Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   LDD wil met VB besturen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=108639)

Jan Meuleman 1 juli 2008 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Waal (Bericht 3540933)
8O
ja het zal wel van u komen, gij kunt schijten gelijk de beste koe.....:lol:

Ja dat is wel een onderwerp waar jij iets van af weet.

De Waal 1 juli 2008 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3540938)
En wat een niveaud at je aan de dag legt, echt iets om trots op te zijn :roll:.

zonder fouten kunt ge ook al niet schrijven!!!!!!!!!
ge moet u dan afvragen welk een niveau u hebt mijn beste, en dat noemt zich vlaams nationalist.........:roll:

maarte 1 juli 2008 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa (Bericht 3540888)
LDD, welles nietes spelletje blijft duren...

Nu wel in 2012... gemeentelijke politiek ?

Annemans of Coveliers komen er al bij... ?!

Ernstig of niet ? Publiciteit is altijd OK, slechte of goede Hé ?

Hoezo welles nietes? Voorakkoorden net als kartels trouwens waren volgens het vb toch ondemocratisch.

Coveliers? Daar geloof ik geen sikkepit van
Als er al mensen van het VB overstappen dan zullen het de Vandermeerschen, van Gaevers, Annemansen of de Vanhautem's zijn

De Waal 1 juli 2008 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 3540941)
Ja dat is wel een onderwerp waar jij iets van af weet.

blijkbaar minder dan gij!!!!

bericht 58
Citaat:

Jan Meuleman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
Misschien omdat er te veel mest geproduceerd wordt?
:roll:

Gwyndion 1 juli 2008 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Waal (Bericht 3540946)
ge moet u dan afvragen welk een niveau u hebt mijn beste, en dat noemt zich vlaams nationalist.........:roll:

Als je even gaat kijken naar mijn post zou je zien dat ik de typo al gecorrigeerd heb. Als je niet weet wat een typo is, dat is een typfout. Als je DAT al als argumentatie moet aanhalen dan ben je nog triester dan ik dacht. En ben je daar weer met je etiketten? Mij kan je niet zo makkelijk in een vakje steken.

De Waal 1 juli 2008 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3540954)
Als je even gaat kijken naar mijn post zou je zien dat ik de typo al gecorrigeerd heb. Als je niet weet wat een typo is, dat is een typefout. Als je DAT al als argumentatie moet aanhalen dan ben je nog triester dan ik dacht. En ben je daar weer met je etiketten? Mij kan je niet zo makkelijk in een vakje steken.

Citaat:

Gwyndion
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Waal Bekijk bericht
ge moet u dan afvragen welk een niveau u hebt mijn beste, en dat noemt zich vlaams nationalist.........
Als je even gaat kijken naar mijn post zou je zien dat ik de typo al gecorrigeerd heb. Als je niet weet wat een typo is, dat is een typfout. Als je DAT al als argumentatie moet aanhalen dan ben je nog triester dan ik dacht. En ben je daar weer met je etiketten? Mij kan je niet zo makkelijk in een vakje steken.
nog eentje verbetert,
btw ik heb dat geleerd aan de blokkertjes om op typefouten te reageren......

Jan Meuleman 1 juli 2008 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Waal (Bericht 3540962)
nog eentje verbetert,

Zoek je eigen fout op en verbeter het maar.

Gwyndion 1 juli 2008 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Waal (Bericht 3540962)
nog eentje verbetert,

Ik kan me nu vergissen maar ik ben vrij zeker dat zowel typfout als typefout correct zijn, je kan het altijd eens opzoeken, laatste keer dat ik keek was men er nog niet uit. Zagen over een persoon en het zelf doen is wel wat bespottelijk.

Jeronimo 1 juli 2008 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 3540969)

Ik vermoed dat hij met "nog eentje verbetert" bedoelde "Ik heb er nog eentje verbetert." bedoelde en dat verbetert dan eigenlijk verbeterD moet zijn?

De Waal 1 juli 2008 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 3540969)

ik heb niet de ambitie een vlaams nationalist te zijn, als jullie zo voor een taal staan moet je ze ook correct leren schrijven. anders is het beter dat u hier geen berichten zet, anders maken jullie zich mooi belachelijk in mijn ogen. jullie willen een vlaamse staat handel er dan ook naar...........

Jeronimo 1 juli 2008 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Waal (Bericht 3540991)
ik heb niet de ambitie een vlaams nationalist te zijn, als jullie zo voor een taal staan moet je ze ook correct leren schrijven. anders is het beter dat u hier geen berichten zet, anders maken jullie zich mooi belachelijk in mijn ogen. jullie willen een vlaamse staat handel er dan ook naar...........

