![]() |
Ik vind weinig normaal-menselijk aan die perverse parades.... Dat Jeruzalem daarvoor ookal moet vallen vond ik helemaal een schande. Die rare figuurtjes uit louche nachtclubs moesten vooral in die orgieruimtes blijven in Tel Aviv, aldus een Israëlische contacte :D. Je hebt gelijkheid, wees er blij mee. Als ik een rare pakkie over straat ga en mij als een sekskonijn gedraag verwacht ik ook dat mensen het niet moeten hebben. Laat mij dan afkeurend zijn over dit soort gedrag. Als iedereen zich moet aanpassen aan een stel provocerende aidsventjes dan is dat ook geen tolerantie.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een fobie heeft met angst te maken, niet met afkeer. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
U schijnt te vergeten dat de christenen, nog niet zo lang geleden, de heterosexuele sexualiteit ook als 'vies' beschouwden, behalve dan om massaal kinderen te produceren. Dan werd (christelijke) walgelijke sexualiteit even vergeten.Maar zelfs dan nog, want dan moest 'die vieze daad' snel gebeuren en zeker niet met plezier. Want heel die sexuele daad was toch maar een vrij onverkwikkelijke zaak volgens de christenen. De laatste tijd evenwel schijnen de chrisenen berust hebben in sexualiteit als 'genotsmiddel'. Niet omdat ze dit nu echt willen, maar omdat ze wel moeten. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
Vandaar de spreuk: alleen sex en bloot, slaat de chrisenen dood. En dat wilde ik even onderstrepen. |
Citaat:
|
Citaat:
Op diezelfde manier is rascisme echter ook als natuurlijk te beschouwen. Een algemeen ontwikkeld iemand wordt echter verondersteld deze aangeboren neiging te kunnen overstijgen en als dat niet lukt toch zeker genoeg zelfcontrole te hebben om daar zeker niet naar te handelen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Van 'de-persoonlijke-toer-opgaan' gesproken kan dit wel tellen vind ik. Dus toch moeite om on-topic te blijven. Wegens reli-fobie ? Paulus. |
Citaat:
Gij kunt ze nogal drukken gij. Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...d=encyclopedie http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...oord=homofobie Zo zie ja maar hoe leerzaam dit forum wel is. ;-) Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neem me niet kwalijk. Paulus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be