![]() |
Citaat:
“Met Wallonië als het kan, zonder België als het moet”. Als ik het goed begrijp, weten ze het zelf nog niet zo goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou bijvoorbeeld ook kunnen zeggen dat er in het VB relatief veel mensen zijn die royalisten zijn, die dus het voor het huidig koningshuis zijn. Tenminste volgens die fameuze enquête. En dat dus niet alle mensen die op het VB stemmen, separatisten zijn. En in die redenering zouden we dan het VB moeten debiteren van enkele mandaten en dan komen we niet eens meer aan de 30% separatisten. Maar met zo'n redeneringen komen we nergens. We moeten ons houden aan verkiezingsuitslagen en aan de mandaten van de separatistische partijen. En dan komen we ruwweg tot een 30% separatisten. Maw, aan 70% niet-separatisten volgens de cijfers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
separatistisch wel, Vlaams-nationalistisch niet.
|
Citaat:
als BHV niet gesplitst geraakt en er komt geen staatshervorming, zou de publieke opinie wel eens definitief kunnen kantelen. maar dat is wat de Franstaligen willen, dat is duidelijk. |
Citaat:
2) afschaffen provincies 3) invoeren stads en streekgewesten, ter grote van het Waasland, Vlamse kuststrook, Groot-gent, etc 4) ongedaan maken van de gemeentefusies |
Citaat:
Ik ken immers alleen maar studies waarin mensen die speratistisch denken op en rond de 10 procent zitten en blijven. Die studies zijn uiteraard niet van een momentopname maar van jarenlang onderzoek op éénzelfde datum... |
Citaat:
actie/reactie hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stelt u vaak domme onnutige vragen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want een wetenschappelijke studie die zich niet op trend s baseert maar op de gevevns van één moment , lis niet direct betrouwbaar... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be