Omdat wij een Vlaamse staat wensen moeten we allemaal perfect Nederlands kennen?? Dan moet jij als belgicist maar zien dat je perfect Nederlands, Frans en Duits kent.

BitterSweet 1 juli 2008 23:39

Citaat:

Schrijf en spreek overal beschaafd surtout in Brussel

BitterSweet 1 juli 2008 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Waal (Bericht 3540933)
8O
ja het zal wel van u komen, gij kunt schijten gelijk de beste Waalse koe.....:lol:

Oei,dat zullen de waalse huisvrouwen u kwalijk nemen denk ik zo bij mezelf.

Tamam 1 juli 2008 23:58

Bouckaert, wat een zielige opportunist.. en dit moet het brein voorstellen van Lijst De Decker?

ik herinner me nog vaag een tirade tegen....... de kinderrechten in 1 van z'n lessen. en uiteraard z'n mars voor het kapitalisme op het trotoir ergens in brussel met de volle 30 man :)

Jazeker 2 juli 2008 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3540665)
Scooter - How Much is the Fish

The chase is better the the catch.

Transforming the tunes
we need your support
if you've got the breath back.
It's the first page of the second chapter!
I want you back for the rhythm-attack coming down on the floor like a maniac.
I want you back for the rhythm-attack. Get down in full effect!
I want you back so clean up the dish.
By the way, how much is the fish?!!
How much is the fish?!!
Here we go, here we go, here we go again!!
Yeeah!!
Sunshine in the air!!

We're breaking the rules. Ignore the machine.
You won't ever stop this.
The chase is better than the catch!
I want you back for the rhythm-attack. Get down in full effect!
I want you back so clean up the dish.
By the way, how much is the fish?!!

How much is the fish?!!
Yeeehaah!!
Sunshine in the air!!

C'mon!!!
Na na na na na na na na, na na na na na na na na .. Everybody!!
Na na na na na na na na, na na na na na na na na .. C'mon!! Together!!
Yeeaaah!!!
How much is the fish?!!
How much is the fish?!!
Yeeaaah!!!
C'mon, c'mon!! Aaaah!
Resurrection!

Ik vind sommige reacties overtrokken, maar ik vraag me echt af wat jij tegenwoordig rookt.

Jazeker 2 juli 2008 00:53

Citaat:

Een spatie te vroeg getikt... Knap dat je daar een taalfout van maakt.

Maar goed, ik heb je dan ook nog nooit op een inhoudelijke repliek kunnen betrappen.

andev 2 juli 2008 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3540548)
Vaak groot verschil tussen wat men voor de verkiezingen beweert en wat men achteraf uitspookt.

Vooral voor diegenen die het niet willen weten, nietwaar? Wegens niet passend in het persoonlijke politieke plaatje...
En voor wat het "beweren en achteraf uitspoken" betreft moeten we maar kijken naar de heldendaden van de huidige en voorbije "democratische" politici,zoals ze zichzelf durven noemen...
Wedden dat er nu weer zo'n periode op komst is?

andev 2 juli 2008 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3540557)
Lees ook meer op http://www.xs4all.nl/~afa/alert/3_5/kbbui.html

over de 4 steden met een FN-burgemeester.

Hoewel de 4 steden op verschillende manieren bestuurd werden, zijn er veel paralellen te ontdekken in het gevoerde beleid. De extreem-rechtse burgemeesters begonnen allemaal met het invoeren van zichtbare, concrete populaire maatregelen op korte termijn; opgeknapte straten in het centrum, minder belastingen en meer politie op straat. Anderzijds werden buurtwerkers ontslagen, migranten uit openbare functies ontheven, sociale onderhoudsdiensten voor woonblokken, buurthuizen, tewerkstellingscentra en opvang van ex-gevangenen gesloten, subsidies voor multi-culturele projecten en ontmoetingsplaatsen ingetrokken, boeken gecensureerd en was er een toename van extreem-rechtse lectuur in bibliotheken. Dat laatste is natuurlijk één van de speerpunten van extreem-rechts, 'convertir les esprits', het gedachtegoed van mensen beïnvloeden en veranderen, dan volgt de politieke macht vanzelf. De Franse versie van 'Eigen Volk Eerst' werd openlijk toegepast. In schoolkantines bijvoorbeeld, waar vroeger alternatieven voor varkensvlees te krijgen waren, maar nu geen rekening meer wordt gehouden met andere culturen en godsdiensten. In Vitrolles werd een geboortepremie ingesteld voor ouders van het blanke ras. Voor deze maatregel werd de burgemeester veroordeeld tot 3 maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en een geldboete van f 17.000- Maar de boodschap was duidelijk.In Toulon werden Afrikaanse marktkraamhouders een plek geweigerd op de wekelijkse markt en werden geen vergunningen voor familie-verblijf uit het buitenland meer uitgegeven.

