![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Iemand bezit niet zomaar grond, iemand koopt (of kocht) grond 3) Arbeid is niet de enige mogelijke vorm van inspanning, kapitaal in)put is dat evenzeer |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat me van de gelegenheid gebruik maken om nog eventjes reclame te maken voor het fonds in kwestie: http://www.vicefund.com/
Het heeft de laatste 5 jaar een rendement gerealiseerd van 172% :-) |
Citaat:
|
Onzinnige discussie,aandeelhouders gaan daar waar ze het meeste kunnen verdienen,is het niet hier dan gaan ze op een ander,liefst waar de lonen het laagst zijn om dan max winsten te bedingen waar de prijzen het hoogst zijn.
De vergelijking met werlozen die teren op winst gaat niet op,vermits het de werkloze niet te doen is om winst,maar om overleven. |
Jajaja.
|
Volgens mij zijn uitkeringstrekkers met aandelen de grootste profiteurs... :-D
|
Citaat:
Wat dan met een steuntrekkende aandeelhouder? |
Citaat:
Met dat voorbeeld wil ik juist zeggen dat die mensen juist snel zouden bedrogen worden indien er geen gestructureerde controlerende overheid zou zijn die charlatans tegenhoudt van zwakkeren te profiteren. Want charlatans vind je overal, in alle gelederen vd bevolking. En denk je nu echt dat, indien er de overheid niet zou zijn, de bevolking uit zichzelf aan solidariteit zullen doen? Ja, een groot deel zal dit doen, maar een ander deel niet. En op wat zal dat dan trekken? Het is gewoon een utopie. Laat iedereen maar solidair zijn. En dat in het belang van een gehele natie. En het belang van een natie moeten we toch niet op de helling brengen omdat enkele ongelofelijke egotrippers zich in hun vrijheid beperkt zouden kunnen voelen?? Wat een grap. Dat zij zich eens realiseren dat zij ook maar één onder allen zijn. En waar had ik het hier over geweld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is herverdeling? cijfers graag. Citaat:
ik ben zelf een drama-queen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be