckon me away, To sing God's praise in endless day, And I don't care to stay here long! (Chorus) Right up yonder, Christians, away up yonder, O, yes my Lord, for I don't care to stay here long. I'm glad that I am born to die, From grief and woe my soul shall fly, And I don't care to stay here long! Bright angels shall convey me home, Away to New Jerusalem, And I don't care to stay here long! (Chorus) Right up yonder, Christians, away up yonder, O, yes my Lord, for I don't care to stay here long. |
Citaat:
|
Citaat:
je vergeet de drie politieke vakbonden en "redt de solidariteit" :twisted: |
De toekomst van België is toch minder en minder mijn probleem aangezien ik bijna geen interesse meer voor dit land heb, ik meer met Frankrijk dan met België leef en vooral aangezien ik op lange termijn naar Frankrijk verhuis. Waarom Frankrijk? Iedereen spreekt Frans in Frankrijk, geen communautaire problemen dus aangezien ik zelf Franstalig ben. Dat zijn niet de enige redenen maar dat komt natuurlijk aan bod. Ik vraag natuurlijk ook de Franse nationaliteit aan vanaf mijn verhuizing in Frankrijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
la douce france is veel meer dan Nice en St-Tropez... ge gaat u nog verschieten 8O |
Citaat:
Letterlijk. |
Citaat:
Daarom kiezen wij voor Vlaanderen en de Vlamingen en iedereen die Vlaming onder de Vlamingen willen worden. :-D allez, salut et bon vent ;-) |
Als 1 dollar terug gelijk wordt aan 1 euro.
't Is zomaar een idee , he. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog zo'n mooi voorbeeldje : Ixelles Matongé |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de conceptie van België is het al serieus misgegaan. De enige die woord hield in het verleden, was de peetvader Groot Brittannië.
Maar het is simpel, het kunstmatig beademde lijk dat België is, is nu het onderwerp van lijkenroverij. En de organen moeten nog verdeeld worden. |
Citaat:
Welke tekenen heb jij al gezien die op verandering in hun houding tegenover de Vlamingen wijzen? |
Citaat:
Dat is dan zoals je vriendje Verhofstadt ;-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be