In andere woorden, een zegen voor de plaatselijke vroegere bewoners die hun stad naar de bliksem zagen gaan door de binnengeloodste "verrijkers"?
Dat soort commentaar is standaardtaal bij de linkse multiculknuffelaars, en buiten de vreemdelingen zelf en hun meelopers, de meeste mensen hebben het al wel begrepen hoor!

Dat van die geboortepremie is wat grof uiteraard. Beter zorgen dat door de onoverzichtelijke toevloed van bepaalde vreemdelingen de eigen bevolking op relatief korte termijn niet diegenen zullen zijn die "vreemdelingen" zijn geworden in hun eigen stad! Dus serieuze beperkingen op het zich hier en elders aan het ocmw te komen vestigen via allerlei vormen van bedrieglijke "familieherenigingen en huwelijken en tutti quanti"...
De laatste nieuwigheid op dat gebied is het vervangen van de schijnhuwelijken door een soort "samenlevingscontract" voor dat soort lieden dat probeert op alle mogelijke manieren hier binnen te geraken en te blijven. Naar het schijnt is dat gemakkelijker...
Sarkozy zal daar wel een beetje ernstiger proberen in te grijpen dan wat we hier meemaken aan tegenmaatregelen voor dat soort toestanden...

De meest voorkomende jongensnaam van de pasgeborenen onlangs in Brussel was ... Mohammed.
Is dat de positieve garantie op onze mooie toekomst misschien? Onze latere pensioenbetalers... nadat ze eerst zelf de kassa hebben geplunderd?

Die zogezegde "rechtse lektuur" van sommigen is natuurlijk duizend keer verderfelijker dan de dagelijkse binnensijpelende haatboodschappen tegen het Westen via de duizenden schotelantennes enz! Heb al buildings gezien in Frankrijk in de mindere chique wijken: de schotelantennes nemen bijna de ganse gevel in! Wat zal het daar leuk vertoeven zijn voor de vroegere bewoners...

Heb je in Frankrijk al op de markten één en ander proberen te kopen van die Afrikaanse "marktkraamverkopers"? Op z'n Afrikaans, ttz ze beginnen met 100 euro te vragen voor iets en uiteindelijk krijg je het wellicht voor twintig euro!
Dat zijn geen handelaars maar dieven... want er zijn wel mensen die braaf die honderd euro op tafel zullen leggen omdat ze van niet beter weten! Dat soort volk op de markt: buiten aub! Of noem jij dat "culturele verrijking"?
Uw versie van "vreemdelingen eerst ten koste van de eigen bevolking" mag je houden! "Aanpassen of opkrassen" een VB of "nazi"leuze, of het gewone gezonde verstand?

andev 2 juli 2008 01:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3540579)
de fasco's have spoken ! :roll:

Ik slik nog liever wat cyaankali , jongleer met slagersmessen of stop mijn hand in de muil van een razende pittbull dan ooit te moeten leven in een stad of gemeente waar die koningen van de onverdraagzaamheid , de haat en de bekrompenheid het voor het zeggen hebben .

Dan zou ik vooral niet verhuizen naar de landen van oorsprong van diegenen die hier komen aangespoeld! Daar ga je het niet lang moeten uitleggen en je zoektocht naar "hoe leef ik hier op hun kosten" zal ook iets moeilijker uitvallen... en veel "incidenten" zul je ook niet moeten bewerkstelligen!

Eigenlijk moet je zelf naar ginder trekken om uit te leggen hoe verkeerd ze daar bezig zijn zodat hun onderdanen het niet meer nodig vinden om naar hier te komen!

De Garde 2 juli 2008 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maarte (Bericht 3540951)
Hoezo welles nietes? Voorakkoorden net als kartels trouwens waren volgens het vb toch ondemocratisch.

Coveliers? Daar geloof ik geen sikkepit van
Als er al mensen van het VB overstappen dan zullen het de Vandermeerschen, van Gaevers, Annemansen of de Vanhautem's zijn

Ik zou die laatste twee zéker niet in zo'n lijstje opnemen. Over de eerste twee kan je wat mij betreft speculeren zoveel je wil, zolang het niet gebeurt geloof ik het ook niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be