Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Kleine ergernissen - waaraan hebt ge u vandaag gestoord? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=106002)

Dronkoers 18 mei 2008 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3432009)

Ik zei dat maar om moser te kloten ze ;-)

(allez, herkennen dan toch)

Pantoffeldiertje 18 mei 2008 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 3431322)
Ja, ze zei dat in de Zevende Dag. Kei-goe! chajos.

Mijn ergernis op deze dooie zondag wordt veroorzaakt door een computermuis, die weigert de cursor of wat dan ook te doen bewegen. Nochtans brandt het rode lampje onderaan.

Verder lichte ergernis over mijn keuken: weer geen eten in huis, wat me verplicht andermaal "buiten" te gaan eten.

Straks ergernis over het niveau van het Belgisch voetbal.

Tja, daar sta je dan. Zeer mooie match. Heerlijke goals.

moser 18 mei 2008 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3432043)
Tja, daar sta je dan. Zeer mooie match. Heerlijke goals.

jeuj mijn dag is goed nu ! :-D 3-2!

Den Ardennees 18 mei 2008 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3432047)
jeuj mijn dag is goed nu ! :-D 3-2!

:|

PollyCorrect 18 mei 2008 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 3431322)
Ja, ze zei dat in de Zevende Dag. Kei-goe! chajos.

Mijn ergernis op deze dooie zondag wordt veroorzaakt door een computermuis, die weigert de cursor of wat dan ook te doen bewegen. Nochtans brandt het rode lampje onderaan.

Verder lichte ergernis over mijn keuken: weer geen eten in huis, wat me verplicht andermaal "buiten" te gaan eten.

Straks ergernis over het niveau van het Belgisch voetbal.

Zoals die mensen uit Mechelen, die zeggen ook 'Israjel' :roll:

daar word ik tijdelijk kregelig van. Maar nog NIKS vergeleken met de echte stuff.

MaGNiFiCaT 18 mei 2008 19:46

En ik heb ....me nog niet geërgerd vandaag!!8O8O

ofja tochwel, aan die onnozele kwiet die takken van mn haag afgekraakt heeft, waardoor mn haag geschonden is!!:evil: Als ik wist wie het was, kreeg die een bolwassing!! VERDOMME!!!:evil::evil::evil:

Kazan 18 mei 2008 19:48

De vlaggen in de handtekening van Magnificat. (het storende zit 'm vooral in het bewegen, een Vlaamse vlag had ik even irritant gevonden)

MaGNiFiCaT 18 mei 2008 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3432363)
De vlaggen in de handtekening van Magnificat. (het storende zit 'm vooral in het bewegen, een Vlaamse vlag had ik even irritant gevonden)

:vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :grootned::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::grootned::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::grootned::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::grootned: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :grootned::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::grootned::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::grootned::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::grootned: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :grootned::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::grootned::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::grootned::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::grootned: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :grootned::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::grootned::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::grootned::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::grootned: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :grootned::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::grootned::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::grootned::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::grootned: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :grootned::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::grootned::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::grootned::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::grootned: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :grootned::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::grootned::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::grootned::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::grootned: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :grootned::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::belgievl::vlaander::grootned::vlaander: :belgievl::vlaander::belgievl::vlaander::belgievl: :vlaander::grootned:

nèh:twisted:

Kazan 18 mei 2008 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3432373)
:vlaander::belgievl::vlaander::belgievl::vlaander: :belgievl::vlaander::grootned:

enz.

:-( Pestkop.

MaGNiFiCaT 18 mei 2008 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kazan (Bericht 3432379)
:-( Pestkop.

Da komt ervan me uit te dagen.................:twisted::twisted:

MaGNiFiCaT 18 mei 2008 19:54

t'is toch wel mooi eh.;-) een WAAR kunstwerk!!8-)8-)8-)

C2C 18 mei 2008 20:02

Veel te natten bladerdeeg. Hatverdehatver.

Derk de Tweede 18 mei 2008 20:09

Aan al die schapen die vandaag op de weg liepen.:twisted:

Pantoffeldiertje 18 mei 2008 20:09

Ik heb me nog niet geërgerd vandaag. De beker maakt veel goed!

Jazeker 18 mei 2008 20:31

Ik erger me nu aan alles. tijd voor zelfmoord.

Weezer 18 mei 2008 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3432570)

da klein tweeke

Groentje-18 18 mei 2008 21:40

Aan die MsOffice paperclip die iedere keer als ik iets durf te 'deleten' vraagt of ik een speciaal programma wilt installeren. :? Ik ben bereid dat te doen om het ding te laten stoppen, maar de cd ligt niet op mijn kot.
En de vlaggen van Magnificat deden ook geen goed. :?

Dronkoers 18 mei 2008 21:44

Zorgeloze dag geweest :cheer:

Dronkoers 18 mei 2008 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3432570)

8O
en dan is het nog geen maandag :?

Duupje 19 mei 2008 06:38

Nu is het maandag, en voor de moment erger ik mij aan mensen die zich ergeren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be