Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Tweede verjaardag racistische moorden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=105770)

Anna List 15 mei 2008 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3424571)
Dat heb ik dan goed verwoord. ;-)

dat vond ik ook al

driewerf 15 mei 2008 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3424533)
Ik durf zelfs beweren dat je de mensen waarop je in die stad het etiket racist kunt plakken, je op je ene hand kunt tellen. We definiëren racist dan als iemand die gelooft in de minderwaardigheid van sommige rassen.

Volgens die definitie is Olivier Maingain dus geen racist.

filosoof 15 mei 2008 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3424385)
Soortgelijke ervaringen heb ik ook al gehad. Die mensen zijn echt verbaast als blijkt dat wij hier niet met vier op een rij lopen.

Lees dit artikel van de IHT eens goed.

filosoof 15 mei 2008 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 3424580)
Volgens die definitie is Olivier Maingain dus geen racist.

Indien hij het was zou al wel iemand klacht tegen hem hebben ingediend.

driewerf 15 mei 2008 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3424592)

hier op dit forum huilen de Vlaams-nationalisten dat Maingain een racist is. daar valt wel iets voor te zeggen. Tot er een Vlaming (HVT, of een vlaams belanger) van racisme beschuldigd wordt, en plots komen ze af dat racisme discriminatie is van andere rassen. Om zo het stigma van racist te ontlopen. Sommige grote lichten werpen dan zelfs dat volgens 'links' (hun uitgevonden links) er toch geen verschillende rassen bestaan, en dus dat racisme onmogelijk is. Logische conclusie is dan dat het FDF ook niet racistisch is.

Zwartengeel 15 mei 2008 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 3424596)
hier op dit forum huilen de Vlaams-nationalisten dat Maingain een racist is. daar valt wel iets voor te zeggen. Tot er een Vlaming (HVT, of een vlaams belanger) van racisme beschuldigd wordt, en plots komen ze af dat racisme discriminatie is van andere rassen. Om zo het stigma van racist te ontlopen. Sommige grote lichten werpen dan zelfs dat volgens 'links' (hun uitgevonden links) er toch geen verschillende rassen bestaan, en dus dat racisme onmogelijk is. Logische conclusie is dan dat het FDF ook niet racistisch is.

Waarom wil men Filip De Winter dan aanklagen voor 'racisme' als hij zegt dat hij bang is voor een bepaalde religie?

HAMC 15 mei 2008 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3424616)
Waarom wil men Filip De Winter dan aanklagen voor 'racisme' als hij zegt dat hij bang is voor een bepaalde religie?

Omdat bang zijn verboden is?

circe 15 mei 2008 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 3424596)

net gevonden.

Weer heibel op de bus!

Deze keer geen allochtoonse rotzak, maar een r�*sechte RASSIEST!

Nogal een verschil hé.

07/05 Dronken, racistisch en gewelddadig op de bus
Een 53-jarige man uit Zwijndrecht werd door de rechtbank van Dendermonde veroordeeld tot drie maanden voorwaardelijk en een boete van 412,50 euro voor racistisch gedrag op een bus van De Lijn.

In september 2007 maakte René B. behoorlijk wat amok op de bus in Kruibeke. Hij slingerde een donkerge medepassagier allerlei racistische verwijten naar het hoofd en gaf hem een klap in het gezicht.
Volgens de buschauffeur was René B. op dat moment duidelijk dronken.

Volgende keer hem gewoon doodschoppen, dat is niet rassiesties!

Anna List 15 mei 2008 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3424592)

wat zijn de verboden discriminatiegronden volgens de Belgische anti racisme wetgeving ?

ericferemans 15 mei 2008 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 3422395)
Racistische moorden. Daarom dat hij een blank kind neerschoot zeker :roll: Daarom dat hij als "skinhead" lang haar had :roll: Die kerel was gewoon doorgeslagen, compleet zot en is dat volgens mij nog steeds.

Heeft er iemand beweerd dat racisten NORMAAL ZIJN?
8-)

forumspook 15 mei 2008 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3422762)
Waarom liep jij niet voor zijn voeten? (grapje?)

