![]() |
Welke CD's of LP's hebben het meest indruk op je gemaakt?
Geen flauw idee, ik heb jaren evolutie meegemaakt ;-)
Het is begonnen met GnR, daarna MetallicA, Pantera, Sepultura, Fear Factory, Slayer, Cannibal Corpse, COF, Dimmu Borgir, Immortal,.... pffff enzovoort |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien als ik 90 jaar ben ofzo ;-) |
Ockeghem - Requiem en Missa Mi-Mi
door the Hilliard Ensemble Polyfonische muziek uit de 15e eeuw ... |
Citaat:
Awake vind ik net iets minder geniaal als de andere. Octavarium en Score had ik er ook nog wel bij kunnen zetten. Ik wou echter Death Angel niet onbesproken laten.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Derk, als je onderstaand album ooit op CD tegenkomt, mag je me dat altijd melden (in LP-vorm trouwens ook). Een "juweeltje" van een plaat. Heb hem op vinyl gehad, maar is verloren gegaan :-( door uit te lenen. |
Ik was op heel jonge leeftijd behoorlijk onder de indruk van een verzamelaar van The Kinks, de rode en de blauwe verzamelaars van de Beatles en een of andere verzamelaar van The Stones. Die platen waren van mijn moeder maar zij zelf draaide ze eigenlijk nooit.
Vooral The Kinks hebben -nog steeds- een diepe indruk nagelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens: The Jam - All Mod Cons |
Citaat:
|
Citaat:
|
De meeste van mijn favorieten staan al vermeld.
Kwa invloed op hedendaagse muziek denk ik dat The Police, Queen en Michael Jackson niet vergeten mogen worden. |
Citaat:
|
Met Roy Orbison heb ik het wat moeilijker.
Geweldige muziek geschreven, dat wel, maar zijn stem ligt me niet zo. Het beste van Roy vind ik dan ook zijn werk met Traveling Wilbury's. Ike and Tina Turner draaide ik ook grijs toen ik zo'n jaar of 8 was. En The Beach Boys natuurlijk, nog zo'n groep die een enorme stempel op mijn smaak heeft gedrukt. |
Pietje, kan je mij niet in je testament zetten.
Ik wil al je platen! ;) |
ah ja, en deze nog:
![]() |
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be