Ik zie al wat voor soort grappenmaker u bent...(duim naar beneden)

forumspook 15 mei 2008 13:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido (Bericht 3424351)
Voor sommigen werkt een sluier als een lap op een rode stier...

Een rode stier ! Een communistische stier die die sluierdragers wil bestormen ? Om w�*t te doen juist ? Met wat wil hij steken, met zijn horens of zijn...:-)

forumspook 15 mei 2008 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sarah (Bericht 3424386)
toerist zijn in een land is iets anders dan vluchteling of immigrant zijn. ik denk dat uw standpunten, als Vlaams Belanger, alles behalve tolerant zijn tegenover mensen met dit "statuut". en ik denk dat vluchtelingen en migranten een ander klimaat ervaren dan een toerist die enkel het mooie ziet van onze cultuur, en ervaart.

trouwens, u als aanhanger van Dewinter..? http://youtube.com/watch?v=HVdL3fTf58M

Waarom nu vluchtten of imigreren naar een zo afschuwelijk land als België, vol fascisten, racisten en nazisten , en waar het heel de tijd regent en iedereen dopt ? Dat is toch heel dom ? Dat ze naar China trekken, land van de toekomst. Daar is werk te vinden, want al onze fabrieken verhuizen naar daar...

forumspook 15 mei 2008 13:41

georganiseerde misdaad

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 3424664)
Heeft er iemand beweerd dat racisten NORMAAL ZIJN?
8-)

Heeft er iemand beweerd dat de SP.A beroepsmisdadigers zijn ?

longhorn 15 mei 2008 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3424590)

En wat is er verkeerd in dat artikel? Het lijkt me goede reklame voor Liedekerke.

Duym 15 mei 2008 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 3424779)
En wat is er verkeerd in dat artikel? Het lijkt me goede reklame voor Liedekerke.

Dat vraag ik me ook af. Filosoof leest alles filosofischer, en dikwijls leest hij ook wat hij zou willen lezen.

filosoof 15 mei 2008 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duym (Bericht 3424780)
Dat vraag ik me ook af. Filosoof leest alles filosofischer, en dikwijls leest hij ook wat hij zou willen lezen.

Ik gaf er geen commentaar op.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=105847

Online 15 mei 2008 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3424631)
net gevonden.

Weer heibel op de bus!

Deze keer geen allochtoonse rotzak, maar een r�*sechte RASSIEST!

Nogal een verschil hé.

07/05 Dronken, racistisch en gewelddadig op de bus
Een 53-jarige man uit Zwijndrecht werd door de rechtbank van Dendermonde veroordeeld tot drie maanden voorwaardelijk en een boete van 412,50 euro voor racistisch gedrag op een bus van De Lijn.

In september 2007 maakte René B. behoorlijk wat amok op de bus in Kruibeke. Hij slingerde een donkerge medepassagier allerlei racistische verwijten naar het hoofd en gaf hem een klap in het gezicht.
Volgens de buschauffeur was René B. op dat moment duidelijk dronken.

Volgende keer hem gewoon doodschoppen, dat is niet rassiesties!

Ja maar Circe, dat geldt enkel voor allahtone verrijkers. Die mogen kaffirs volgens hun godsdienst doodschoppen ... met de complimenten van de Links-porgressieve Kerk. Dat de kaffir-slachtoffers 9 keer op 10 een ander kleurtje hebben (wit) maakt de wandaad niet racistisch, want de gewelddaad is "halal," en dus volgens de Linkse Kerk per definitie verrijkend.

Duym 15 mei 2008 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3424794)

En dan? Het feit dat jij zegt 'lees dit eens', wil zeggen dat je iets ziet wat wij niet zien.

andev 15 mei 2008 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forumspook (Bericht 3421868)
Ziet een lief meisje uit. Ik begrijp die Van Temsche toch niet goed : op zo een vrouwtje schieten, terwijl er zoveel antipatiek krapuul rondloopt ?!!!

Dat is inderdaad de grootste fout die hij heeft begaan! Voor het neerknallen van een paar vreemde coke-dealers aan een schoolpoort of een paar agressieve "jongeren" die al zeventien keer werden opgepakt had men hem een medaille voor bewezen diensten voor het vaderland kunnen gegeven hebben, maar ja....
Missen is menselijk...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be